Lepper wraca na salony

Data: 2009-03-15 14:07:46
Autor: Komiliton
Lepper wraca na salony
"Skromnie, bo bez billboardów, ale za to pukaj±c od drzwi
do drzwi politycy Samoobrony będ± przekonywać do głosowania
na nich w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampani± wyborcz± osobi¶cie pokieruje były premier Andrzej Lepper - podaje serwis tvp.info."

tak dla przypomnienia: jaka partia jako 1-wsza wprowadzila
a.leppera na salony ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-15 07:14:37
Autor: mrdevilyn
Lepper wraca na salony
On 15 Mar, 14:07, "Komiliton <he(R)sk>" <eurobred...@interia.pl> wrote:

tak dla przypomnienia: jaka partia jako 1-wsza wprowadzila
a.leppera na salony ?

LSD oczywi¶cie, Lepper został głosami LSD wybrany wicemarszałkiem
sejmu IV kadencji (2001 rok) a to już ewidentne "salony" przecież.
J-23
PS. Dla przypomnienia- ilu tuskoidów glosowało wówczas "za"? ;)

Data: 2009-03-15 13:09:52
Autor: Andrzej Kokakolski
Lepper wraca na salony
Mam nadzieje, ze odpowiedzia na to pukanie w drzwi bedzie pukanie w czolo.

AK

Data: 2009-03-15 14:14:20
Autor: bolek
Lepper wraca na salony

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpiun0$qm7$1inews.gazeta.pl...
Mam nadzieje, ze odpowiedzia na to pukanie w drzwi bedzie pukanie w czolo.

AK

Podejrzewam, że u nas tzw. wyborcy nie maj± w co się popukać.

bolek

Data: 2009-03-15 13:47:56
Autor: Andrzej Kokakolski
Lepper wraca na salony
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
czolo.

> AK

Podejrzewam, że u nas tzw. wyborcy nie maj± w co się popukać.

Ja bym raczej podzielil ten elektorat na dwie grupy:

bierny - rzeczywiscie nie ma czola czyli jest bezczelny
a czynny - nie ma w ogole nic miedzy czolem a potylica

Oczywiscie nie odnosi sie to do calosci. Na szczescie.

Pozdrawiam

AK

Data: 2009-03-15 14:12:45
Autor: rAzor
Lepper wraca na salony
Nie, no kuĽwa - ludzie to maj± pomysły. No weĽmy taki Komiliton <hebucsk>! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak s±siada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Komiliton <hebucsk>" <eurobrednie@interia.pl> nabazgrał::
[...]

Jeszcze trzyna¶cie! mmmmm.. cmokaj, cmokaj..
mmmhehehehehe
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-16 06:48:28
Autor: Nobil
Lepper wraca na salony
On Sun, 15 Mar 2009 14:12:45 +0100, rAzor [smioecie - ciach]

> tak dla przypomnienia: jaka partia jako 1-wsza wprowadzila
> a.leppera na salony ?

Jeszcze trzyna¶cie! mmmmm.. cmokaj, cmokaj..
mmmhehehehehe

 jako dziecko musiales wypasc na leb z wozka.
 nie jest mozliwe bys sie urodzil az tak glupi...

Data: 2009-03-15 14:59:02
Autor: Grzegorz Z.
Lepper wraca na salony
Dnia Sun, 15 Mar 2009 14:07:46 +0100, "Komiliton <he®sk>" napisał(a):

"Skromnie, bo bez billboardów, ale za to pukając od drzwi
do drzwi politycy Samoobrony będą przekonywać do głosowania
na nich w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampanią wyborczą osobiście pokieruje były premier Andrzej Lepper - podaje serwis tvp.info."

tak dla przypomnienia: jaka partia jako 1-wsza wprowadzila
a.leppera na salony ?

Trza będzie staranniej zamki w drzwiach zamykać - skoro koalicjant PiSu
może się pod nimi zjawić...

Lepper wraca na salony