Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???

Data: 2012-12-07 03:52:27
Autor: Yerine Ictimai
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
Tak a propos niedawnej dyskusji (tablet w cenie <GalaxyTab) co
myslicie o TYM modelu?
   http://www.tabletmaniak.pl/72089/lenovo-ideatab-a2107a-7-cali-3g-swietnej-cenie/
Jak sie czyta specyfikacje to wszystko brzmi swietnie!
Tyle funkcji za tak mala cene...
Jednak zaraz pewnie cos zauwazycie. I dobrze! Totez dlatego pytam...

Data: 2012-12-07 13:03:14
Autor: P.B.
On Fri, 7 Dec 2012 03:52:27 -0800 (PST), Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com> wrote:
Tak a propos niedawnej dyskusji (tablet w cenie <GalaxyTab) co
myslicie o TYM modelu?

http://www.tabletmaniak.pl/72089/lenovo-ideatab-a2107a-7-cali-3g-swietn
ej-cenie/

Słaby procesor, taki sobie wyświetlacz. Jedynie ceną się ten Lenovo troszkę broni. Za te pieniądze jest Nexus 7, któremu tylko modemu brak. Modem WiFi 3g to raptem 200PLN na Allegro. A modem zewnętrzny można wykorzystać do kilku urządzeń jednocześnie.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-12-07 04:22:33
Autor: Yerine Ictimai
On 7 Gru, 13:03, P.B. <pber...@wp.pl> wrote:
On Fri, 7 Dec 2012 03:52:27 -0800 (PST), Yerine Ictimai<yerine.icti...@gmail.com> wrote:
> Tak a propos niedawnej dyskusji (tablet w cenie <GalaxyTab) co
> myslicie o TYM modelu?

http://www.tabletmaniak.pl/72089/lenovo-ideatab-a2107a-7-cali-3g-swietn
ej-cenie/

Saby procesor

Po co lepszy CPU jezeli ktos nie lubi gier?
Podstawowa zaleta to wbudowany modem (i to podwojny) co czyni moze ten
model (7") idealnym do zabierania go ze soba zamiast telefonu +
czytania internetu po drodze w autobusie/pociagu do pracy...

taki sobie wywietlacz.

To dlaczego, co mu brakuje?

Za te pienidze jest Nexus 7

I ma lepszy wyswietlacz i dlaczego?
I co ma jeszcze lepsze?

ktremu tylko modemu brak.

I jeszcze brak mu slotu na jakakolwiek karte pamieci SD (dziwne). A
chociaz ma USB aby przylaczyc pendrive?

Modem WiFi 3g to raptem 200PLN na Allegro. A modem zewntrzny
mona wykorzysta do kilku urzdze jednoczenie.

Owszem, jednak tylko w domu...

Data: 2012-12-07 13:53:58
Autor: P.B.
On Fri, 7 Dec 2012 04:22:33 -0800 (PST), Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com> wrote:
Po co lepszy CPU jezeli ktos nie lubi gier?

Po to żeby nie czekać na wszystko po kilka sekund. Sam używam GoClever A73 z takim procesorem i ćwiczę na nim cierpliwość. Większe strony www otwierają się nawet ponad minutę, a aplikacje ledwie działają.
[...]

Z takim procesorem to nie poczytasz za dużo.
> taki sobie wyświetlacz.
To dlaczego, co mu brakuje?

Rozdzielczości mu brakuje. IPS mu brakuje.
> Za te pieniądze jest Nexus 7
I ma lepszy wyswietlacz i dlaczego?
I co ma jeszcze lepsze?

Wszystko: wyświetlacz, procesor, system.
I jeszcze brak mu slotu na jakakolwiek karte pamieci SD (dziwne). A
chociaz ma USB aby przylaczyc pendrive?

SD jest mało potrzebne. Na tablecie nie trzyma się raczej masowo multimediów. USB jest całkiem zbędne - mam w dwóch tabletach i raczej nie używam.
> Modem WiFi 3g to raptem 200PLN na Allegro. A modem zewnętrzny
> można wykorzystać do kilku urządzeń jednocześnie.
Owszem, jednak tylko w domu...

