Leppera rodzina była cały czas na podłuchu

Data: 2013-08-14 13:55:54
Autor: boukun
Leppera rodzina była cały czas na podłuchu
W rozmowie z portalem wPolityce.pl Artur Balazs ujawnia zaskakujące doniesienia ws. okoliczności śmierci szefa Samoobrony Andrzeja Leppera.

Jak opowiada Artur Balazs, wdowa po Lepperze miała relacjonować, że szef Samoobrony dzień przed śmiercią, 4 sierpnia 2011 r., zapowiedział wyjazd do Szczecina i powrót wieczorem. "Nie wrócił. Dodzwoniła się do niego w nocy. Sprawiał wrażenie przestraszonego, tłumaczył tylko, że musiał pojechać do Warszawy i że "coś się wydarzyło"" - czytamy na stronie portalu.

Podobno rano żona Leppera nie mogła się skontaktować z mężem. Telefon odbierały dwie inne osoby, w tym Janusz Maksymiuk. Mówiono jej, że mąż nie chce z nią rozmawiać, mimo że wcześniej się to nie zdarzało.

- Syn się w pewnym momencie zdenerwował, wziął telefon i powiedział do tych, co odebrali w Warszawie: "słuchajcie, co się dzieje, dajcie mi ojca, bo jak tam wpadnę to was powystrzelam, chcę natychmiast rozmawiać z ojcem, chcę wiedzieć, co się z nim dzieje, co się stało, bo się boimy i martwimy - opowiada Balazs, blisko zaprzyjaźniony z rodziną Leppera. Po chwili dodaje: - Niedługo potem wpada do ich domu w Zielnowie policja, ekipa w kominiarkach. Skuli kajdankami syna i mówią, że szykuje na kogoś zamach. (...) Rozpoczynają normalne procedury, widać, że robią poważną sprawę. I właśnie w tym momencie dostają informację, że Andrzej Lepper nie żyje.

- Ta sytuacja jest co najmniej dziwna, budzi rozmaite pytania. (...) Ba, ludzie, którzy zdecydowali się donieść na syna Leppera na policję, oskarżyć o planowanie zamachu chłopaka, który w strasznym zdenerwowaniu, w strachu o ojca, słowo za dużo powiedział, musieli wiedzieć już w tym momencie, wcześniej niż utrzymują, że on nie żyje - ocenia Balazs.

Szef Samoobrony, były wicepremier rządu PiS-LPR-Samoobrona Andrzej Lepper został znaleziony martwy 5 sierpnia 2011 r. w warszawskiej siedzibie ugrupowania. Leppera - powieszonego w łazience na sznurze przymocowanym do worka bokserskiego - znalazł jego zięć. Za przyczynę śmierci prokuratura uznała "ucisk pętli na szyję".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,wPolitycepl-sensacyjne-doniesienia-ws-smierci-Andrzeja-Leppera,wid,15898461,wiadomosc.html?ticaid=1111fd&_ticrsn=3

Powiesili bandziory UBeckie chłopa i tyle...
boukun

Data: 2013-08-14 15:46:01
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-14 13:55, boukun pisze:
[...]

Tylko czy UBeckie. Tylko to jest pewne że zadarł z szajka niegodziwców którzy nie tolerują Trybunów Ludowych w stylu Premiera Leppera..

Data: 2013-08-24 12:16:58
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

> [...]
|
| Tylko czy UBeckie. Tylko to jest pewne że zadarł z szajka niegodziwców

Zechciejcie zauważyć towarzyszu Trybun, że najpierw z nimi się zadał... a to w konekście ręki, jaką wespół podnieśli na Panią Matkę!

Data: 2013-08-24 15:23:35
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-24 12:16, Towarzysz Gnój pisze:
| Tylko czy UBeckie. Tylko to jest pewne że zadarł z szajka niegodziwców

Zechciejcie zauważyć towarzyszu Trybun, że najpierw z nimi się zadał... a to w
konekście ręki, jaką wespół podnieśli na Panią Matkę!

Owszem zadał, ale prowadził swoja politykę po swojemu. Nigdy nie zawahał sie wygarnąć prawdy w te zakłamane ślepia świętoszków z diabłem za skórą.

Data: 2013-08-24 15:57:14
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kvac4k$lvq$1node2.news.atman.pl...

| Owszem zadał, ale prowadził swoja politykę po swojemu.

  przypominam wam Trybun, że wasz imiennik Andrzej Lepper przyłożył ręke do śmierci Pani Matki.
gru.pl

Data: 2013-08-26 09:55:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-24 15:57, Towarzysz Gnój pisze:

| Owszem zadał, ale prowadził swoja politykę po swojemu.

   przypominam wam Trybun, że wasz imiennik Andrzej Lepper przyłożył ręke do
śmierci Pani Matki.
gru.pl

Proszę o wybaczenie, ale zaprawdę powiadam ci dobry człowieku że nie mam pojęcia o jakiej Matce prawicie.

Data: 2013-08-26 23:42:29
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kvf1mc$gis$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Proszę o wybaczenie, ale zaprawdę powiadam ci dobry człowieku że nie mam
| pojęcia o jakiej Matce prawicie.

Słusznie towarzyszu Trybun! Na temat pewnych służb lepiej za wiele nie wiedzieć...
gru.pl

Data: 2013-08-25 11:03:34
Autor: Mark Woydak
> [...]

Owszem zadał, ale prowadził swoja politykę po swojemu. Nigdy nie zawahał sie wygarnąć prawdy w te zakłamane ślepia świętoszków z diabłem za skórą.

Lepper nie potrafił trzymać jęzora za zębami. Dlatego tak jak Majakowski popełnił samobójstwo.

MW

Data: 2013-08-26 09:53:57
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-25 11:03, Mark Woydak pisze:

> [...]

Lepper nie potrafił trzymać jęzora za zębami. Dlatego tak jak Majakowski popełnił samobójstwo.

No ale to chyba dobrze że polityk go nie trzyma? Wybraniec narodu powinien milczeć bo inaczej  zgraja go wykończy?

Data: 2013-08-14 19:17:45
Autor: the_foe
[...]

zgodnie ze stara rzymska zasada, to szukasz nie w tym kierunku...

--
@foe_pl

Data: 2013-08-14 19:35:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kuge3m$srr$2news.dialog.net.pl...
[...]

A ja dodam małą podpowiedź:
Ponoć znał tajemnice i obawiano się ich wyjawnienia. Czyje tajemnice, jeśli był w rządzie PiS?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-23 23:51:20
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
|
| A ja dodam małą podpowiedź:
| Ponoć znał tajemnice i obawiano się ich wyjawnienia. Czyje tajemnice, jeśli

No jak to czyje? Panaprezesowego kota!

Data: 2013-08-14 20:13:42
Autor: u2
W dniu 2013-08-14 19:17, the_foe pisze:
[...]

tia ubecy som sans reproche ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Leppera rodzina była cały czas na podłuchu