Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.

Data: 2011-07-19 15:36:00
Autor: Przemysław W
Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.
Jarosław Kaczyński gromadził materiały mające na celu kompromitację przedstawicieli innych partii politycznych - zeznał Andrzej Lepper. Lider Samoobrony jest świadkiem w procesie, który lider PiS wytoczył Romanowi Giertychowi za jego słowa o "zbieraniu haków" na polityków przez byłego premiera.

We wtorek b. wicepremier i lider Samoobrony został przesłuchany jako świadek w procesie, w którym szef PiS żąda przeprosin w mediach od b. wicepremiera swego rządu z LPR. Także sam Giertych pozwał J. Kaczyńskiego za to, że ten zarzucił mu kłamstwo w związku z jego wypowiedzią, jakoby jako premier miał zbierać "haki". Dwa oddzielne procesy w sprawie prowadzi Sąd Okręgowy w Warszawie. Obie strony chciały wspólnego badania obu pozwów, ale sąd je rozdzielił. Powodowie żądają od adwersarzy przeprosin m.in. w telewizjach, ich koszt może wynieść kilkaset tys. zł.
W 2010 r. Giertych oświadczył, że J. Kaczyński jako premier zbierał "haki" na polityków koalicji (Samoobrony i LPR) i opozycji. Według Giertycha, forma zbierania "haków" na Tuska "była obrzydliwa", a dane te dotyczyły spraw "bardzo odległych, z przeszłości". Zdaniem Giertycha wszyscy politycy PO mieli założone teczki. "To są kłamstwa, niemające faktycznych przesłanek" - replikował J. Kaczyński. "Nie było żadnych teczek, nie było żadnych akcji ad personam wobec kogokolwiek" - zapewniał szef PiS, zapowiadając pozew wobec Giertycha.

B. wicepremier z LPR (dziś adwokat) zapowiedział wówczas, że pozwie Kaczyńskiego za zarzut kłamstwa. Ponadto wytoczył mu proces karny za zniesławienie (grozi za to do roku więzienia); lider PiS zrzekł się do tej sprawy immunitetu poselskiego.

"Nigdy nie wydawałem żadnych bezpośrednich lub pośrednich poleceń, które miały prowadzić do jakichkolwiek działań służb specjalnych lub wymiaru sprawiedliwości ad personam, na zasadzie poszukiwania jakichś informacji na jakąś osobę" - zeznawał wcześniej w sprawie cywilnej J. Kaczyński. Dodał, że nigdy też nie było takich jego sugestii. Przyznał, że "premier rządu otrzymuje różne tajne informacje, czasem także na temat różnych osób, ale to nie ma nic wspólnego z poszukiwaniem haków".

Giertych zeznawał wcześniej, że chodzi o zbieranie materiałów "mających w oczach pozwanego charakter kompromitujący polityków opozycji"; m.in. na Tuska, żonę Schetyny, matkę Sławomira Nowaka. "Informacje te miałem bezpośrednio od pozwanego, od ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry oraz od szefa MSW Janusza Kaczmarka" - mówił.

We wtorek Lepper (świadek Giertycha) zeznał, że z jego kilku ówczesnych rozmów z J. Kaczyńskim i innymi członkami rządu wynikało, że premier ma informacje nt. polityków PO i SLD. "Jestem przekonany, że J. Kaczyński gromadził materiały mające na celu kompromitację przedstawicieli innych partii" - oświadczył Lepper. "Była mowa m.in. o powiązaniach Tuska ze światem biznesu, jego konfliktach rodzinnych oraz o żonie pana Schetyny" - dodał. "Padło stwierdzenie z ust premiera, że odpowiednie organa interesują się żoną Schetyny, która miała spółkę PR i wykonywała usługi dla spółek Skarbu Państwa" - podkreślił.

"Z SLD chodziło o śp. pana Szmajdzińskiego; omawiano też sprawy pana Millera i Oleksego" - oświadczył Lepper. "Pan Kaczyński mówił też o biznesmenach Stokłosie, Kulczyku, Krauzem, Solorzu, którymi należałoby się szczegółowo zainteresować oraz o ich powiązaniach z politykami" - dodał. "Były także zbierane materiały na dziennikarzy" - podkreślił b. wicepremier. Według Leppera J. Kaczyński interesował się postępowaniami karnymi wobec przedstawicieli opozycji i wymieniał m.in. sprawę Barbary Blidy, w której "dowody miały być mocne". Świadek zasugerował - nie mając dowodów - że Kaczyńskiego informował o tym minister Ziobro.

