Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

Data: 2010-02-11 18:45:37
Autor: Neko
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

Przeciez doskonale pamietam jak jeszcze dwa, trzy albo cztery lata temu
bylo tutaj na grupie PEŁNO zwolennikow Samoobrony!

Gdzie sie ci wszyscy milosnicy bamberów podziali ? :)

Data: 2010-02-11 10:09:31
Autor: Antenka
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
On 11 Lut, 18:45, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

Przeciez doskonale pamietam jak jeszcze dwa, trzy albo cztery lata temu
bylo tutaj na grupie PEŁNO zwolennikow Samoobrony!

Gdzie sie ci wszyscy milosnicy bamberów podziali ? :)

Jest mi daleko do Andy'ego, ale to był sąd kapturowy i wszystko w tym
temacie! Tak jak nie było "afery gruntowej", tak i nie było żadnej
"seksafery". "Chłop żywemu nie przepuści", dlatego przedwczesna wasz
radość. Jedno jest pewne Lepper nie pozwoli siebie zaprowadzić na rzeź
jak potulne cielę hehehe

Antenka

"Nie daję na WOŚP!!! :-P"

Data: 2010-02-11 20:46:55
Autor: marek czaplicki
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
Antenka pisze:
Jedno jest pewne Lepper nie pozwoli siebie zaprowadzić na rzeź
jak potulne cielę hehehe

Antenka

"Nie daję na WOŚP!!! :-P"
nie przesadzajmy. zobaczymy jak skończy się droga odwoławcza. kara śmierci to nie jest, więc rzeź mu nie grozi :-) .

Data: 2010-02-11 20:47:42
Autor: boukun
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl1mrh$37s$1inews.gazeta.pl...
Antenka pisze:
[...]

Ale wykluczenie Polaka z życia publicznego, za damski chuj zresztą..., na zamówienie polityczne...

boukun

Data: 2010-02-12 08:56:03
Autor: Neko
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ale wykluczenie Polaka z życia publicznego, za damski chuj zresztą..., na zamówienie polityczne...

Nie. Na wlasne zyczenie. Gdyby nie podskakiwal Kaczynskiemu
to razem z Kaczynskim siedzieliby dzisiaj w rzadzie.
Gwaltom w pokojach poselskich nie byloby konca.

Ale jak ktos jest glupi i prymitywny to potem tak jest.

Data: 2010-02-11 18:49:57
Autor: Prawusek
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

"Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote in message
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

Przeciez doskonale pamietam jak jeszcze dwa, trzy albo cztery lata temu
bylo tutaj na grupie PEŁNO zwolennikow Samoobrony!

Gdzie sie ci wszyscy milosnicy bamberów podziali ? :)

Hm, co ciebie tak cieszy? To nie pierwsi wieżniowie polityczni w Polsce w
ostatnich latach skazani z kodeksu karnego.

Data: 2010-02-11 18:51:16
Autor: u2
Lepper i ÂŁyĹźwiĂąski SKAZANI !!!
W dniu 2010-02-11 18:49, Prawusek pisze:

Hm, co ciebie tak cieszy? To nie pierwsi wieĹźniowie polityczni w Polsce w
ostatnich latach skazani z kodeksu karnego.

Nie jest to jeszcze wyrok prawomocny.

Data: 2010-02-11 18:55:21
Autor: Prawusek
Lepper i Lyżwinski SKAZANI !!!

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
W dniu 2010-02-11 18:49, Prawusek pisze:

> Hm, co ciebie tak cieszy? To nie pierwsi wieżniowie polityczni w Polsce
> ostatnich latach skazani z kodeksu karnego.

Nie jest to jeszcze wyrok prawomocny.

Ale inni siedzą bądź siedzieli. Za parchów.

Data: 2010-02-11 19:09:05
Autor: u2
Lepper i LyĹźwinski SKAZANI !!!
W dniu 2010-02-11 18:55, Prawusek pisze:

Hm, co ciebie tak cieszy? To nie pierwsi wieĹźniowie polityczni w Polsce
ostatnich latach skazani z kodeksu karnego.

