Lenovo u350 ulv723 vs hp mini311 (ION)?

Data: 2009-11-11 05:28:40
Autor: mk
Lenovo u350 ulv723 vs hp mini311 (ION)?
Zastanawiam się nad mobilnym tzw. beznapędowym laptopem, który będzie
ważył poniżej 2kg miał złącze hdmi do oglądania filmów na TV. Czekałem
na premierę platformy Nvidia ION i doczekałem się hp mini 311:-)
filmiki próbne na Youtube. W konfigracji bazowej z 1gb ramu to cacko
kosztuje 1800 zł :-) z tzkw. ION LE i Windows XP. HP wdraża już lepsze
konfigurację z tzw. pełnym ION i Windows 7 ale zanim u nas będzie
premiera, i cena może być dość wysoka. Pozatym narazie są z procesorem
ATOM 270 i 280 z 512kb, zanim u nas pojawi się ATOM 330 dual-core w
tych notebookach który dawałby im rzeczywistą moc do dekodowania
1080p. Myślę że to na oko z pół roku i cena może przekraczać 2 tyś.
Dlatego zastanawiam się czy nie wybrać tańszego konfigaracja bazowa do
1700 pln lenovo u350 jego grafika ma co prawda niższą moc ale nawet
podstawowy procesor celeron ulv ma mb l2cache 2 GB RAM i 250hdd a sa
lepsze konfigurcje. Czy moce pokładane w ION ie są warte czekania w
porównaniu z tym co już teraz oferuje cienki lekki i nie drogi U350?
 (Lenovo wprowadzi na rynek s12 pod koniec grudnia, może będą
ciekawsze konfiguracje).

Lenovo u350 ulv723 vs hp mini311 (ION)?