Lepper mial racje!

Data: 2009-04-16 07:11:16
Autor: Plaisant
Lepper mial racje!

Pamietacie "bredzenie" Leppera o kosmitach w klewkach ?

http://miniurl.pl/kosmici

Okazuje sie, ze "jendrju" dobrze wiedzial o czym mowi.
Dlatego musial odejsc ;o)

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-16 11:22:25
Autor: awe
Lepper mial racje!

Uzytkownik ""Plaisant <heŽsk>"" <?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:6ledu49ut0q4ilrs0grc4rhkvl6855pjs24ax.com...

[...]

tak tak hesk, najwazniejsze ze ty stoisz na strazy...
awe

Data: 2009-04-16 11:47:17
Autor: boukun
Lepper mial racje!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs6tch$69k$1news.onet.pl...

[...]

I znów prawda w oczy kole, bo chodzi o Kaczyńskich?

boukun

Data: 2009-04-16 12:33:42
Autor: awe
Lepper mial racje!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs6vci$ahn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Boukun wiesz nie chce mi sie nawet rozwijac tematu. Nie widze zadnego zwiazku Leppera z Kaczynskimi oprocz tego ze w dawnej sytuacji byli po prostu potrzebni i traktowani instrumentalnie co oczywiscie bylo na reke PO. Mogli wtedy pluc na PiS sami jak to obecnie widzimy bedacy zgraja niekompetentnych ludzi ktorzy wpychaja nas w biede. Trzeba miec cos z glowa zeby liczyc ze PO da sobie z czymkolwiek rade. Zrealizuje to co bedzie w interesie waskiej grupy ich mocodawcow
awe

Data: 2009-04-16 12:39:04
Autor: boukun
Lepper mial racje!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs71jh$ik4$1news.onet.pl...

[...]

Ani PO ani PiS nie mają zamiaru ani zdolności wyprowadzić Polskę na prostą. Nie mam czasu, wolę iść do ogrodu pooglądać liście i kwitnące pąki na drzewach, ale chętnie znalazł bym kilka starych moich wątków, gdzie kaczyńscy codziennie knuli intrygi polityczne przeciwko Samoobronie, mając nawet swoją wtykę Czarneckiego wśród nich.

Ale jednak szybko coś znalazłem:
PiS zdrajcami Polski i wrogami Polaków

Do spisku przeciwko Samoobronie, PiS przygotowywało się od dłuższego czasu,
o czym wiedział zarówno Rydzyk, jak i żydomasońska tuba propagandowa "Gazeta
Polska". To dlatego Sakiewicz chciał zastraszyć ojca Dyrektora, pisząc
donos na niego do Watykanu i do biskupów. Żyd Czrnecki miał za zadanie w
odpowiednim momencie, przeciągnąć czlonków Samoobrony na swoja stronę i
odsunąć Leppera od przywództwa partii. Niestety, prowokacja z kontrolowaną
łapówką dla Leppera Żydom sie nie udała i teraz premier Kaczyński został
obnażony.
Brawa należą sie zarówno ojcu Dyrektorowi, jak i Andrzejowi Lepperowi za
trzeźwość umysłu. Od początku sie dziwiłem, dlaczego Samoobrona przyjęła
Czarneckiego w swoje szeregi. A to była tylko żydowska wtyka, to nic, że z
żydowskiej wiary
chrześcijańskiej. taką samą role odgrywa w LPR Bosak i Parda.

W tej sytuacji nie pozostaje Samoobronie nic innego, jak wykluczyć
Czarneckiego ze swoich szergów i zerwać z koterią, wychodząc na dobre z
koalicji z syjonistami z PiSu. Rozpisanie przyśpieszonych wyborów jest
koniecznością, a dla Polski najlepszym rozwiązaniem byłaby naturalna
koalicja Samoobrony z PPN i cała władza w rękach Polaków. Ten naturalny stan
rzeczy opisywałem dopiero co w wątku:
"Polska potrzebuje dla normalnego rozwoju sojuszu szczerej patriotycznej
prawicy z szczerą patriotyczną lewicą"

Polsce potrzebna jest taka szczerze wspierająca się patriotyczna prawica jak
PPN z patriotyczną lewicą jak np. Samoobrona. Swego czasu nawet były próby
takiego sojuszu, niestety Andrzej Lepper okazał się jednak człowiekiem
niskiego kalibru i lawirował niezdecydowanie wśród Żydów. Takie sympatie,
zrodzone z miłości do swojego narodu, zdają się zawiązywać w Niemczech,
pomiędzy tamtejszą partią narodową NPD i patriotyczną lewicą WASG (już chyba
jako "Nowa Lewica"). Temat warty przybliżenia, dlatego redaguję go w
osobnym wątku.
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.listserv.dziennikarz&aid=55344066

boukun

Data: 2009-04-16 14:02:03
Autor: awe
Lepper mial racje!

