Lepieć być dyktatorem, niż pedałem

Data: 2012-03-05 19:20:33
Autor: boukun
Lepieć być dyktatorem, niż pedałem
"Jeden ch. w Warszawie, a drugi w Berlinie" - powiedział Łukaszenko - "a co się tyczy tego drugiego, który krytykował dyktaturę (.) jak to usłyszałem, to powiedziałem sobie: lepiej być dyktatorem, niż pedałem".

To nie pierwszy raz Łukaszeko krytykował sposób życia pana Westerwelle. W lutym 2011 r., podczas spotkania, powiedział niemieckiemu ministrowi, że nie lubi "pedałów" i poradził mu w rozmowie w cztery oczy, aby ten prowadził "normalne życie".

To się nazywa prawdziwy mąż stanu, słowiańska krew.

Dlaczego my nie mamy takich prawdziwych, polskich przywódców, tylko jakieś marionetki...

boukun

Data: 2012-03-05 19:25:03
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-05 19:20, boukun pisze:
[...]

Pewnie chciał powiedzieć - lepszy dyktator z Mińska czy Warszawy niż ten sprawujący swój nadzór z Brukseli i Waszyngtonu.

Data: 2012-03-06 05:41:18
Autor: stevep
Dnia 05-03-2012 o 19:20:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A pedał nie może być dyktatorem?
--
stevep

Data: 2012-03-06 08:04:14
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.waqfa4sk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Właśnie w tym rzecz, że z reguły i oni są dyktatorami...

boukun

Data: 2012-03-06 08:39:46
Autor: Pohook
[...]

Dlateczego nie jesteś dyktatorem? ;-)

Data: 2012-03-06 09:47:19
Autor: boukun

Użytkownik " Pohook" <pohukiwacz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jj4igi$257$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo nie jestem Ż... ani pedałem...

boukun

Data: 2012-03-06 11:39:16
Autor: Chiron

Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jj4j0l$2q9$1@node2.news.atman.pl...

Dlateczego nie jesteś dyktatorem? ;-)

Bo nie jestem Ż... ani pedałem...

Czy uważasz, że to słowo na "Ż" to taki bluzg, że należy je wykropkować?
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-03-06 15:24:17
Autor: boukun

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:4f55e954$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, ale tym razem wykropkowałem, bo mi już się rzygać chce...

boukun

Data: 2012-03-06 12:05:21
Autor: A. Filip
v. Westerwelle (MSZ Niemiec)]
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Dlaczego my nie mamy takich prawdziwych, polskich przywĂłdcĂłw, tylko
jakieś marionetki...

A Westerwelle z powodu słów Łukaszenki przestał być ministrem spraw
zagranicznych Niemiec? Został pozbawiony możliwości odpłacenia się
jak się już średnio dobra okazja trafi?

Słaby dowcip: Nawet w Sowietach można było powiedzieć co się chciało *i ponieść konsekwencje* :-)

Lepieć być dyktatorem, niż pedałem