Lepper sypie...na komisji :D

Data: 2009-09-09 04:09:24
Autor: Antenka
Lepper sypie...na komisji :D
Jaki elokwentny się zrobil, jaki wymowny...no i zaczął sypać
wszystkich po klei, w tym Kaczyńskiego i spółkę hihi

Antenka

Data: 2009-09-09 13:32:08
Autor: Lorn
Lepper sypie...na komisji :D
Antenka pisze:
Jaki elokwentny się zrobil, jaki wymowny...no i zaczął sypać
wszystkich po klei, w tym Kaczyńskiego i spółkę hihi

Wcześniej ich bronił? :> Przewrotna ta chłopina.

Data: 2009-09-09 04:45:36
Autor: Antenka
Lepper sypie...na komisji :D
On 9 Wrz, 13:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Jaki elokwentny się zrobil, jaki wymowny...no i zaczął sypać
> wszystkich po klei, w tym Kaczyńskiego i spółkę hihi

Wcześniej ich bronił? :> Przewrotna ta chłopina.

Po prostu po zerwaniu przez Kaczyńskich koalicji nie ma obowiązku do
lojalności, bo niby wobec kogo? Wobec tych PiSowskich krętaczy?
Mów Andrzej, chętnie posłucham :D

Antenka

Data: 2009-09-09 14:10:36
Autor: awe
Lepper sypie...na komisji :D

Antenka pisze:

> [...]

Po prostu po zerwaniu przez Kaczyńskich koalicji nie ma obowiązku do
lojalności, bo niby wobec kogo? Wobec tych PiSowskich krętaczy?

-- -- -- -- --
moze cos mu na roli urosnie, andrzej to taki sam pindol tylko ze ze wsi
awe

Data: 2009-09-09 14:10:36
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Co zasiał to urośnie. :>

andrzej to taki sam pindol tylko ze ze wsi

Jak Jaruś? :>

Data: 2009-09-09 15:08:48
Autor: awe
Lepper sypie...na komisji :D

Antenka pisze:

[...]

-- -- -- --
NIeee, jak ty
awe

Data: 2009-09-09 15:27:36
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Nie bój się... Nikomu nie powiem, że Jarusia nazwałeś pindol ;-p

Data: 2009-09-09 10:48:42
Autor: Antenka
Lepper sypie...na komisji :D
On 9 Wrz, 15:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
awe pisze:

> Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> -- -- -- --
> NIeee, jak ty

Nie bój się... Nikomu nie powiem, że Jarusia nazwałeś pindol ;-p

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A o którego Jarusia chodzi? O Jarusia- Kotusia?. Lepper to chociaż ma
ładniejsze imię - "mówi mi Andrew" :)). Najładniejsze męskie
imiona      ( oczywiście dla mnie)  to według kolejności : Michał,
Marcin,  Marek, Jan, Piotr, Paweł no i Andrzej :). Andrzej to bardzo
męskie imię ( "andros" gr. męski) :).

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-09 20:14:30
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

O tego Jarusia do którego awe odmawia modlitwę przed snem, żeby do władzy powrócił... Jeden jedyny i prawdziwy przywódca moherland`u. :>

Data: 2009-09-14 17:14:51
Autor: awe
Lepper sypie...na komisji :D

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
glupku wioskowy, nachlales sie bimbru i chodzisz po wiejskiej drodze puszczajac pawie. Myslisz ze idzies droga chwaly?
awe

Data: 2009-09-09 14:52:32
Autor: cirrus
Lepper sypie...na komisji :D
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9fe2259e-68e2-4bd1-a614-d04d65431feft2g2000yqn.googlegroups.com...
Jaki elokwentny się zrobil, jaki wymowny...no i zaczął sypać
wszystkich po klei, w tym Kaczyńskiego i spółkę hihi
Antenka

Miodzio tego słuchać, no i przeczy zasadzie, że "kurwa kurwie łba nie urwie".

--
stevep

Data: 2009-09-09 16:21:58
Autor: jadrys
Lepper sypie...na komisji :D
cirrus pisze:
[...]

Co ty Stefan masz do Leppera?

Data: 2009-09-10 05:43:46
Autor: cirrus
Lepper sypie...na komisji :D
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h88dm2$btd$2news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Nic, nawet lubię go słuchać, zwłaszcza jak mówi o talibach w Klewkach. :)

--
stevep

Data: 2009-09-10 09:00:40
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Sam widzisz że miał rację z tymi Talibami. Chodziło mu o więźniów talibskich.

Data: 2009-09-10 12:24:58
Autor: VicAbarca
Lepper sypie...na komisji :D
jadrys пишет:
Sam widzisz że miał rację z tymi Talibami. Chodziło mu o więźniów talibskich.

Tak mial racje jak to radio Erewan... Nie w Moskwie tylko w Piasecznie, nie na Placu Czerwonym tylko na rynku, nie samochody tylko rowery, i nie rozdaja tylko kradna :)

--
Vic

Data: 2009-09-10 12:48:35
Autor: jadrys
Lepper sypie...na komisji :D
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Uważam że miał rację.. Ktoś widać od czasu do czasu szeptał mu na ucho tajemnice państwowe..

Data: 2009-09-10 13:07:19
Autor: VicAbarca
Lepper sypie...na komisji :D
jadrys пишет:
[...]

No mial, jak to radio, ktore podalo informacje, ze w Moskwie na Placu Czerwonym rowery rozdaja :) Potem sie okazalo, ze w zasadzie jest to prawda, tylko z pewnymi zastrzezeniami :)

--
Vic

Data: 2009-09-10 12:52:34
Autor: Antenka
Lepper sypie...na komisji :D
On 10 Wrz, 13:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> [...]
> Czerwonym rowery rozdaja :) Potem sie okazalo, ze w zasadzie jest to
> prawda, tylko z pewnymi zastrzezeniami :)

:-P

Tylko was spuścić z oka na 5 minut a już jęzorami kłapiecie i jeszcze
wyciągacie o tak mmmmmmm :D

Antenka

Data: 2009-09-10 15:53:37
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

Eee tam, pochlał i zobaczył białe myszki.

--
stevep

Data: 2009-09-10 17:19:48
Autor: jadrys
Lepper sypie...na komisji :D
cirrus pisze:

Nic, nawet lubię go słuchać, zwłaszcza jak mówi o talibach w Klewkach. :)

Sam widzisz że miał rację z tymi Talibami. Chodziło mu o więźniów talibskich.

Eee tam, pochlał i zobaczył białe myszki.

A jednak byli Talibowie w Polsce.  Pamiętam słowa Leppera - "talibowie lądują w Klewkach".

Data: 2009-09-09 16:44:03
Autor: ColgatesBilly
Lepper sypie...na komisji :D
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:9fe2259e-68e2-4bd1-a614-d04d65431feft2g2000yqn.googlegroups.com...
Jaki elokwentny się zrobil, jaki wymowny...no i zaczął sypać
wszystkich po klei, w tym Kaczyńskiego i spółkę hihi

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Andrzej wymiata....  ;)

PS alez zalosne sa te 2 dupki z PiS...
  Po raz pierwszy (w zyciu) podoba mi sie Karpiniuk.
Szkoda ze tej krowy faktycznie nie wywalil....

Data: 2009-09-09 11:32:55
Autor: Antenka
Lepper sypie...na komisji :D
On 9 Wrz, 15:44, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

Ten Mularczyk zachowywał się jak kompletny kmiot - Lepper przy nim
wypadł jak jaki dziedzic hihi :))

Antenka

Lepper sypie...na komisji :D