Nie jest to jeszcze wyrok prawomocny.

Ale inni siedzħ bħdľ siedzieli. Za parchów.

Znowu oskarżasz Żydów i Cyganów kiedy kowal zawinił :]

Data: 2010-02-11 20:39:34
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hl1hp9$2n2$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale w czym zawinił Kowal?

boukun

Data: 2010-02-11 20:46:13
Autor: u2
W dniu 2010-02-11 20:39, boukun pisze:

[...]

Jaki Kowal ? Ja piszę o kowalu :]

Data: 2010-02-11 19:22:25
Autor: :heÂŽsk:
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
On Thu, 11 Feb 2010 18:45:37 +0100, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl>
wrote:

Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

 jak to nikt. a jendrys czy jak mu tam.  uznal kolesi za patriotow polskich.  na rowni z jaruzelskim!

 a tak na marginesie: alez kaczynski mial koalicjantow...

--

 HeSk

Data: 2010-02-11 20:41:30
Autor: boukun
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

wrote:

[...]

A mim jest ten Kaczyński? I co chcesz od tych koalicjantów, jedynych Polaków w Sejmie zresztą, których Kaczyński obiecał w Fundacji Batorego z niego wykluczyć...?

boukun

Data: 2010-02-11 21:03:32
Autor: Prawusek
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

wrote:

Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

 jak to nikt. a jendrys czy jak mu tam.
 uznal kolesi za patriotow polskich.
 na rowni z jaruzelskim!

 a tak na marginesie: alez kaczynski mial koalicjantow...

Raczej odwrotnie, tyle, że nie tylko oni, ale cała Polska cierpi na POPIS.

Data: 2010-02-12 16:00:31
Autor: cirrus
wrote:
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!
 jak to nikt. a jendrys czy jak mu tam.
 uznal kolesi za patriotow polskich.
 na rowni z jaruzelskim!
 a tak na marginesie: alez kaczynski mial koalicjantow...

Godnych rządu odnowy moralnej w IV RP.

--
stevep

Data: 2010-02-11 20:38:34
Autor: boukun
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hl1ft5$hrh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

Przeciez doskonale pamietam jak jeszcze dwa, trzy albo cztery lata temu
bylo tutaj na grupie PEŁNO zwolennikow Samoobrony!

Gdzie sie ci wszyscy milosnicy bamberów podziali ? :)

Bo to polityczny wyrok, z utajnionym uzasadnieniem zresztą, by Polakom zamknąć drogę do Sejmu. ...

boukun

Data: 2010-02-12 08:58:40
Autor: Neko
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Bo to polityczny wyrok, z utajnionym uzasadnieniem zresztą, by Polakom zamknąć drogę do Sejmu. ...

Polityczne wyroki to mielismy za Twojego mentora, Jozefa Stalina i Wieslawa
Gomulki.

Zadne czary tutaj nie pomoga, boukun.
Lepper to łajdak i w koncu dostal po nosie.

Zreszta potwierdzil to swoim tchorzostwem i zenujacym
spektaklem jaki urzadzil u Rymanowskiego wczoraj.

Data: 2010-02-11 20:46:51
Autor: robi
Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!
W dniu 11.02.2010 18:45, Neko pisze:
Dlaczego nikt o tym nie pisze ?!

Przeciez doskonale pamietam jak jeszcze dwa, trzy albo cztery lata temu
bylo tutaj na grupie PEŁNO zwolennikow Samoobrony!

Gdzie sie ci wszyscy milosnicy bamberów podziali ? :)
Teraz to robią za zamkniętymi drzwiami, ale za niedługo takie sądy będą działać w parkach na każdej ulicy, kara śmierci z natychmiastowym wykonaniem, zarzut i jego prawdziwość nie będzie miała znaczenia.

Lepper i Łyżwiński SKAZANI !!!