Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.

Data: 2011-05-15 16:59:17
Autor: cirrus
Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.
# Pan Kłopotowski, krytyk filmowy, odkrył przed nami porażającą prawdę - tzw. reżyserzy, do którego to tytułu aspirują hochsztaplerzy w rodzaju Wajdy czy Kutza -to kompletne beztalencia, ktore przy udziale wiadomych sił wywindowano na piedestał. Tymczasem -twierdzi krytyk Krzysztof- tuż, tuż obok nas rośnie potężny talent, piewca najprawdziwszej prawdy kinowej- zaangażowana w ukazywanie dziejowych wydarzeń genialna pani Ewa Stankiewicz. Dla dobra sztuki poświęciła swe życie prywatne i zamieszkała w miejscu publicznym/ tzn. pod namiotem na Krakowskim Przedmieściu/, gdzie każdy może sobie ją  obejrzeć i nie zrażając się pierwszym wrażeniem -docenić, tak jak uczynił to p.Krzysztof. Dzieła, które ta kontynuatorka tradycji  Leni Riefenstahl stworzyła, tak powaliły zachwyconego krytyka, że do dziś nie może się pozbierać z rozumem!

  Dzieło, które zamieszczam poniżej, powstało niestety bez udziału jakiegokolwiek reżysera, dlatego jest tak bardzo miałkie, błahe i krótkie. Nie przejdzie zatem do historii i słusznie! Spocznie na zakurzonych półkach niezauważone przez widzów, zajętych oglądaniem wspaniałych produkcji p.Stankiewicz - "Solidarni 2010", "Trzech kumpli" czy "Krzyż". Cóż, jak tu liczyć na powodzenie i rozgłos bez udziału p.Pospieszalskiego, nawet jeśli tyle dobrych słów pada pod adresem Wodza! Kuba Wątły to nie to. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfg1t

--
stevep

Data: 2011-05-16 11:50:12
Autor: Canucki
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
[...]

Przesadzone i chybione porownanie p. Stankiewicz do hitlerowskiej rezyserki.  Ale pewne analogie (jesli chodzi o wydarzenia na Krakowskim Przedmiesciu) sa:  straz miejska w roli SA, wczesniej bojowki Tarasa

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-16 12:01:12
Autor: obserwator
*demokratyczne* metody rezimu Tuska

...palikociarnia i chuliganeria ma ochrone policji, przeciwko pokojowej
manifestacji Solidarni 2010:

http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc&feature=player_embedded

Data: 2011-05-16 15:21:01
Autor: Krzysztof
[...]

Teraz to pojechałeś po bandzie - zapoznaj sie dobrze jak SA "opiekowało sie" innymi frakcjami politycznymi.

K.

Data: 2011-05-17 01:15:06
Autor: Canucki
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Krzysztof Canucki
Teraz to pojechałeś po bandzie - zapoznaj sie dobrze jak SA "opiekowało

Tak, po TEJ (nomen omen) bandzie zawsze bede "jezdzil".
A dzieki panskiej radzie utwierdzilem sie w przekonaniu, ze w dzisiejszej Polsce nawet miejskie sluzby upodobniaja sie do SA zwalczajac na rozkaz partii rzadzacej jej przeciwnikow.  Pod pretekstem zaprowadzania porzadku prowadza walke polityczna a scislej mowiac sa wykorzystywane jako narzedzie w tej walce.  Jest jednak rzeczywiscie pewna istotna roznica.  Zarowno czlonkowie jak i kierownictwo SA to byli patrioci.
Bandyci ale takze niemieccy PATRIOCI.  Natomiast palkarze z Krakowskiego Przedmiescia to bezmyslne osly a ich mocodawcow z pewnoscia trudno jest podejrzewac o patriotyzm i dzialanie dla dobra Polski i Narodu Polskiego.
W to, ze rzadzaca dzisiaj Polska jawna i tajna sitwa to polscy patrioci,  chyba nawet Pan nie uwierzy. Krzysztof Canucki --

Data: 2011-05-17 06:05:28
Autor: cirrus
Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqsi6q$4q8$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kibole z Krakowskiego Przedmieścia to prawdziwi Wolacy?

--
stevep

Data: 2011-05-17 00:26:55
Autor: Hans Kloss
On 17 Maj, 06:05, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

A kibole z Krakowskiego Przedmieścia to prawdziwi Wolacy?
Kibole z Krakowskiego Przedmieścia to palikociarnia, tuskodońskie
przydupasy, bombelki i tacy zapluci z nienawiści poprylowscy ormowcy
jak ty, starcze.
J-23

Data: 2011-05-17 10:22:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed5595ec-bba4-42a2-800e-9834276c5b73d28g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Obserwuję ciebie Hans. Musisz być bardzo zgorzkniałem facetem, żółć zalewa ci mózg. Zioniesz nienawiścią! Tylko lobotomia!

