Leppera obezwładniono kopniakiem w nogę!

Data: 2011-08-12 20:37:40
Autor: Zennon
Leppera obezwładniono kopniakiem w nogę!
To mi wygląda na robotę czarnych Ninja.

Zennon

Data: 2011-08-12 21:29:47
Autor: Marek Czaplicki
Leppera obezwładniono kopniakiem w nogę!
Zennon pisze w wiadomości 201108121837.UTC.j23rtr$3dn$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu piątek 12 sierpień 2011 20:37:

To mi wygląda na robotę czarnych Ninja.

Wydaje mi się,że z domniemaniem, że pan eks premier Andrzej Lepper pod czyimś i namową wpływem popełnił samobójstwo ukrywa się prosty fakt, że bez tych wątpliwości, które mają świadczyć na korzyść A. Leppera nie mogło by dojść do pochówku z udziałem księży. Wiadomo bowiem jak Kościół zapatruje się na samobójców.

Data: 2011-08-12 22:32:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:j23uvu$70l$1news.onet.pl...
[...]

Co wiadomo?
Walisz prosto z rury nie mając pojęcia jak teraz kościół katolicki traktuje samobójców. Nie chciało się zerknąć do internetu choćby?

"Samobójstwo - jak przypomina nam Katechizm Kościoła Katolickiego - pozostaje w głębokiej sprzeczności ze sprawiedliwością, nadzieją i miłością i jest zakazane przez piąte przykazanie Boże: "Nie zabijaj" (por. n. 2325).

Jest jednak prawdą, że w ostatnich latach zmienił się stosunek Kościoła do tej tragedii, jaką w każdym przypadku jest śmierć samobójcza. Ma się bowiem na uwadze dość powszechne zdanie psychiatrów, że samobójcy nie są w pełni odpowiedzialni za swój czyn, stąd nie odmawia się im pogrzebu katolickiego ani też nie czyni różnicy w samej celebracji pogrzebu, jeżeli w ciągu życia okazywali przywiązanie do wiary i Kościoła. Chodzi tutaj o osoby, które zanim odebrały sobie życie, należały do grona praktykujących katolików. W takiej sytuacji uczestników pogrzebu uświadamia się - podczas homilii czy w innym stosownym czasie - że osoba ta była praktykująca, a fakt odebrania sobie życia był podyktowany brakiem pełnej świadomości lub stanem chorobowym o podłożu psychicznym..."

więcej:
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TA/TAP/pk200828-samobojca.html

Data: 2011-08-12 22:38:02
Autor: Marek Czaplicki
Leppera obezwładniono kopniakiem w nogę!
Bogdan Idzikowski pisze w wiadomości 4e458de9$0$2507$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 12 sierpień 2011 22:32:

[...]

Dziękuje za wyjaśnienia. Przyznaję, że nie wiedziałem. Moje informacje widać pochodzą z innego czasu.

Data: 2011-08-12 22:48:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:j24302$liu$1news.onet.pl...
[...]

Też myślałem jak ty sądząc, że  samobójca powinien być pochowany pod płotem cmentarza. Przezornie sprawdziłem jak obecnie kościół katolicki odnosi się do samobójców i mile się zdziwiłem.

Leppera obezwładniono kopniakiem w nogę!