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
boukun no dobrze ze pisales ale to nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia a sprawa byla bardzo prosta. Mozna powiedziec ze mozna ja skrocic do paru tylko aktow a Ty tu tworzysz scenariusz na gwiezdne wojny. Dlaczego nie zrezygnujesz z pisania w stylu political science fiction i nie zabierzesz sie za np cos w stylu Wiedzimina. Rece opadaja. Ty najpierw tworzysz postacie, potem przypisujesz tym postaciom jakies cele i interesy, robisz to w sposob doskonale dowolny, bo wariantow w zaleznosci od osob i ich celow moze naprawde bardzo duzo.
Owszem zgadzam sie ze rola Czarneckiego w Samoobronie byla dwuznaczna, ale trudno miec do niego o to pretensje. Trudno tez miec pretensje do Kaczynskiego ze chcial przejac wladztwo nad Samoobrona. To byl tylko i wylacznie mentalny oraz kulturowy motloch, tak tragicznie obrzydliwy w swoich prymitywnych intencjach ze jedyna rzecza ktora kazdy rosadny polityk moglby z ta partia zdrobic to wlasnie przejac nad nia wladztwo wykorzystac i przy nastepnych wyborach w wiekszosci wyrzucic na smieci. Cele polityczne realizuje sie za pomoca tego co sie ma i co mozna miec w danej chwili. To ze sie nie udalo - bylo wrecz tragiczne. Do wladzy doszlo PO, zreszta wcale po rzadach PiS nie bylo to takie oczywiste. Spoleczenstwo nie bylo w swojej masie niezadowolone z tych rzadow. W koncu znacznie wiecej ludzi glosowalo w przegranych wyborach PiS'u niz w poprzednich. Doszlo po prostu do zmanipulowania mlodego pokolenia, ktore bez doswiadczenia i pamieci politycznej dalo sie zrobic w balona. Teraz siedzi albo na bezrobociu, albo pracuje po studiach w silverscreenach za 6,5 zl na godzine...To co zrobilo PO to bylo jedno wielkie ruchanie w dupe bezrefleksyjnych przyglupow...
Oczywiscie o calej odrzuconej generacji postpzprowskiej nie wspomne - bo ta grupa spoleczna nigdy nie doszlaby do wladzy gdyby nie karabiny sowieckie po 1945 roku. Nigdy nie miala naturalnej sily przebicia..
Niestety w PL nie ma ludzi o mentalnosci i autorytecie Pilsudskiego. Mysle ze gdyby dzis zyl Pilsudski to dalby Tuskowi szabla pare razy przez dupe i skonczyloby sie harcerstwo...
Rozgrywka polityczna po dojsciu PiS do wladzy miala miejsce na najwyzszych pietrach paru wiezowcow w Warszawie i tyle i az tyle. Reszta to byli nieswiadomi niczego aktorzy...
awe

Data: 2009-04-16 20:20:29
Autor: boukun
Lepper mial racje!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs76pj$2c4$1news.onet.pl...

[...]

I tu się różnimy poglądami, bo akurat Samoobrona i LPR to jekie one by nie były, były to jedyne polskie partie polityczne, które syjoniści z PiSu wciągnęli w swoją grę, żeby je jako niezależne zniszczyć. Ja to wszystko przewidziałem jak widzisz, wiedziałem, że Zyd Czarnecki to wtyka w Samoobronie i wiedziałem, że wskoczy do PiSu, jak nie uda mu się przejąć Samoobrony lub rozbić, wiedziałem też, na co grają Kaczyńscy i że w tej sytuacji Samoobrona powinna wyjść z tej obłędnej koalicji i dojśc do wcześniejszych wyborów. I doszło, tak jak przewidziałem i choć Samoobrona zniknęła z polskiej sceny politycznej, to i PiS odszedł do lamusa, oby już nigdy nie wrócili. Naród nie lubi faryzeuszy i intrygantów politycznych i poznał się na KORnikach. Nie ma gorszego motłochu i gorszych bandytów i szkodników dla Polski jak PiS, to nawet ślepiec w Polsce widzi.

boukun

Data: 2009-04-16 23:04:03
Autor: awe
Lepper mial racje!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs7t18$62p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
mam slaby wzrok ale nie az tak slaby zeby widziec to samo co Ty. Ale chetnie poznalbym tego slepca co to widzi;-- ) Do tego nie wymagam od Ciebie przykladow i jakiegos logicznego wywodu. Zakladam od razu ze jest to stan psyche. Inteligentny to jestes z pewnoscia i wczesniej Ci to juz pisalem, ale mowiac dyplomatycznie nie gonie za Twoimi analitycznymi opiniami bo mam zadyszke:-)
Chyba najlepiej bedzie zwolnic i poczekac na rozwoj wypadkow. Najblizszy mecz to wybory do PE. Zobaczymy ktory kon jak sie sprawi...
awe

Data: 2009-04-16 23:55:16
Autor: boukun
Lepper mial racje!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs86gu$vtm$1news.onet.pl...

[...]

A mnie to najmniej interesuje, bo ja nie idę na żadne licytacje. Tak długo, jak będą istniały takie partie jak PiS, PO, SLD i dupokraci, i tacy obywatele jak ty, którzy wierzą, że są one w stanie coś dla Polski i Polaków zmienić, tak długo w Polsce nie będzie dobrze!

boukun

Data: 2009-04-16 14:38:56
Autor: cirrus
Lepper mial racje!
[...]

Bredzil jak slepy o kolorach i dlatego odszedl, zegnam kretyna bez zalu.

--
stevep

Lepper mial racje!