Leo Out!

Data: 2009-09-10 12:53:17
Autor: Lech
Leo Out!

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h895il$fj4$1news.onet.pl...
Kandydaci na następcę:
Skorża, Smuda, Kasperczak, Majewski.

ZTCP mówiło się swego czasu o Ryszardzie Tarasiewiczu (mój były sąsiad z piętra niżej za jego czasów zawodniczych w Śląsku: pamiętam jak jego żona zrzucała mu przez okno Marlboro, których czasem zapominał wybierając się na trening :))) - a może to on mówił :) W każdym razie coś było na rzeczy - ja osobiście chciałbym go zobaczyć chociażby na te dwa ostatnie mecze z reprezentacją, bo popsuć to już on raczej nie ma co, a może się okazać, że jego charyzmatyczny "charakterek" sprawi przynajmniej, że będzie się dało te mecze oglądać bez wstydu i bólu zębów. Poza tym tych powyżej wymienionych Panów już się człowiek naoglądał przy pracy - "nie pomogą dobre chęci z g... miodu nie ukręci" :)

Lech

Leo Out!