Lepper uważa, że Kaczyński celowo nie chciał, by LPR i Samoobrona miały swych przedstawicieli w służbach specjalnych. "Informacje miały być dostępne wyłącznie dla niego i jego ludzi" - dodał. Oświadczył, że jego opinię potwierdza sprawa usunięcia go z rządu latem 2007 r. na tle "afery gruntowej". "Moje rozmowy nielegalnie podsłuchiwano; myślę, że o działaniach CBA wobec mnie wiedział J. Kaczyński, Ziobro i szef Biura Mariusz Kamiński" - zeznał Lepper.

Przyznał, że J. Kaczyński pytał go w 2006 r. o "seksaferę" w Samoobronie i czy podda się badaniom na ojcostwo dziecka Anety Krawczyk. "Zgodziłem się; z rozmowy odniosłem wrażenie, że premier ma więcej wiedzy o sprawie niż z mediów" - dodał świadek.

Kaczyński nie stawił się w sądzie (nie miał takiego obowiązku). Proces odroczono do 3 listopada. Aby nie przegrać procesu o ochronę dóbr osobistych, pozwany musi dowieść, że jego słowa były prawdziwe albo choć wykazać, że jego działanie nie było bezprawne, bo działał w interesie publicznym.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/346530,lepper-kaczynski-zbieral-haki-na-politykow.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-19 13:43:06
Autor: obserwator
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.

Kim jest Miller i jak rzadzil, to chyba wiadomo.

Lepper wchodzac w bliskie kontakty z takim osobnikiem jak Miller, pokazal
kim naprawde jest. http://www.wprost.pl/ar/114237/Leszek-Miller-wystartuje-z-listy-Samoobrony-i-utworzy-nowa-partie/

Data: 2011-07-19 15:47:15
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w

Lepper wchodzac w bliskie kontakty z takim osobnikiem jak Miller, pokazal
kim naprawde jest.

A kogo obchodzi Lepper? Lepper jest juz trupem politycznym
bez szans na zmartwychwstanie.

Data: 2011-07-19 13:54:54
Autor: obserwator
Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał(a):
> [...]

> kim naprawde jest.

A kogo obchodzi Lepper? Lepper jest juz trupem politycznym

ludzie maja krotka pamiec. Pojawi sie za chwile jakis boukun i bedzie
twierdzil inaczej.

Data: 2011-07-19 15:59:01
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

ludzie maja krotka pamiec. Pojawi sie za chwile jakis boukun i bedzie
twierdzil inaczej.

owszem, ludzie maja krotka pamiec. Ale na szczescie i boukun nie
stanowi problemu. To znaczy on stanowi problem dla samego siebie ;)

BTW: boukun powinien sie cieszyc, ze wzgledu na Nataszke na TVN-ie. ;)

Data: 2011-07-19 16:26:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-19 15:47, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
[...]

Mnie, i każdego Polaka powinien interesować polityk typu A. Leppera. Tj. taki bez konszachtów z towarzystwem okrągłostołowym.

Data: 2011-07-20 02:57:04
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 16:26:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Bardziej przystojny od agenta Tomka, no powiedz kręci cię ta rumiana  chamska morda?

--
stevep

Data: 2011-07-22 21:24:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-20 02:57, stevep pisze:

[...]

Nie interesuje mnie jego uroda, a jedynie to że jest spoza układu okrągłostołowego i sprawy Polski leżą mu na sercu.

Data: 2011-07-23 02:19:18
Autor: stevep
Dnia 22-07-2011 o 21:24:54 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hmm, musisz się tak wypierać jak żaba błota uwielbienia tej czerstwej  mordeczki?  '<

--
stevep

Data: 2011-07-23 07:38:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 02:19, stevep pisze:
[...]

Hmm, musisz się tak wypierać jak Ĺźaba błota uwielbienia tej czerstwej mordeczki?  '<

Moje spojrzenie na ludzi jest skrajnie odmienne od twojego. Ja faceta nigdy nie oceniam pod względem urody.

Data: 2011-07-23 13:01:33
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 07:38:29 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie czym większy idiota tym bardziej cię kręci.

--
stevep

Data: 2011-07-23 21:34:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 13:01, stevep pisze:
[...]

Kręci mnie bardzo mało rzeczy, z to irytuje wiele. Jednym z wiekszych powodów do irytacji jest to całe towarzystwo okrągłostołowe. I dlatego na moje poparcie może liczyć każdy walczący z tym układem.