Bardzo ładnie sprawuje się taki modem w podróży: jeden modem, a wszyscy w samochodzie lub przedziale mają dostęp do netu. Modem w tablecie to fajna rzecz, ale ekonomicznie nieuzasadniona: albo dopłacasz 400 - 500 PLN za modem, ale albo kupujesz tablet z modemem, ale zbudowany z zabytkowych komponentów.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-12-07 08:59:27
Autor: Yerine Ictimai
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On 7 Gru, 13:53, P.B. <pber...@wp.pl> wrote:
Po to eby nie czeka na wszystko po kilka sekund.
Sam uywam
GoClever A73 z takim procesorem i wicz na nim cierpliwo. Wiksze
strony www otwieraj si nawet ponad minut,

To czy nie mozna powylaczac i selektywnie wlaczac pluginy/javascript
itp. w przegladarce?
Jest taki dodatek do Firefoksa (ktory juz jest dostepny na Androida):
"Toolbar Buttons", ze sobie poustawiasz ikonki na pasku co ci wlaczaja
i wylaczaj w kazdej chwili jednym kliknieciem czego tylko zapragniasz
(albo znienawidzisz). Jeszcze dodatkowa korzysc, ze nie zre ci pradu
na "zajebiste" wyskakujace zewszad reklamy :P

a aplikacje ledwie dziaaj.

Jak to! To na 800MHz smartfonie moga dzialac a na tym 1GHz juz nie???

[...]

> To dlaczego, co mu brakuje?

Rozdzielczoci mu brakuje.

"o rozdzielczoci 1024 x 600 pikseli, charakteryzujcy si jasnoci
na poziomie 350 lumenw"
http://www.tabletmaniak.pl/68545/lenovo-ideatab-a2107a-tablet-dual-sim-nabzcia-dobrej-cenie/
to malo???

IPS mu brakuje.

hmm, to taki problem? Szczerze pytam bo nie wiem...

[...]

Bardzo adnie sprawuje si taki modem w podry: jeden modem, a
wszyscy w samochodzie lub przedziale maj dostp do netu.

tak, w tramwaju tez?

Modem w
tablecie to fajna rzecz, ale ekonomicznie nieuzasadniona: albo
dopacasz 400 - 500 PLN za modem, ale albo kupujesz tablet z modemem,
ale zbudowany z zabytkowych komponentw.

tu w tym Lenowo rzeczywiscie jest z zabytkowych elementow?
 Szczerze pytam bo nie wiem...

Data: 2012-12-07 19:24:07
Autor: P.B.
On Fri, 7 Dec 2012 08:59:27 -0800 (PST), Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com> wrote:
[...]

Wszytko można, można kombinować nad każdą stroną jak nacudować by ją otworzyć, albo kupić sprzęt, który działa bez żadnych problemów.
> a aplikacje ledwie działają.

Jak to! To na 800MHz smartfonie moga dzialac a na tym 1GHz juz
nie???

Jakiej rozdzielczości ekran ma do obsłużenia smartfon? Policz piksele.
"o rozdzielczości 1024 x 600 pikseli, charakteryzujący się jasności=
na poziomie 350 lumenów"

http://www.tabletmaniak.pl/68545/lenovo-ideatab-a2107a-tablet-dual-sim-
nabz=
cia-dobrej-cenie/
to malo???

Dużo, ale mniej niż Nexus 7.

> IPS mu brakuje.

hmm, to taki problem? Szczerze pytam bo nie wiem...

Kolory, kąty widzenia.
> Bardzo ładnie sprawuje się taki modem w podróży: jeden modem, a
> wszyscy w samochodzie lub przedziale mają dostęp do netu.

tak, w tramwaju tez?

A co za problem? Taki modem jest mniejszy od pudełka papierosów. Łączy się z netem po 3G i udostępnia po WiFi. Dostęp mają ci, którzy dostali hasło od właściciela. Jedyna niewygoda, to konieczność naładowania modemu i noszenie dodatkowego urządzenia. Pamiętaj, że tablet nie zastąpi Ci telefonu- w nim jest modem, nie ma możliwości wykonywania połączeń głosowych.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-12-08 04:22:58
Autor: Yerine Ictimai
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On 7 Gru, 19:24, P.B. <pber...@wp.pl> wrote:
Duo, ale mniej ni Nexus 7.

OK, rozumiem Twoje argumenty.
Tylko czy nie lepiej juz wziac Samsung GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0"?
Tez jest bez modemu i kosztuje jeszcze mniej niz Nexus a takze ma IPS.

