Lepsi od Niemcow!

Data: 2021-01-25 12:48:08
Autor: Sylvio Balconetti
Lepsi od Niemcow!
Wzrost zgonów w 2020 roku wyniósł prawie 17 proc. Umarło najwięcej Polek i Polaków od II wojny. Taki jest tragiczny bilans pandemii i wieloletnich zaniedbań w ochronie zdrowia. W UE jesteśmy w pierwszej czwórce z Hiszpanią, Belgią i Bułgarią Według danych miesięcznych z Rejestrów Stanu Cywilnego w 2020 roku zanotowano w Polsce 478 658 zgonów. To o 73 710 więcej niż średnio w latach 2016-2019.

https://tinyurl.com/y3qmuekh

Niestety jest jeszcze wiele do zrobienia, bo Polske w nadumieralnosci wyprzedzaja jeszcze Hiszpania (18,4%) i Belgia (16,9%).

Polska jest jednak lepsza od Niemiec: podczas gdy w latach 2016-19 w Polsce przecietnie umieralo 405 tysiecy osob, a w roku 2020 478.658 czyli 73.710 osob wiecej, w Niemczech roznica jest mniejsza - w latach 2016-19 zmarlo 931 tysiecy, a w 2020 roku 972.155, czyli 40.973 wiecej.

A wiec prawie dwa razy wiecej (dokladnie ok. 80%). Przeliczajac na liczbe mieszkancow, nadsmiertelnosc w Polsce byla niemal czterokrotnie wyzsza niz w Niemczech!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Data: 2021-01-25 04:39:21
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
poniedziałek, 25 stycznia 2021 o 12:48:10 UTC+1 Sylvio Balconetti napisał(a):
[...]
Weź dane z przedziału 1939-1942 i przedstaw wyniki nadsmiertelnosci Polaków w stosunku do niemcow.

Data: 2021-01-26 08:54:52
Autor: Yogi
Lepsi od Niemcow!
Dnia Mon, 25 Jan 2021 04:39:21 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Wasylo, a czemu ty kich nie pokazesz? Toż masz informacju prosto z Kremla!

Data: 2021-01-25 16:59:56
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
Użytkownik Sylvio Balconetti silvio@invalid.invalid ...

[...]
Według danych które podał GUS to jeszcze wiecej bo 484tysiace.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2021-01-26 01:37:19
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
poniedziałek, 25 stycznia 2021 o 18:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Sylvio Balconetti sil...@invalid.invalid ...
> Wzrost zgonów w 2020 roku wyniósł prawie 17 proc. Umarło najwięcej > Polek i Polaków od II wojny. Taki jest tragiczny bilans pandemii i > wieloletnich zaniedbań w ochronie zdrowia. W UE jesteśmy w > pierwszej czwórce z Hiszpanią, Belgią i Bułgarią Według danych > miesięcznych z Rejestrów Stanu Cywilnego w 2020 roku zanotowano w > Polsce 478 658 zgonów. To o 73 710 więcej niż średnio w latach > 2016-2019. >
Według danych które podał GUS to jeszcze wiecej bo 484tysiace. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiarą można manipulować. Tylko wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert
W następnych latach będzie manko.

Data: 2021-01-26 18:59:53
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> [...]
> średnio w latach 2016-2019. >
Według danych które podał GUS to jeszcze wiecej bo 484tysiace.

wiesz dobrze ze trzymam kciuki i licze ze masz racje, majac jednak w głowie fakt ze wyceniłesz szanse spełnienia tej przepowiedni na 10% :(

