Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery

Data: 2009-07-02 19:44:05
Autor: Adam M.
Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery
W artykule news:h2hogc$7vs$1news.onet.pl,
niejaki(a): news.onet.pl z adresu <wonter@poczta.onet.pl> napisał(a):

Podzielilem dysk na 2 partycje i skorzystalem z Recovery Disk, ktory
wczesniej zgodnie z instrukcja utworzylem. Cala operacja trwala naprawde
 dlugo, jednak okazalo sie, ze system ponownie utworzony jest tylko na
1 partycji :/

I moje pytanie, jak to zrobic, aby bylo dobrze ?

Przeczytaj ten wątek:
http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/b808e3a7c7aec194/c091d5dd392d47d8?lnk=raot

zacytuję z niego mojego posta:

"może to w czymś pomoże:

przeczytaj na tym forum http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=17158
część pierwszego posta o temacie:
"Czysta instalacja systemu Windows XP z partycji Recovery z podziałem na
partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"

Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków! "

Adam M.

Data: 2009-07-03 18:53:06
Autor: news.onet.pl
> [...]

partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"

Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków! "

Masakra, same problemy z legalnym softem :/
Generalnie bylem pewny ze po spisaniu seriala z fabrycznego windowsa i zainstalowaniu z plytki WIN PRO, bedzie to dzialo, ale nie da sie zarejestrowac.

Jutro biore sie za trik podany na stronie.
bardzo dziekuje za pomoc

Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery