Lepiej późno niż wcale

Data: 2009-12-28 08:09:43
Autor: abc
Lepiej późno niż wcale
Gdy ktokolwiek urąga Krzyżowi Chrystusowemu, trzeba powiedzieć jasno: dosyć!

Historia świadczy, że każdy, kto - strojąc się w szaty obrońcy praw
człowieka - walczył z krzyżem, ostatecznie okazywał się tyranem.

Gdy ktokolwiek próbuje usunąć Chrystusa z życia publicznego i chce budować
Europę bez Chrystusa, temu trzeba po-wiedzieć - zgodnie z prawdą i dla dobra
Europy - że byłoby to budowanie na piasku . A nawet gorzej: że podcina
korzenie, z których wyrasta zachodnia cywilizacja.

Europo! Czas na poważną refleksję! Czas się określić!

Niech centralne instytucje europejskie odpowiedzą jednoznacznie: w imię
czego w Europie jest miejsce dla wszystkich ekstrawagancji, ale nie ma być
miejsca dla Chrystusa?

Dlaczego - jak w najczarniejszych momentach totalitaryzmów - pozwala się
urągać chrześcijanom i podburzać przeciwko nam?

Więcej
http://sanctus.pl/index.php?module=aktualnosci&grupa=&podgrupa=&strona=1&id=1455&kategoria=2

Data: 2009-12-28 15:50:10
Autor: Polok_prawdziwy
Lepiej późno niż wcale
abc wrote:

Gdy ktokolwiek urąga Krzyżowi Chrystusowemu, trzeba powiedzieć jasno:
dosyć!

Nojasne..., ABECADŁO..., nojasne...!!!

powiesiłem sem ten ksyzyk nad dzwiami w chałupie i zodyn łobrozać MOJEGO
Krystusa nieśmi...!!!

http://www.dziennik.pl/foto/article393617/FR_nieznalska_2.html

Data: 2009-12-28 16:17:01
Autor: pluton
Lepiej późno niż wcale

powiesiłem sem ten ksyzyk nad dzwiami w chałupie i zodyn łobrozać MOJEGO
Krystusa nieśmi...!!!

Takie cus mi sie przypomnialo (ale to nie do Ciebie):

Baca Maryne obraca a ona:
-Baco, gniewomsie.
-A za co sie gniewacie ?
-Ja sie nie gniewom, ino wom sie gnie.

Nullification

Data: 2009-12-28 16:21:39
Autor: Polok_prawdziwy
Lepiej późno niż wcale
pluton wrote:

[...]

Tonie Baca, ino KSIONDZPROBOSC jom molestowoł...

Data: 2009-12-29 01:16:27
Autor: pluton
Lepiej późno niż wcale

> [...]
> -A za co sie gniewacie ?
> -Ja sie nie gniewom, ino wom sie gnie.

Tonie Baca, ino KSIONDZPROBOSC jom molestowoł...

Twoja MARYNE ksiondzprobosc molestowal ? Ciupagom go, ciupagom.
Albo krzyzem przez leb zdzielic.

Nullification

Lepiej późno niż wcale