Okazuje sie, ze w pobliskim AGD-RTV-costam  wystawione sa wszystkie te
modele na polkach wlaczone, mozna sobie poklikac, poregulowac
wyswietlacze (ogladac pod roznymi katami) i wyrobic sobie zdanie.
Otoz, widze, ze ten Lenowo niczego sobie... tylko jednak ten
wyswietlacz... rzeczywiscie ustepuje Nexus-owi i GalaxyTab.
Te katy, i nie wiem czy nie zacznie meczyc wzroku po dluzszym
wpatrywaniu sie w ekran... (Prosze o opinie.)
Wszystko inne jest SUPER!

Ten Nexus natomiast owszem, lekki, zgrabny, ladnie wyswietla, lecz tam
jest ZERO GNIAZDEK!!!!!!
Tzn. nie tylko nie ma slotu na jakakolwiek karte SD, ale W OGOLE NIC -
jedyne gniazdko to na podlaczenie ladowarki!!!!!!
Sorki ale jak dla mnie to SURREAL!!!!!!!!

Jednak widze, ze ten GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0" jest w cenie 800zl w
tym Euro-AGD (czy jak tam...), ma IPS, ma wszystkie gniazdka, ma
wspaniale wsparcie open-source (zhakowanych ROMow), jedyne czego nie
ma to modemu...
Owszem mozna wybrac identyczny P3100 lecz z modemem - lecz kosztuje on
o 480zl wiecej!!!!!!!

Tak wiec nie wiem, waham sie czy wziac P3110 Galaxy Tab, czy tego
Lenovo IdeaPad A2107A.

Wyswietlacz w Lenovo nie ustepuje temu w Nexusie czy GalaxyTab -
jezeli sie patrzy w sklepie przez 3 minuty i to na wprost... Pod
katami jednak totalna PRZEPASC jak sie porownuje!

OK, ale po co patrzec pod katami? Ta SWOBODA, ze masz 2 SIMy na
pokladzie wszedzie ze soba - czy to nie wazniejsze??????
Prosze o opinie...

Data: 2012-12-10 13:08:17
Autor: the_foe
W dniu 2012-12-08 13:22, Yerine Ictimai pisze:
OK, rozumiem Twoje argumenty.
Tylko czy nie lepiej juz wziac Samsung GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0"?
Tez jest bez modemu i kosztuje jeszcze mniej niz Nexus a takze ma IPS.

ma mniejszy ekran (60% nexusa) i brak ochrony przed porysowaniem, tylko 8GB wewnetrzenego flash. Dodatkowa sabsza bateria. Asus ma lepsze benchmarki:
Pi : +18%
Nena : +94%
SunSpider: +32%
Browser: +39%

Zaletami samsunga wzgledem asusa sa: lepszy dzwiek, apart fotograficzny, slot na karte, ciut nizsza cena.

--
the_foe

Data: 2012-12-12 07:06:43
Autor: Yerine Ictimai
On 10 Gru, 13:08, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> Tylko czy nie lepiej juz wziac Samsung GT-P3110 Galaxy Tab 2 7.0"?
> Tez jest bez modemu i kosztuje jeszcze mniej niz Nexus a takze ma IPS.

ma mniejszy ekran (60% nexusa)

CO?????? Przeciez oba maja 7"
O jakiej wielkosci piszesz, w sensie geometrycznym czy moze jasnosci
itp?

i brak ochrony przed porysowaniem

a tego juz nie wiem

tylko 8GB wewnetrzenego flash.

o pamieci to nawet nie wspominaj bo Nexus nie ma slotu na SD
 a Samsung GalaxyTab ma i sobie mozesz wlozyc chocby 128GB

 Dodatkowa sabsza bateria.

jak baterie trzymaja w obu tabletach?

Asus ma lepsze benchmarki:
Pi : +18%
Nena : +94%
SunSpider: +32%
Browser: +39%

To duzo?

Data: 2012-12-12 18:19:47
Autor: the_foe
W dniu 2012-12-12 16:06, Yerine Ictimai pisze:
[...]

rozdzielczoci ekranu.

[...]

przepa

--
the_foe

Data: 2012-12-12 13:06:21
Autor: Yerine Ictimai
> [...]

ma mniejszy ekran (60% nexusa) i brak ochrony przed porysowaniem, tylko
8GB wewnetrzenego flash. Dodatkowa sabsza bateria. Asus ma lepsze

Asus Nexus majac tylko pamiec wewnetrzna robi nam problem - bo pamiec
sie "wyciera", jak sie czesto na niej pisze to robia sie bad blocks.
Po pewnym czasie nasza pamiec sie do niczego   nie nadaje. I wtedy
nasz Nexus... NA ZLOM!
Jak mamy slot na SD to uniezalezniamy trwalosc naszego urzadzenia od
czestosci zapisow na pamieci.

