Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a

Data: 2013-01-03 02:11:11
Autor: boukun
Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a
Co siê dzieje, TVP 1 dowodzi, ¿e Lepper zosta³ zamordowany przez s³u¿by re¿imowe...

Chyba bêdzie przewrót, s³u¿by przechodz± na drug± stronê barykady...

boukun

Data: 2013-01-03 13:46:14
Autor: Przemys³aw M.
Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a
Dnia Thu, 3 Jan 2013 02:11:11 +0100, boukun napisaù(a):

Co siæ dzieje, TVP 1 dowodzi, ýe Lepper zostaù zamordowany przez sùuýby reýimowe...

Chyba bædzie przewrót, sùuýby przechodzà na drugà stronæ barykady...

boukun

Marzy ci siæ ýycie pod sierpem i mùotem, nierobie?

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2013-01-03 14:05:05
Autor: boukun
Leppera okràgùostoùowa mafia zabiùa
Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:kc3ujq$no1$1dont-email.me...
[...]

Pod sierpem i mùootem to mamy teraz! Mi sie marzy wyzwolenie, choãby przez Ruskich...

boukun

Data: 2013-01-03 14:14:23
Autor: Przemys³aw M.
Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:05:05 +0100, boukun napisaù(a):

Moim zdaniem jesteú chory psychicznie.

Data: 2013-01-03 14:22:10
Autor: boukun
Leppera okràgùostoùowa mafia zabiùa
Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:kc40cm$2p8$1dont-email.me...
[...]

Tak, wszystkich do psychuszki nie wsadzicie...

boukun

Data: 2013-01-03 14:33:21
Autor: Przemys³aw M.
Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:22:10 +0100, boukun napisaù(a):

[...]

Niby kto ma wsadzaã? Ja mieszkam w Niemczech.

Data: 2013-01-03 14:44:20
Autor: boukun
Leppera okràgùostoùowa mafia zabiùa
Uýytkownik "Przemysùaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaù w wiadomoúci news:kc41b3$8s5$1dont-email.me...
[...]

No wùaúnie, o tym teý chciaùem wspomnieã. Dlaczego nie mieszkasz w Polsce, wracaj z duetschlandu do dziadolandu, skoro tak ten bajzel zachwalasz...

boukun

Data: 2013-01-03 16:15:15
Autor: Lord Donald
Leppera okrągłostołowa mafia zabiła
W dniu 03.01.2013 14:44, boukun pisze:
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w
wiadomości news:kc41b3$8s5$1dont-email.me...

Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:05:05 +0100, boukun napisał(a):

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w
wiadomości
Dnia Thu, 3 Jan 2013 02:11:11 +0100, boukun napisał(a):

Co się dzieje, TVP 1 dowodzi, że Lepper został zamordowany przez
służby
reżimowe...

Chyba będzie przewrót, służby przechodzą na drugą stronę barykady...

boukun

Marzy ci się życie pod sierpem i młotem, nierobie?

Pod sierpem i młootem to mamy teraz! Mi sie marzy wyzwolenie,
choćby przez
Ruskich...

boukun

Moim zdaniem jesteÅ› chory psychicznie.

Tak, wszystkich do psychuszki nie wsadzicie...

boukun

Niby kto ma wsadzać? Ja mieszkam w Niemczech.

No właśnie, o tym też chciałem wspomnieć. Dlaczego nie mieszkasz w
Polsce, wracaj z duetschlandu do dziadolandu, skoro tak ten bajzel
zachwalasz...

boukun
Takich patriotów jak on jest teraz pełno, wygląda że obciąga frycowi dlatego, że lubi a nie dlatego, że u nas w kraju nędza! To gorsze jak prostytucja, bo prostytutki to co robią zazwyczaj tłumaczą trudną sytuacją finansową!

Data: 2013-01-03 16:51:11
Autor: xan
W dniu 03.01.2013 16:15, Lord Donald pisze:
W dniu 03.01.2013 14:44, boukun pisze:
U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:kc41b3$8s5$1dont-email.me...
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:22:10 +0100, boukun napisa³(a):

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci
Dnia Thu, 3 Jan 2013 14:05:05 +0100, boukun napisa³(a):

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci
Dnia Thu, 3 Jan 2013 02:11:11 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Marzy ci siê ¿ycie pod sierpem i m³otem, nierobie?

Pod sierpem i m³ootem to mamy teraz! Mi sie marzy wyzwolenie,
choæby przez
Ruskich...

boukun

Moim zdaniem jeste¶ chory psychicznie.

Tak, wszystkich do psychuszki nie wsadzicie...

boukun

Niby kto ma wsadzaæ? Ja mieszkam w Niemczech.

No w³a¶nie, o tym te¿ chcia³em wspomnieæ. Dlaczego nie mieszkasz w
Polsce, wracaj z duetschlandu do dziadolandu, skoro tak ten bajzel
zachwalasz...

boukun
Takich patriotów jak on jest teraz pe³no, wygl±da ¿e obci±ga frycowi
dlatego, ¿e lubi a nie dlatego, ¿e u nas w kraju nêdza! To gorsze jak
prostytucja, bo prostytutki to co robi± zazwyczaj t³umacz± trudn±
sytuacj± finansow±!

A co za ró¿nica kto dyma polaka niemiec czy rus ?
Za komuny by³o jednym dobrze innym ¼le, teraz jest odwrotnie, tylko z t± róznic± ze mo¿ecie sobie popyskowaæ.

Data: 2013-01-03 17:07:42
Autor: boukun
Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a
U¿ytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kc49df$esk$1news.icm.edu.pl...
[...]

Komuna ma siê dobrze, dzieciom ¿ydobolszewików zawsze bêdzie dobrze...

Gdyby w PRLu by³y ju¿ komputery, nie musieliby¶my na powielaczach pracowaæ...

boukun

Data: 2013-01-03 18:52:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-03 16:51, xan pisze:

Za komuny by³o jednym dobrze innym ¼le, teraz jest odwrotnie, tylko z t± róznic± ze mo¿ecie sobie popyskowaæ.

Mo¿esz rozwin±æ (chodzi o ostatnie zdanie), i poprzeæ czym¶ opartym na faktach, czyli swoboda w pyskowaniu teraz i odwrotna sytuacja w PRLu?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Leppera okr±g³osto³owa mafia zabi³a