BTW ostatnio mowiłes ze w 2021.
Teraz juz piszesz ze w nastepnych latach.
Co sie zmieniło?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2021-01-26 12:46:30
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
wtorek, 26 stycznia 2021 o 19:59:56 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
...i to by było na tyle Jan T. Stanisławski
Życie nie jest statyczne jak uważasz a dynamiczne. Zmieniło się bo wziąłem poprawkę na Twoją inteligencję a raczej jej brak. Może trochę niefortunnie napisałem że to będzie rok. A powinienem że w czasie po pandemii będzie taki okres czasu w którym bardzo spadnie ilość zgonów. I że zostanie to odnotowane przez GUS. Za co trzymasz kciuki? Za to że w niedalekiej przyszłości umrze mniej ludzi? Wtedy umrze mniej ludzi bo umarli wcześniej niż by wynikało ze statystyk i zrobi się luka której nie będzie się dało wypełnić.  Po pewnym czasie sytuacja wróci do normy. Zgony związane z wirusem, bez względu na to czy ludzie umierają bo się zarażają czy z braku opieki medycznej jeśli chorują na inne choroby, są zakłóceniem. Efekt tego zakłócenia będzie widoczny przez wiele lat jako mniejsza ilość zgonów. Oczywiście im dłuższy czas od pandemii będzie tym zakłócenie będzie mniejsze. Po co ja to napisałem skoro wiem że i tak nie zrozumiesz?

Data: 2021-01-27 09:59:52
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
[...]

Dziekuje ci niewychowany kolego za to jakze miłe wprowadzenie.

Może
trochę niefortunnie napisałem że to będzie rok.

Nieprecyzyjnie.
Ale tak napisałes. Takie warunki brzegowe podałes.
Nie miej wiec do mnie pretensji ze trzymam sie tego co zaproponowałes.
Miej tylko pretensje do swojej inteligencji.

A powinienem że w
czasie po pandemii będzie taki okres czasu w którym bardzo spadnie
ilość zgonów. I że zostanie to odnotowane przez GUS.

Oby.
Pytanie tylko kiedy i ile.
Bo kiedy zaproponowałes ten nastepny rok to mnie sie wydawało ze to bardzo szybko.
Ale nawet wtedy mowiłem ze zabranie 100 tysiacom osób srednio roku zycia to bardzo duzo.
A teraz, jak rozumiem, piszesz ze to nie bedzie 100 tysiecy a 200 a moze 300 tysiecy i nie rok a dwa a moze i trzy...

Za co
trzymasz kciuki? Za to że w niedalekiej przyszłości umrze mniej
ludzi?

Oczywiście.
Własciwie to wolałbym zeby po prostu nie umierali.
Nie rozumiem dlaczego satysfakcjonuje cie sytuacja w ktorej mamy w UE drugi najgorszy wynik pod wzgledem nadmiarowych zgonow.

Wtedy umrze mniej ludzi bo umarli wcześniej niż by wynikało
ze statystyk i zrobi się luka której nie będzie się dało wypełnić.
 Po pewnym czasie sytuacja wróci do normy.

Ale zrobiłes juz jakies oszacowanie po jakim?

[...]

Przypomne jeszcze raz - to ty napisałes ze w ciagu roku sie wyrówna!
Nie badz wiec gnojkiem i nie imputuj mi ze ja mam z twoim oszacowaniem cos wspolnego. Przeciez ja ci od razu pisałem ze ten rok to bzdura i nie ma szans na wyrownanie.
Natomiast skoro teraz piszesz ze to bedzie wiele lat to w jaki sposób chciałes zbudować ramy tego zakładu o którym niedawno rozmawialismy a ktory godziłes sie przyjac jezeli twoja racje wycenimy na 10%?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2021-01-27 04:28:53
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
środa, 27 stycznia 2021 o 10:59:54 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde
To był Twój zakład i mnie nic do niego. Nie wiesz na ile wycenilem  swoją wygrana bo nie odważyłes się zaproponować warunków zakładu. Jak w przysłowiu silny w pysku ale słaby na boisku jesteś. Jako wiesz wszystko to dlaczego do regonu " noszenie tobołów, worków i paczek" nie dopisałes regonu na " usługi pogrzebowe". Kupę kasy bys zarabiał.

Data: 2021-01-27 16:59:51
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
[...]

