Lenovo - notebook - z okolic Zielonej Gory

Data: 2009-09-03 11:09:13
Autor: a
Lenovo - notebook - z okolic Zielonej Gory
Czesc,

jest ktos z Zielonej Gory, co ma notebook Lenovoe ThinkPad - z
zasilaczem 20V. Potrzebowalbym podlaczyc sie pod zasilacz w celu
sprawdzenia czy notebook dziala i czy jest ladowanie.

Na wtyku brak zasilania (wtyk rurkowy - minus na zew, plus wew - i w
srodku pin). I wlasnie o ten pin mi chodzi, czy zasilacz startuje po
tym jak na pinie cos sie zmieni?

Jakby cos, to mistermc malpa o2 pl

Data: 2009-09-03 11:58:49
Autor: Marcin Szczygielski
a@a.pl pisze:
[...]

Żary. Jakby co.

--
marcin

Lenovo - notebook - z okolic Zielonej Gory