Data: 2011-07-23 21:47:57
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 21:34, jadrys pisze:
Kręci mnie bardzo mało rzeczy, z to irytuje wiele. Jednym z wiekszych
powodów do irytacji jest to całe towarzystwo okrągłostołowe. I dlatego
na moje poparcie może liczyć każdy walczący z tym układem.

Ale z Cze Guevarą jakoś nie walczysz. A przecież to układowiec z
okrągłego kremlowskiego stolika.

Data: 2011-07-19 16:28:09
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 15:47:15 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl>  napisał(a):

[...]

Amen, ja bym go tam dla pewności potraktował kołkiem osinowym.

--
stevep

Data: 2011-07-19 16:26:51
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 15:43:06  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Zdecydowanie, jak mógł wchodzić w konszachty z psycholem jak Kaczyński.

--
stevep

Data: 2011-07-19 14:36:52
Autor: obserwator
2007 - Miller wystartuje z list Samoobrony.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): Zdecydowanie, jak mógł wchodzić w konszachty z psycholem jak Kaczyński.

Przede wszystkim PiS wowczas jeszcze nie mial tej wiedzy o lepperze, ktora
nabyl pozniej, kiedy byl zmuszony wejsc w koalicje z Samoobrona Leppera.

A w koalicje wszedl, bo PO zaczelo PiS szantazowac zadaniami przejecia pewnych
resorow bardzo waznych dla bezpieczenstwa i suwerennosci kraju, a ktore PiS postanowil wyczyscic.

PO odmowilo wtedy wspolprzcy z PiS, wiec partia ta musiala zaryzykowac i
zdecydowac sie na koalicje z partia Leppera.

Natomiast Lepper zbratal sie z Millerem, juz po wywaleniu go z koalicji z PiS
i teraz sie po prostu msci na Kacznskim.

Lepper jest skonczony, bo mowil zupelnie cos innego o komuchach, a potem sie z nimi zbratal w imie partykularnych interesow wlasnie komuchow.

Zreszta parta Leppera zostala takze zalozona przez WSI i to przez te
prorosyjska opcje, ktora jest grozna dla suwerennosci Polski.

Data: 2011-07-19 17:40:48
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
[...]

Lepper i Giertych to glupcy. Mieli siedziec cicho tak jak siedzi cicho PSL teraz
i robic co Kaczynski karze. Do dzisiaj by sie plawili w limuzynach, panienkach
i gabinetach.

A tak co maja? Lyzwiskiego powykrzywialo i siedzi w pierdlu.
Lepper jedna noga tez w tym przybytku. Beger wrocila paść młócke i doić kozę.
Warto bylo?

Data: 2011-07-19 16:00:59
Autor: obsrwator
[...]

cos ci sie z tej rzekomej rozpaczy po smierci Paslavisty, niezle pokrecilo.

PSL siedzi cicho , bo to mu Kaczynski *karze*? Kara to dopiero moze niektorych
spotkac, za naigrywanie sie ze smierci czlowieka.

Wszystko w zyciu przewaznie wraca i jak bumerang wali po pustej glowie.

Data: 2011-07-20 03:05:48
Autor: stevep
Dnia 19-07-2011 o 17:40:48 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu_wp.pl>  napisał(a):

[...]

Pierdzielisz, Kaczor stosuje taktykę Stalina wobec współpracowników i  okresowo usuwa, oczywiście nie fizycznie.

--
stevep

Data: 2011-07-19 17:56:14
Autor: matusm
Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/346530,lepper-kaczynski-zbieral-haki-na-politykow.html

Podoba mi sie, obaj razem w jednym szeregu
wreszcie ci co mieli zaropiałe oczeta moze przeta szkiełka

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-19 18:48:52
Autor: €urobigbrednie
Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.
On Tue, 19 Jul 2011 15:36:00 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 final w pazdzierniku? ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-19 20:37:23
Autor: Józek

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j04183$k77$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z przykrością donoszę  że ostatnie 20 lecie to jedna wielka afera!!
Jak już zbierać to należy dowody tych afer.
Nawet się nie chce wymieniać, ostatnią odkrył premier Pawlak mówiąc że polskie rolnictwo ma prawie takie same dopłaty jak Francja, podpisano układ z UE że 1/2 dostają wszyscy a drugą połowę najbogatsi, cel jest prosty pozbawić nas wszystkiego co mamy.

Józek

Data: 2011-07-20 04:23:08
Autor: Canucki
Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.
Przy pomocy Renaty Beger i ukrytej kamery?

Krzysztof Canucki

--

Lepper: Kaczyński zbierał haki na polityków.