Lenovo T410 - czy wart jest 1000?

Data: 2014-11-13 19:36:25
Autor: PiteR
Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
Majka pisze tak:

czy za używany poleasingowy komputer warto zapłacić 1000 złotych?
Model to Lenowo T410.

ja bym nie dał, nie kupiłbym używanego laptopa
(no chyba że i7 za 1/2 ceny ;)

w sklepach stoją nowe po tyle

--
Piter

Data: 2014-11-13 20:05:37
Autor: Tasiorsa
W dniu 2014-11-13 o 19:36, PiteR pisze:
Majka pisze tak:
[...]

Po tyle to masz Acery/Asusy i padolino a T410 to naprawde super sprzet i 100x wolalbym taki niz okazyjna super nowke na nowym Atomie z paskudna matryca

Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2014-11-13 21:09:19
Autor: PiteR
Tasiorsa pisze tak:

Po tyle to masz Acery/Asusy i padolino a T410 to naprawde super
sprzet

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy ruskiego radaru.

--
Piter

Data: 2014-11-13 21:20:10
Autor: JoteR
"PiteR" napisał:

Po tyle to masz Acery/Asusy i padolino a T410 to naprawde super
sprzet

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy
ruskiego radaru.

No ale podasz wreszcie adres sklepu, w którym rzekomo stoją te laptopy z i5 po 100 PLN?

JoteR

Data: 2014-11-13 22:06:19
Autor: PiteR
JoteR pisze tak:

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy
ruskiego radaru.

No ale podasz wreszcie adres sklepu, w którym rzekomo stoją te
laptopy z i5

w Tesco i5 (nie pamiętam który, ale co najmniej Ivy Bridge, z pękniętą matrycą) nawet za 999zł ;)

po za tym próbkować Kerfur, Auchan, Neonet i EuroAGD

poczekajmy na Bożonarodzeniowy szał.

--
Piter

Data: 2014-11-13 22:08:25
Autor: ggs

"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA3E4D7349AC8Belektroniklocalhost.net...
Tasiorsa pisze tak:

Po tyle to masz Acery/Asusy i padolino a T410 to naprawde super
sprzet

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy ruskiego radaru.
 Czyli bardziej wolisz wszechobecny dzisiejszy notebookowy mdły plastic -fantastic ? No ale racja kazdy  lubi co mu pasuje. A wlasnie dla mnie na ten przyklad design Thinkpadow od czasow T20 po dzisiejsze  jest i bedzie fenomenalny.

--
G  ( piszący z Thinkpada T440p )

Data: 2014-11-13 23:03:12
Autor: PiteR
ggs pisze tak:

Czyli bardziej wolisz wszechobecny dzisiejszy notebookowy mdły
plastic -fantastic ? No ale racja kazdy  lubi co mu pasuje.

tak, Samsung żondzi u mnie w domu :)

--
Piter

Data: 2014-11-14 01:39:25
Autor: p0li
T->Dnia 2014-11-13 22:08:25 niejaki ggs napisał:
A wlasnie dla mnie na ten przyklad design Thinkpadow od czasow T20 po dzisiejsze  jest i bedzie fenomenalny.

mnie też

dlatego dożynam czwartego t61 bez baterii i dysku - 300zł (polizingowiec)
:)

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2014-11-16 10:57:20
Autor: 666
Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
Dlaczego aż czwartego, tak awaryjne są?
Mnie w HP Compaq po iluś tam latach lekko się wyciera gumka na lewym klawiszu myszy.

-- -- -
dlatego dożynam czwartego t61

Data: 2014-11-16 21:17:14
Autor: p0li
T->Dnia 2014-11-16 10:57:20 niejaki 666 napisał:
Dlaczego aż czwartego, tak awaryjne są?

nie są awaryjne

po prostu ja używam jednego, syn drugiego, żona trzeciego

ja swojego mam 6 lat i przez ten czas raz padła świetlówka w ekranie
(wymieniłem) potem sama matryca (wymieniłem) teraz padło coś na płycie -
leży w serwisie a ja kupiłem za 300zł następnego mój młody zarżnął dwa (karty graficzne) bo grał praktycznie po 6-8 godzin
dziennie codziennie przez 1,5 roku (tyle wytrzymywał komp)

jak uwalił drugiego to powiedziałem że 3 nie dostanie - i teraz ma jakiegoś
pożyczesa

Data: 2014-11-16 10:55:37
Autor: 666
Lenovo T410 - czy wart jest 1000?
Popieram, tak jak i HP Compaq serii biznesowej.

-- -- -
A wlasnie dla mnie na ten przyklad design Thinkpadow od czasow T20 po dzisiejsze  jest i bedzie fenomenalny.

Data: 2014-11-13 22:09:27
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 13 Nov 2014 21:09:19 +0100, PiteR napisał(a):

Tasiorsa pisze tak:

Po tyle to masz Acery/Asusy i padolino a T410 to naprawde super
sprzet

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy ruskiego radaru.

Nie wszyscy kupuja komputery, zeby ich wizualnie krecily, do tego sa lepsze uzywki (sic!)
;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-11-13 23:24:56
Autor: PiteR
R.e.m.e.K pisze tak:

Nic nie poradzę. Już mnie nie kręci wygląd jak pulpit sterowniczy
ruskiego radaru.

Nie wszyscy kupuja komputery, zeby ich wizualnie krecily, do tego
sa lepsze uzywki (sic!) ;-)

Ale czy na szkoleniu wystarczy jaj, żeby wyciągnąć zabytek na stół :)

Dzieci Androida mogą się nie poznać i pomyśleć, że to kasa fiskalna.

--
Piter

Data: 2014-11-14 01:23:59
Autor: Santana

Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA3E4EE326A9C1elektronik@localhost.net...

R.e.m.e.K pisze tak:

[...]

Aaa, tu Cię boli :) Minus pięć do lansu to faktycznie, dla niektórych, dramat na maksa :P

Data: 2014-11-14 10:12:38
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 13 Nov 2014 23:24:56 +0100, PiteR napisał(a):

[...]

I jak juz te dzieci pomysla, ze to kasa fiskalna to ... no wlasnie, co? Dadza Ci bana na
fejsie? Czy skasuja Twoj numer z iPhona? Czy JESZCZE STRASZNIEJSZE poczynia rzeczy?
Naprawde bycie w kregu takich pustakow jest jakas wartoscia? Stonehenge z nich i tak nie
powstanie ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K