To taka polityka made in USA - jak kupuje sie ipada czy Nexusa to
urzadzenie tak zaplanowano, ze ma dzialac nie dluzej niz 2 LATA! Po
prostu chodzi o szybka ROTACJE, zeby ludziska czesto kupowali i
napedzali gospodarke.
To moze tam i ma sens kiedy minimalna pensja u nich jest 6x wieksza od
naszej sredniej, ale Polak chce kupic cos trwalszego co potem
odsprzeda na Allegro czy gdzies...
Amerykanin dla porownania juz po roku od zakupienia rozwali Nexusa na
glowie kolegi podczas imprezowania i sa kupi nowa zabawke za drobne...

Data: 2012-12-08 10:58:36
Autor: Michal Tyrala
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On Fri, 07 Dec 2012 19:24:07 +0100, P.B wrote:
 Jakiej rozdzielczoci ekran ma do obsuenia smartfon? Policz  piksele.

Dla mnie problem z tabletami mniejszymi tkwi w tym, ze wiekszosc ma
rozdzielczosc niewiele wieksza niz lepsze smartfony, a czasem jest nawet
gorzej.

> tak, w tramwaju tez?

 A co za problem? Taki modem jest mniejszy od pudeka papierosw.  czy si z netem po 3G i udostpnia po WiFi. Dostp maj ci, ktrzy  dostali haso od waciciela. Jedyna niewygoda, to konieczno  naadowania modemu i noszenie dodatkowego urzdzenia. Pamitaj, e  tablet nie zastpi Ci telefonu- w nim jest modem, nie ma moliwoci  wykonywania pocze gosowych.

A jak jest z zarciem pradu? Bo o ile po miescie to wylaczanie wifi mam w
powazaniu, to juz przy kilku h w pociagu wylaczenie wifi daje
zauwazalnie dluzszy czas zycia fona (inna rzecz, ze na wielu trasach
oplaca si wlaczyc samolocik, bo zasieg jest gorzej niz marny :(()

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-10 08:32:02
Autor: Chris
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
P.B. nabazgrał(a):

[...]

Samsung ma ....

Data: 2012-12-12 07:07:53
Autor: Yerine Ictimai
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On 10 Gru, 08:32, "Chris" <ch...@spam.pl> wrote:
P.B. nabazgra(a):
> noszenie dodatkowego urzdzenia. Pamitaj, e tablet nie zastpi Ci
> telefonu- w nim jest modem, nie ma moliwoci wykonywania pocze
> gosowych.

Samsung ma ....

P3100 i P3110 tez?

Data: 2012-12-15 11:03:36
Autor: Trybun
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
W dniu 2012-12-10 08:32, Chris pisze:
P.B. nabazgrał(a):

[...]

Huawei Ideos także ma....

Data: 2012-12-10 11:10:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
Dnia 2012-12-07, o godz. 19:24:07
P.B. <pbernat@wp.pl> napisa(a):

[...]

Wanie. Dodatkowe urzdzenie. Po co jeli mona mie zintegrowane?
Wiele razy na wyjazdach okazywao si e braknie gniazdek na adowarki.
Bo i telefon trzeba podadowa. I laptop. I tablet. Teraz modem. To
jest po prostu niewygodne. Podobnie jak np. modemy na kabelku podpinane
do tableta.

tablet nie zastpi Ci telefonu- w nim jest modem, nie ma moliwoci wykonywania pocze gosowych.

A to nie do koca prawda. Np. mj Galaxy Tab P1000 nie jest
wykastrowany jak pniej moda nakaza i ma peny modu telefony. Dziaa
w trybie gonomwicym albo ze suchawk.

Zdrwko

Data: 2012-12-10 13:18:48
Autor: the_foe
[...]

wszystko ma wady i zalety. Przy wbudowanym modemie moze sie okazac ze w danym miejscu polaczanie jest marne (np. w pomieszczeniach) a stanie przy oknie z tabletem jest troche weak

--
the_foe

Data: 2012-12-10 13:28:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
Dnia 2012-12-10, o godz. 13:18:48
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisa(a):

> [...]

w danym miejscu polaczanie jest marne (np. w pomieszczeniach) a
stanie przy oknie z tabletem jest troche weak

To wtedy wykorzystuje si np. telefon. Wikszo tych ktre maj WiFi
oferuj obecnie takow funkcjonalno. Pomijam ju to e z wczon
kart WiFi tablet pracuje zdecydowanie krcej ni z modemem komrkowym.