BomBel

Data: 2011-05-17 02:32:24
Autor: Hans Kloss
Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.
On 17 Maj, 10:22, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Obserwuję ciebie Hans.
Zajmij się lepiej obserwacją swojego fiuta. Lupa w dłoń i do dzieła,
powiadają że pańskie oko konia tuczy wiec może jest jeszcze dla ciebie
nadzieja  ;).
J-23

Data: 2011-05-17 12:50:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a0cc48f8-defa-4aec-9102-b392f55f7674x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Hans, to co u ciebie wisi między nogami to nie fiut, a jedynie przerośnięta łechtaczka z którą zrobisz furrorę na Krakowskim Przedmieściu w czasie najbliższego marszu z pochodniami.

BomBel

Data: 2011-05-17 17:03:45
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 12:50:41 +0200, Leprechaun napisał(a):

[...]

Przepraswzam, czy wy tutaj nie potraficie dyskutować tylko obrzucacie się
inwektywami? To jakieś chore forum! Dominik

Data: 2011-05-17 17:01:59
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 02:32:24 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Chłopie, lecz swoje dewiacje jak najszybciej! Ty jesteś człowieku chory!
Jeżeli nie jesteś to jesteś bandyta i stanowisz zagrożenie dla pożądku
społecznego.Zajmiemy się tobą!

Dominik

Data: 2011-05-17 11:27:55
Autor: Canucki
Leprechaun <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
Obserwuję ciebie Hans. Musisz być bardzo zgorzkniałem facetem, żółć zalewa ci mózg. Zioniesz nienawiścią! Tylko lobotomia!

BomBel

Powyzsza charakterystyka odnosi sie wlasnie do Pana.  Do tego mozna dodac: glupi i bezczelny.
Hans jest moze troche za nerwowy ale to myslacy i uczciwy czlowiek.  I merytorycznie ma racje.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-17 13:54:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqtm3r$i1h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najwyraźniej mamy różne wartości co do samooceny, a pańska obrona tego łajdaka Hansa jest zastanawiająca. Użycie w stosunku do tego łajdaka określeń "myślący i uczciwy" jest nadużciem. Nie powiem o panu panie jakiś_tam, żeś pan "głupi i bezczelny" ale okreslę pana jednym słowem: głupek wioskowy. Bawcie się dobrze w swoim towarzystwie panienki.

BomBel

Data: 2011-05-17 12:19:01
Autor: obserwator
[...]

jakie ty masz Idzikowski aka Leprechaun aka  kolejne nicki wartosci, to juz
powszechnie wiadomo.

Czlowiekiem to ty nie jestes na pewno. Czlowiek ma sumienie ktore pozwala mu
odroznic zlo od dobra. Ty sumienia nie masz, bos zwykly psychol.

Nawet do bydla cie nie mozna porownac, bo bydlo jest madrzejsze od ciebie.

Psycholi najlepiej sie leczy piescia.

Data: 2011-05-17 16:26:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dd261da$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dlaczego nie, przecież ich idol zawarłby koalicje nawet ze Staruchem.

--
stevep

Data: 2011-05-17 16:53:09
Autor: .
Dnia Tue, 17 May 2011 00:26:55 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Jestem innego zdania. Kibole z Krakowskiego Przedmieścia to otumanieni
przez J.Kaczyńskiego nieszczęśliwi ludzie.

Dominik

Data: 2011-05-17 11:20:42
Autor: Canucki
Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A kibole z Krakowskiego Przedmieścia to prawdziwi Wolacy?

Kogo Pan ma na mysli?  Umundurowana zulie i pijane i agresywne bydlo Tarasa?

Bo chyba nie modlacych sie pod krzyzem i oplakujacych tragedie?

Krzysztof Canucki

Data: 2011-05-17 14:14:21
Autor: Przemysław W
Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Bo chyba nie modlacych sie pod krzyzem i oplakujacych tragedie?

Stracił Pan kontakt z rzeczywistością.

Przemek

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy
społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński
ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego
rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-17 12:26:41
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Stracił Pan kontakt z rzeczywistością.

hehehehe....co za tupet i bezczelnosc....kolejnego zwolennika niszczenia Polski.

--

Leni Riefenstahl z Krakowskiego Przedmieścia.