Lenin - wybawca Polski

Data: 2011-11-14 11:31:41
Autor: Marek
Lenin - wybawca Polski
W 1918 roku  - dekret o niepodleglosci.
W 1920 roku  napasc w celu zniszczenia Polski...

Czy to nie jest dialektyka .....

Data: 2011-11-14 20:40:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Lenin - wybawca Polski

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9271088f-c46e-4cac-8a9e-9621624bf0aek10g2000yqn.googlegroups.com...
W 1918 roku  - dekret o niepodleglosci.
W 1920 roku  napasc w celu zniszczenia Polski...

Czy to nie jest dialektyka .....

To normalne. Chodzilo o wyzwolenie ludu pracujacego miast i wsi z okoww kapitalizmu. Najpierw Polske, dalej Niemcy, dalej Europe, dalej...

W podreczniku historii napasc ZSRR na Polske byla tlumaczona uchronieniem ludzi zamieszkujacych ziemie "wyzwolone" przez ZSRR przed okupacja niemiecka.
No, ale ja poszedlem do pierwszej klasy w 1952 roku. Do tego czasu podreczniki mogly zostac zmienione. Chociaz kto wie?...

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-14 12:07:15
Autor: Marek
Lenin - wybawca Polski
On 14 Lis, 20:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:9271088f-c46e-4cac-8a9e-9621624bf0aek10g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Czytaless niewlasciwe podreczniki + stad masz skrzywienie
bolszewickie...

Data: 2011-11-14 21:21:49
Autor: A. Filip
Lenin - wybawca Polski [Jak Zagłoba Niderlandy :-)]
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> pisze:
> [...]

>W 1918 roku  - dekret o niepodleglosci.
> W 1920 roku  napasc w celu zniszczenia Polski...

To normalne. Chodzilo o wyzwolenie ludu pracujacego miast i wsi z okowów
[...]

To może zrobisz nam wykład na temat kolejnych jedynie słusznych wersji
zwieńczonych omówieniem wersji aktualnej i prognoz/oszacowań na temat
przyszłych wersji? :-)

Bo jak sądzisz że obecnie obowiązująca interpretacja się nie zmieni to
historia niczego cię nie nauczyła :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łakomiec wszystkim bywa zły i sobie najgorszy.

Data: 2011-11-14 12:53:16
Autor: Marek
Lenin - wybawca Polski [Jak Zagoba Niderlandy :-)]
On 14 Lis, 21:21, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> pisze:

> Czytaless niewlasciwe podreczniki + stad masz skrzywienie
> bolszewickie...

To moe zrobisz nam wykad na temat kolejnych jedynie susznych wersji
zwieczonych omwieniem wersji aktualnej i prognoz/oszacowa na temat
przyszych wersji? :-)

Bo jak sdzisz e obecnie obowizujca interpretacja si nie zmieni to
historia niczego ci nie nauczya :-)

--
A. Filip : wiat jaki jest kady widzi (inaczej).
akomiec wszystkim bywa zy i sobie najgorszy.

- Poka cytowany tekst -

Pieprzysz, jak Filip...

Data: 2011-11-14 22:12:00
Autor: A. Filip
> [...]

przyszłych wersji? :-)

Bo jak sądzisz że obecnie obowiązująca interpretacja się nie zmieni to

Wielkość twego wkładu do dyskusji zaiste na kolana powalić może "głębią"
przemyśleń twych :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jednym okiem na nos, a drugim na Woroneż.

Data: 2011-11-14 22:16:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Lenin - wybawca Polski

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:80f2d5cc-b940-4e6e-87c1-138cf721b482k26g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

podreczniki mogly zostac zmienione. Chociaz kto wie?...
Czytaless niewlasciwe podreczniki + stad masz skrzywienie

===================================

Ty czytasz wlasciwe. W tych wlasciwych jest napisane ze II WS rozpoczela sie 17 wrzesnia 1939 roku, a Niemcy zajeli terytoria Polski, by chronic jej mieszkancw przed wywzka na Sybir. A wojne wygrali zolnierze wykleci czy tak jakos...

Jestes kolego niezwykle przenikliwy. Dopatrzyles sie we mnie czegos, co nigdy nie istnialo.
Ale tak maja prawiczki...

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-14 22:24:51
Autor: A. Filip
Lenin - wybawca Polski
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
> [...]

Ty czytasz wlasciwe. W tych wlasciwych jest napisane ze II WS
rozpoczela sie 17 wrzesnia 1939 roku, a Niemcy zajeli terytoria
Polski, by chronic jej mieszkanców przed wywózka na Sybir. A wojne
wygrali zolnierze wykleci czy tak jakos...

Jestes kolego niezwykle przenikliwy. Dopatrzyles sie we mnie czegos,
co nigdy nie istnialo.
Ale tak maja prawiczki...

A jak w tej wersji opisywane jest wypowiedzenie 3 Września 1939 "na papierze" wojny Niemcom przez Anglię i Francję? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łatwiej zranić niż leczyć.

Data: 2011-11-14 22:29:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Lenin - wybawca Polski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:89wpfws7em-BBEjoann.huge.strangled.net...
> [...]

A jak w tej wersji opisywane jest wypowiedzenie 3 Września 1939
"na papierze" wojny Niemcom przez Anglię i Francję? :-)

Tego jeszcze nie wymyśliłem, ale kto wie?...

