Lepper w tvn - "gruntowe rozgrzeszenie"

Data: 2009-10-29 11:39:21
Autor: Antenka
Lepper w tvn - "gruntowe rozgrzeszenie"
Ale pojechał po Żebrze ha ha ha :D Andrew, you are great! :D

Antenka

Data: 2009-10-29 19:55:59
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Ale pojechał po Żebrze ha ha ha :D Andrew, you are great! :D

Antenka

Ale co mu po tym? Podobnie jak Giertych jest dla polityki skończony! :-( ... Nie ma niestety jeszcze w Polsce miejsca w polityce dla uczciwych ludzi :-(

Data: 2009-10-29 23:11:45
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
.. Nie ma niestety jeszcze w Polsce miejsca w polityce dla uczciwych ludzi :-(

He, he, uczciwy czlowiek, ktory niszczy czyjas wlasnosc...

--
Vic

Data: 2009-10-29 15:51:10
Autor: Antenka
On 29 PaĹş, 23:11, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> [...]
> ludzi :-(

He, he, uczciwy czlowiek, ktory niszczy czyjas wlasnosc...

Głupia Vicia ogląda świat ze swojej kuchni i dlatego nie ma nic
sensownego do powiedzenia he he he

Antenka

Data: 2009-10-29 16:14:45
Autor: Antenka
On 30 PaĹş, 00:02, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Głupia Vicia ogląda świat ze swojej kuchni i dlatego nie ma nic
> sensownego do powiedzenia he he he

Siedzisz w tym swoim wildzianskim grajdolku i ch... widzialas... Siedz.
Ale nie pierdziel, poduszkowcu wildzianski...

Głupia cipa z tej Vici. Wypuściła się z kuchni na chwilę i szpanuje
hehe

Antenka

Data: 2009-10-29 16:27:53
Autor: Antenka
On 30 PaĹş, 00:16, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:
  > Głupia cipa z tej Vici. Wypuściła się z kuchni na chwilę i szpanuje

> hehe

A dane ci bylo zobaczyc cos poza twoim zapyzialym fyrtlem? :)

A co teraz za księdza robisz?! Bo ja się spowiadam w konfesjonale a
nie przed monitorem, ty durnoto! Chcesz, Ĺźeby ci kopara z wraĹźenia
opadła, gdzie Pani Antenka była? Z zawiści zalejesz się żółcią, ty
wstrętna ciotko!

Antenka

P.s. Wszyscy na psp już wiedzą, że z ciebie jest Vicek ale w staniku!

Data: 2009-10-30 07:35:38
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
.. Nie ma niestety jeszcze w Polsce miejsca w polityce dla uczciwych ludzi :-(

He, he, uczciwy czlowiek, ktory niszczy czyjas wlasnosc...

Czasem tak trzeba, zwłaszcza gdy nie ma innego wyjścia.

Data: 2009-10-29 23:47:17
Autor: Antenka
On 30 PaĹş, 07:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> He, he, uczciwy czlowiek, ktory niszczy czyjas wlasnosc...

Czasem tak trzeba, zwłaszcza gdy nie ma innego wyjścia.

Jadrysiu, ale komu Ty to tłumaczysz? Tej oderwanej na chama od garów
Vici? Przecież to ciemnota ludzka, a jej jedynym "oknem na świat" jest
widok z kuchni na oborę he he :D

Antenka

Pozdrawiam :-))

Data: 2009-10-30 07:58:08
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

No wiesz Antenko, dawno Vici nie było na grupie (pewnie stary dal jej szlaban na net :-( ) więc staram się być dla niej uprzejmy..

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-10-30 00:03:30
Autor: Antenka
> [...]

No wiesz Antenko, dawno Vici nie było na grupie (pewnie stary dal jej
szlaban na net :-( ) więc staram się być dla niej uprzejmy..

No tak, ona nie zna tych subtelnych uprzejmości, bo ma w domu
krzyżaka :D. A Ty jesteś prawdziwym gentlemen'em :-))
Może nawet się zaprzyjaźnicie....Albo uwolnisz ją z tej kuchni ;-D

Antenka

Data: 2009-10-30 08:11:43
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Czasem mi sie zdarzają "gentlemeńskie" odruchy, zwłaszcza wobec kobiet ;-)
E nie, z Vicią raczej się nie zaprzyjaźnię - ona jest zbyt wielka materialistką :-(

Data: 2009-10-30 08:09:20
Autor: Prawusek

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
On 30 Paź, 07:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> [...]

Jadrysiu, ale komu Ty to tłumaczysz? Tej oderwanej na chama od garów
Vici? Przecież to ciemnota ludzka, a jej jedynym "oknem na świat" jest

Bardzo dobry widok, którego mi brak...

Data: 2009-10-30 00:22:37
Autor: Antenka
On 30 Paź, 08:09, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Jadrysiu, ale komu Ty to tłumaczysz? Tej oderwanej na chama od garów
Vici? Przecież to ciemnota ludzka, a jej jedynym "oknem na świat" jest

Panie Slavisto, a ja myślałam, że masz piękny widok na las

Antenka

Data: 2009-10-30 08:35:41
Autor: Prawusek

> [...]

Antenka

Bardzo dobry widok, którego mi brak...

Panie Slavisto, a ja myślałam, że masz piękny widok na las

Mam, ale obora jest miłym miejscem, do zapachów można się przyzwyczaić a
towarzystwo jest miłe i pożyteczne (nie tylko konie, psy i koty).

Data: 2009-10-30 08:39:33
Autor: Prawusek
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

> [...]

Mam, ale obora jest miłym miejscem, do zapachów można się przyzwyczaić a
towarzystwo jest miłe i pożyteczne (nie tylko konie, psy i koty).

Nie można niedoceniać - w sklepach nie ma prawdziwego mleka, masła czy sera,
a później uczulenia pokarmowe, chora wątroba itd.

Data: 2009-10-30 08:43:06
Autor: cytryna
[...]

Proponuję wizytę u dr Leppera i widok i gnój moralny zapewnione, a na koniec gruntowne rozgrzeszenie w szambie PO.

Data: 2009-10-29 22:53:11
Autor: awe
Lepper w tvn - "gruntowe rozgrzeszenie"
Cos dokladniej?