Lenin dał dziecku cukierka...

Data: 2009-08-21 10:01:08
Autor: matador
Lenin dał dziecku cukierka...
Lenin dał dziecku cukierka -  przecież mógł je zabić.

#
Gdybym był jak Lenin.

Zastanawiam się czasami, czy gdybym nie oddał wszystkiego demokracji, tylko był jak Stalin, Lenin czy Castro, to czy efekty nie byłyby dużo większe. Naród nie był przygotowany do rządzenia, nie było kadr ani programów, wielkie możliwości tak naprawdę nie zostały wykorzystane. Uwierzyłem jednak w demokrację. Uważałem, że nawet jeżeli coś nie będzie tak, to demokracja wszystko naprawi, zrobi to lepiej niż ja.
#

http://www.rp.pl/artykul/2,351879_Gdybym_byl_jak_Lenin.html

A to ci Europejski mędrzec !

matador.