Data: 2011-11-14 22:32:12
Autor: u2
Lenin - wybawca Polski
W dniu 2011-11-14 22:24, A. Filip pisze:
A jak w tej wersji opisywane jest wypowiedzenie 3 Wrzenia 1939 "na papierze" wojny Niemcom przez Angli i Francj?

Stalin poczekal 2 tygodnie i zaatakowal, bo wiedzial, ze niespelnienie
umowy z II RP odnosnie militarnej pomocy w czasie 2 tygodni od
wypowiedzenia wojny oznacza olanie umowy.

Data: 2011-11-14 22:36:05
Autor: u2
Lenin - wybawca Polski
W dniu 2011-11-14 22:32, u2 pisze:
[...]

Co prawda nie mial pojecia co zamierza jego aliant hitlerek :)

Data: 2011-11-15 03:44:58
Autor: stevep
Lenin - wybawca Polski
Dnia 14-11-2011 o 21:07:15 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa(a):

> [...]

Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Czytaless niewlasciwe podreczniki + stad masz skrzywienie

Zwrcie si do znawcy "Historii WKP(b)" jadrysa.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-18 21:34:52
Autor: jadrys
Lenin - wybawca Polski
W dniu 2011-11-14 20:31, Marek pisze:
W 1918 roku  - dekret o niepodleglosci.
W 1920 roku  napasc w celu zniszczenia Polski...

Czy to nie jest dialektyka .....

Nie, Ówczesna Polska, której Lenin przyznał niepodległość  nie była krajem miłującym pokój. Osobiście myślę że gdyby nie nasze wojska w Mińsku czy Kijowie to Lenin na pewno nie przekroczyłby naszych granic. Te dywagacje o ofensywie na zachód mającej zawojować całą Europę nie są zbyt wiarygodne.

Data: 2011-11-18 13:30:07
Autor: Antenka
Lenin - wybawca Polski
On 18 Lis, 21:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie, wczesna Polska, ktrej Lenin przyzna niepodlego nie bya
 krajem miujcym pokj. Osobicie myl e gdyby nie nasze wojska w
 Misku czy Kijowie to Lenin na pewno nie przekroczyby naszych
granic.
 Te dywagacje o ofensywie na zachd majcej zawojowa ca Europ nie
s zbyt wiarygodne. <

I dlatego wci nucisz pie:

"Mieszka tutaj w Poroninie.
U podny polskich Tatr,
Dzi piosenk o Leninie,
Na Podhalu nuci wiatr"

Ech...Ta fascynacja potworem ydokomuszym staje si wrcz niezdrowa!
:-E

Antenka

P.s. Czy mam Ci przypomnie moj "ulubion" emotk hmm?! :-o))

Data: 2011-11-19 10:29:44
Autor: jadrys
Lenin - wybawca Polski
W dniu 2011-11-18 22:30, Antenka pisze:
[...]

I dlatego wciąż nucisz pieśń:

"Mieszkał tutaj w Poroninie.
U podnóży polskich Tatr,
Dziś piosenkę o Leninie,
Na Podhalu nuci wiatr"

Ech...Ta fascynacja potworem żydokomuszym staje się wręcz niezdrowa!
:-E

Antenka

P.s. Czy mam Ci przypomnieć moją "ulubioną" emotkę hmm?! :-o))

Ależ tu nie ma mowy o żadnej fascynacji. Jest tylko z mojej strony w miarę rzetelna ocena zaistniałych faktów historycznych. ;-)

Nie! Tylko nie to!O:-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-11-19 02:05:57
Autor: Antenka
Lenin - wybawca Polski
On 19 Lis, 10:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie! Tylko nie to!O:-)<

Dlaczego? :-o))

Pozdrawiam;-)<

I ja Ciebie  pozdrawiam M.S.O.Z.W. ;-))

Antenka

Data: 2011-11-20 06:43:12
Autor: stevep
Lenin - wybawca Polski
Dnia 19-11-2011 o 11:05:57 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

[...]

Z leninowskim pozdrowieniem?  ;)

Data: 2011-11-20 12:16:58
Autor: jadrys
Lenin - wybawca Polski
W dniu 2011-11-19 11:05, Antenka pisze:
On 19 Lis, 10:29, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Nie! Tylko nie to!O:-)<
Dlaczego? :-o))

No, nie udawaj że nie wiesz....:-[

Pozdrawiam;-)<
I ja Ciebie  pozdrawiam M.S.O.Z.W. ;-))

Antenka

P.M.C.:-)

Data: 2011-11-20 06:42:34
Autor: stevep
Lenin - wybawca Polski
Dnia 19-11-2011 o 10:29:44 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Ale tu nie ma mowy o adnej fascynacji. Jest tylko z mojej strony w  miar rzetelna ocena zaistniaych faktw historycznych. ;-)

Nie! Tylko nie to!O:-)

Pozdrawiam;-)

Wg "Historii WKP(b)?

Data: 2011-11-18 22:07:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Lenin - wybawca Polski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ja6fdv$lg0$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jak zwykle jesteś niedoinformowany infantylny komuszku.

Data: 2011-11-19 05:47:01
Autor: stevep
Lenin - wybawca Polski
Dnia 18-11-2011 o 22:07:06 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:ja6fdv$lg0$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jak zwykle jeste niedoinformowany infantylny komuszku.

Lenin bez czapki jest protoplast pornografii w Polsce.