Oczywiście ze zaproponowałes.
Ja zaproponowałem zakład honorowy - skoro kazdy ma swoja racje to 1:1
Ty powiedziałes ze bardziej by cie interesował zakład 10:1
Wnioski nasuwaja sie same.
Cała reszte rowniez ty zaproponowałes - to była twoja teza ze skoro w 2020 umarło wiecej ludzi to w 2021 umrze mniej i sie wyrówna.
A teraz bedziesz strugał głupa?

Jako
wiesz wszystko to dlaczego do regonu " noszenie tobołów, worków i
paczek" nie dopisałes regonu na " usługi pogrzebowe". Kupę kasy
bys zarabiał.

a by poczytał troche?
https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/koronawirus-sytuacja-
branzy-pogrzebowej-w-czasie-pandemii-covid-19/8613v91

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2021-01-27 13:09:26
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
środa, 27 stycznia 2021 o 18:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
Nigdy nie byłem zainteresowany z zakładaniem się z Tobą.. Nikt normalny nie założy się o nic z kimś kto manipuluje a akurat w manipulowaniu jesteś jednym z pierwszych. Nawet teraz manipulujesz i  wciskasz kit że jakis zakład zaproponowalem i określiłem warunki. W takim świetle honorowy zakład z Tobą to gwałt na rozumie

Data: 2021-01-28 12:59:49
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
[...]

To juz chyba przejawy zaników pamieci, jeżeli nie pamietasz naszej dyskusji o warunku zakładu gdzie zaproponowałes stawke 10:1...
No trudno.
I tak bys sie nie wywiazał wiec to fakt ze bez sensu sie z toba na cokolwiek umawiac.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2021-01-28 05:36:10
Autor: Zenek Kapelinder
Lepsi od Niemcow!
czwartek, 28 stycznia 2021 o 14:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz
To był Twój monolog a nie dyskusja. Ja tylko zwróciłem uwagę że przy zakładach stawki nie muszą być równe. I jak chcesz mnie zachęcić to możesz zaproponować inny podział stawek. Napisałem również że w przypadku kiedy propozycja wychodzi od Ciebie to znaczy że jesteś pewny wygranej i możesz zaproponować że Ty do puli wpłacasz np. 10 razy więcej niż ja. Dla Ciebie to bez różnicy bo i tak wiesz że wygrasz. Nie napisałem tego wszystkiego żebyś Ty zrozumiał. Zdaje sobie sprawę że to niemożliwe. Ale nie ktoś kiedyś odkopie ten temat i będzie wiedział że manipulujesz.

Data: 2021-01-28 19:59:48
Autor: Budzik
Lepsi od Niemcow!
[...]

Wez nie pierdol.
Zakład był prosty - twoja racje vs moja.
Nie moja wina ze swoja wyceniasz na 1:10...

Zreszta teraz juz przyznałes ze twoja racja była gówno warta bo juz swoja teze zmieniłes i wczesniejsze zapewnienia ze skoro w 2020 zmarło wiecej to w 2021 sie wyrowna zamieniłes na "wyrowna sie kiedys".
Tyle w temacie pierdolenia od rzeczy i brania odpowiedzialnosci za swoje słowa.

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2021-01-28 09:23:20
Autor: _Master_
Lepsi od Niemcow!
W dniu 2021-01-25 o 12:48, Sylvio Balconetti pisze:
Taki jest tragiczny bilans pandemii i wieloletnich zaniedbań w ochronie zdrowia.

Przecież my mamy gonić zachód.
Mamy go gonić jak najdłużej i wykonywać czarną robotę.
My nie mamy takich dochodów i płac. My nie mamy takiej służby zdrowia...
My nawet nie możemy sobie wybierać sędziów po swojemu
DLACZEGO skoro zarabiamy 1/4 tego co Niemcy mamy z nimi konkurować?

DLACZEGO?

Lepsi od Niemcow!