Lepper wraca na salony

Data: 2009-03-15 13:09:52
Autor: Andrzej Kokakolski
Lepper wraca na salony
Mam nadzieje, ze odpowiedzia na to pukanie w drzwi bedzie pukanie w czolo.

AK

Data: 2009-03-15 14:14:20
Autor: bolek
Lepper wraca na salony

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gpiun0$qm7$1inews.gazeta.pl...
Mam nadzieje, ze odpowiedzia na to pukanie w drzwi bedzie pukanie w czolo.

AK

Podejrzewam, że u nas tzw. wyborcy nie mają w co się popukać.

bolek

Data: 2009-03-15 13:47:56
Autor: Andrzej Kokakolski
Lepper wraca na salony
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
czolo.

> AK

Podejrzewam, że u nas tzw. wyborcy nie mają w co się popukać.

Ja bym raczej podzielil ten elektorat na dwie grupy:

bierny - rzeczywiscie nie ma czola czyli jest bezczelny
a czynny - nie ma w ogole nic miedzy czolem a potylica

Oczywiscie nie odnosi sie to do calosci. Na szczescie.

Pozdrawiam

AK

--

Lepper wraca na salony