Zdrwko

Data: 2012-12-10 19:46:51
Autor: the_foe
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
Dnia 2012-12-10, o godz. 13:18:48
the_foe<the_foe@wupe.pl>  napisał(a):

Właśnie. Dodatkowe urządzenie. Po co jeśli można mieć zintegrowane?
Wiele razy na wyjazdach okazywało się że braknie gniazdek na
ładowarki. Bo i telefon trzeba podładować. I laptop. I tablet.
[...]

To wtedy wykorzystuje się np. telefon. Większość tych które mają WiFi
oferują obecnie takową funkcjonalność. Pomijam już to że z włączoną
kartą WiFi tablet pracuje zdecydowanie krócej niż z modemem komórkowym.

yfkm?
http://people.cs.umass.edu/~arun/papers/TailEnder.pdf

"Our measurements (Section 3) confirm that
the transmission energy consumed by WiFi is significantly smaller
than both 3G and GSM, especially for large transfer sizes."

"Figure 8 compares the average energy consumption of 3G, GSM
and WiFi. 3G consumes significantly more energy to download
data of all sizes (12-20J) compared to GSM and WiFi. GSM consumes
40% to 70% less energy compared to 3G. This is due to two
reasons – (1) GSM radios typically operate at a lower power level than 3G radios and (2) the Tail energy set for GSM is around 6 seconds,
much lower than the 12.5 seconds set for 3G.
WiFi is more energy efficient than both cellular networks once it
is connected to an access point (AP). Figure 8 shows that the transfer
energy for WiFi grows nearly three times slower compared to
the cellular networks. For a download of size 10K, WiFi consumes
one-sixth of 3G’s energy and one-third of GSM’s energy. With increasing
data sizes WiFi’s efficiency increases dramatically. The
graph shows that when the cost of scan and transfer is included
(marked in the graph as WiFi + SA), WiFi becomes inefficient for
small sized transfers compared to GSM (as also observed by Rahmati
et al. [23]). Surprisingly, when compared to 3G, WiFi is energy
efficient even when the cost of scanning and association is
included. We exploit this observation in Section 5.2.4."

--
the_foe

Data: 2012-12-07 14:07:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-07 13:53, P.B. pisze:

SD jest mało potrzebne. Na tablecie nie trzyma się raczej masowo multimediów. USB jest całkiem zbędne - mam w dwóch tabletach i raczej nie używam.

I w tym wykazała się cała mowa kogoś kto potrzebuje tablet do gierek, albo do przeglądania stron netowych na 7 calach. Powiedz czym wgrać można mapy UMP do programu Osmand gdy nie będziesz miał tego "zbędnego" usb?

Data: 2012-12-07 05:16:38
Autor: krzysztofsf
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On 7 Gru, 14:07, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
Powiedz czym wgra
mona mapy UMP do programu Osmand gdy nie bdziesz mia tego "zbdnego"
usb?

Airdroid? Lub przez kabelek z PC?

Z tym, ze raczej nie widze tabletu bez przynajmniej wejscia USB, jesli
nie mozna przeniesc do niego danych karta pamieci.

Data: 2012-12-08 17:50:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-07 14:16, krzysztofsf pisze:
[...]

Moe i by wymyli jaki sposb, np, rcznie j wrzuci na kompie na kart pamici, kart do tabletu  pniej na Androidzie przenie do katalogu Osmand w pamici tabletu. ale znacznie prostsza operacja jest poprzez kabel usb. Podczasz do kompa, par klikni i mapa gotowa.
Jak dla mnie, to  tak samo - nie wyobraam sobie tabletu czy telefonu bez wejcia usb.

Data: 2012-12-11 16:20:55
Autor: John Kołalsky
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com>

[...]

Siecią ?

Data: 2012-12-11 19:14:05
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-11 16:20, John Kołalsky pisze:

[...]

Nie da się - obecnie siecią można wgrać tylko mapę OSM. A taką mapę spokojnie można sobie darować.

Data: 2012-12-11 19:21:00
Autor: John Kołalsky
[...]

Jak to ? Nie można pliku wgrać ?

Data: 2012-12-15 11:03:03
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-11 19:21, John Kołalsky pisze:

[...]

Sam plik można, tylko sporo z tym zachodu. Natomiast z poziomu samego programu można pobrać/zaktualizować tylko mapę OSM.

Data: 2012-12-15 16:47:11
Autor: John Kołalsky
[...]

A z USB nie ma zachodu ?

Natomiast z poziomu samego programu można pobrać/zaktualizować tylko mapę OSM.

Pisałeś już

Data: 2012-12-15 17:15:47
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-15 16:47, John Kołalsky pisze:

Sam plik można, tylko sporo z tym zachodu.

A z USB nie ma zachodu ?

W porównaniu z pobieraniem tego na Androida, to w praktyce żaden zachód.

Natomiast z poziomu samego programu można pobrać/zaktualizować tylko mapę OSM.

Pisałeś już

Nie może być..

Data: 2012-12-22 09:41:37
Autor: John Kołalsky
[...]

To nie rozumiem. Jeśli możesz coś pozyskać z USB albo z sieci to jedyna różnica jest na niekorzyść USB że musisz w to USB coś wdusić gdy sieć masz zwykle działającą.

Data: 2012-12-23 14:10:17
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-22 09:41, John Kołalsky pisze:

[...]

To że w androidzie pobranie czegoś z sieci wymaga znacznie więcej zachodu niż na zwykłym kompie, tak samo później z rozpakowaniem takiego pobranego pliku i przeniesienie go we właściwe miejsce. Na kompie zaznaczenie czegoś przyciskiem myszy to żaden problem, w Androidzie to normalna droga przez mękę, no przynajmniej dla mnie nie jest to prosta i łatwa robota.. Podsumowując - na kompie pod Windows zrobię to kilka/naście razy szybciej.

Data: 2012-12-23 21:05:02
Autor: John Kołalsky
[...]

Zmobilizowałeś mnie. Lupka "ump osmand", pierwszy link, link "cała mapa", zapisało się w download, "pobrane pliki", dotknąłem zipa to rozpakował się do podkatalogu, przycisk "zaznacz", zaznaczyłem rozpakowanego osb, wybrałem katalog osmand, przycisk "wklej", uruchomiłem osmand, przestawiłem opcje bo jeszcze nie uzywałem osmand offline, działa !

Jest dokładnie tak, jak się spodziewałem.

I na grzyba mi do tego inny system podłączony przez USB?!

USB to ja do programowania używam, ale też nie uważam tego za normalne

Data: 2012-12-10 12:44:02
Autor: the_foe
W dniu 2012-12-07 13:22, Yerine Ictimai pisze:
I jeszcze brak mu slotu na jakakolwiek karte pamieci SD (dziwne). A
chociaz ma USB aby przylaczyc pendrive?

jak kupisz przenosny router wifi to masz przy okazji slot na karte SD
Nexus 7 ma usb i mozna, po zakupieniu odpowiedniego kabla, podlaczyc pendrive.

--
the_foe

Data: 2012-12-12 07:10:47
Autor: Yerine Ictimai
Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
On 10 Gru, 12:44, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
Nexus 7 ma usb

Patrze patrze i GDZIE ten port usb niby jest w Neksusie???

Data: 2012-12-12 18:21:21
Autor: the_foe
W dniu 2012-12-12 16:10, Yerine Ictimai pisze:
On 10 Gru, 12:44, the_foe<the_...@wupe.pl>  wrote:
Nexus 7 ma usb

Patrze patrze i GDZIE ten port usb niby jest w Neksusie???

tam gdzie podłaczasz ładowarkę - nezusa 7 ładujesz przez port microUSB

--
the_foe

Data: 2012-12-07 13:50:38
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-07 12:52, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Pod tym linkiem ta naprawdę nie ma specyfikacji, jedynie głupoty wypisywane przez autora. A nic o interfejsach usb, hdmi, aparacie foto itd. Autor piesze dyrdymały o za słabym procesorze, a założę się że nie jest w stanie wskazać do jakiego zastosowania 1 Ghz mu nie wystarczy.
Ale odpowiadając na pytanie - o ile ten sprzęt ma możliwość obsługi usług (nie chodzi o modem 3g, a moduł gsm) GSM, to brać bez zastanawiania. Nexus to raczej zabawka a tu sprzęt do wszystkiego.

Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???