Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia

Data: 2012-09-19 18:14:09
Autor: Maciek
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia

Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi takich
rzeczy, jak podglad statusu wysylania i mozliwosc wymuszenia ponownego
wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

Cos tam znalazlem, ale opinii niewiele.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-09-19 19:49:39
Autor: Marek
On Wed, 19 Sep 2012 18:14:09 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:
Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi
takich

Hadcent sms się nie nadaje?

--
Marek

Data: 2012-09-19 21:01:04
Autor: Maciek
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
Dnia Wed, 19 Sep 2012 19:49:39 +0200, Marek napisał(a):

Hadcent sms

Jesli uzywasz, to napisz dwa slowa jak sie sprawuje. Instalowalem (i
wyrzucilem) dwa inne programy, do tego jeszcze nie dotarlem.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-09-19 23:54:26
Autor: Marek
On Wed, 19 Sep 2012 21:01:04 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:
Jesli uzywasz, to napisz dwa slowa jak sie sprawuje. Instalowalem (i
wyrzucilem) dwa inne programy, do tego jeszcze nie dotarlem.

Na razie nie narzekam, był jakiś problem po jakieś aktualizacji, później poprawili, teraz nie pozwalam mu się aktualizować ;) i działa bez problemu. jest resend w przypadku problemu z wyslaniem, ma wygodna opcje "ponownie" czyli szybkie wysyłanie identycznego (z historii, wcześniej wysłanego) sms (przydatne do obsługi urzadzen sterowanych sms). Spore możliwości dostosowania wyglądu (kolorów) interfejsu, bogate opcje powiadomień.

--
Marek

Data: 2012-09-20 06:59:33
Autor: Maciek
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
Dnia Wed, 19 Sep 2012 21:39:26 +0200, Irokez napisał(a):

GoSMS Pro

Probowalem, zamula.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-09-19 22:47:13
Autor: ToMasz
W dniu 19.09.2012 18:14, Maciek pisze:

[...]

może polski smsoid? Przede wszystkim jest do wysyłania smsów z bramek. używałem, chwaliłem sobie, ale w dobie prawie darmowych rozmów przestałem smsować. Spróbuj.

ToMasz
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił, który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

Data: 2012-09-20 04:52:02
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 19 Sep 2012 22:47:13 +0200, ToMasz wrote:
 Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,  który esmesował z garbatą dziewczyną,

Albo dostawal powiadomienia od Nagiosa? Nie wiem czy nagios jest garbaty tak BTW ;)

Watkowanie smsow to bardzo dobra rzecz IMO.

 i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey czeka na Ciebie

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-20 07:07:18
Autor: Wojciech Sura
W dniu 19.09.2012 o 22:47 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>  pisze:
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,  który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł  smsowych z banku.

No i?... Jeśli szukam jakiegoś SMSa, to pamiętam raczej, do kogo była to  wiadomość niż że wysłałem ją dwa miesiące temu, we wtorek około 15:30.  Przeszukiwanie wiadomości jest o niebo wygodniejsze, a czasami - gdy pisze  się do kilku osób na raz - ułatwia odpowiedź zgodną z kontekstem ;)

A z tymi hasłami smsowymi z banku to co jest nie tak? Dostajesz, używasz,  wywalasz, a jak nie wywalasz to i tak przynajmniej nie zaśmiecają całej  skrzynki, tylko leżą w jednym wątku, który można hurtem usunąć. A hasła po  użyciu są bezużyteczne.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-09-21 13:35:05
Autor: W
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia [ot]
ToMasz wystukał, co następuje:

ToMasz
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił, który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

ee? ale jaki Ty masz problem? wątkowanie jest imho super (w dobie nielimitowanych sms zupełnie jak chat na komputerze)... i jaki jest proble mz hasłami z banku? dostajesz-wpisujesz-usuwasz, a jak nie usuwasz to i tak masz wyświetlone jako ostatnią wiadomość. /wot/, oświec mnie jaki masz z tym problem bo jestem wyjątkowo zaciekawiony :D

Data: 2012-09-24 13:29:09
Autor: ToMasz
W dniu 21.09.2012 15:35, W pisze:
/wot/, oświec mnie jaki masz z tym problem bo jestem wyjątkowo zaciekawiony
:D
To co opisałeś jest problemem. Na starym telefonie miałem _tylko ostatni_ sms. Teraz mam np 4 i ten na górze albo ten na dole jest tym, na którego czekałem.
ToMasz

Data: 2012-09-24 11:51:46
Autor: W

W dniu 21.09.2012 15:35, W pisze:
[...]

Wciąż nie ogarniam - wybacz ;)
Domyślnie najnowsze wiadomości masz na samym dole (nie spotkałem się z możliwością odwrócenia sortowania, no ale jeżeli się da, to tez dla wszystkich wiadomości) więc jego położenie jest z góry do przewidzenia - "najnowsze na dole" więc łatwo można znaleźć.

Ew. zainstaluj sobie https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey&hl=en i już ;)

Data: 2012-09-24 11:53:33
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 24 Sep 2012 13:29:09 +0200, ToMasz wrote:
 To co opisałeś jest problemem. Na starym telefonie miałem _tylko  ostatni_ sms. Teraz mam np 4 i ten na górze albo ten na dole jest tym,  na którego czekałem.

1. Przeciez one są chronologicznie poukladane w watku.
2. Przeciez mozesz stare pokasowac
3. A SMS Key TM sobie nie postawie, bo jestem twardziel a nie jakis
pryszczers od garbatej?

Ech...

Data: 2012-09-24 22:19:27
Autor: ToMasz
W dniu 24.09.2012 13:53, Michal Tyrala pisze:
[...]

moment. Wątkowanie jest ekstra, jak się z paroma osobami smsuje, osoby odpisują -  jak na gadu gadu. Pozwala to przypomnieć poprzednie wiadomości, czyli... wątek! Ja smsuje sporadycznie i pisanie/czytanie smsa za każdym razem jest odkrywaniem nieużywanej funkcji telefonu. Daję radę, ale to w przypadku wielu wiadomości nie łączących się - jest niepotrzebną komplikacją.
dopiero w tym momencie pasuje moja uszczypliwa uwaga - tego się nieda wyłączyć! JAk to Waldek parę tygodni temu napisał: Co innego jeśli urządzenie funkcji niema i koniec, a co innego jak funkcja była, ale dystrybutor ją wyłączył. Od 20 lat smsy były nie-wątkowane i właśnie jakiś inżynier z klapkami na oczach, wyciął tą funkcjonalność.
OD paru dni mam smsy za free, może będę więcej pisał, może się nauczę.

Przy okazji pytanie: czy da się ukryć numer wysyłającego smsy?

ToMasz

Data: 2012-09-25 09:16:20
Autor: W
[...]

łojezu, po prostu jesteś /border case/... jakby developerzy chcieliby zrobić każdemu dobzre to by im życia nie starczylo ;)

[...]

https://play.google.com/store/apps/details?id=smsr.com.sc&hl=en ?

wot - uroki systemu z możliwością instalacji aplikacji i używania tego co pasuje -- masz program, którego jedną z zalet jest brak wątkowania, ta-da...
Tylko uprasza się o nie marudzenie, że omamo muszę instalować aplikację... :P

Przy okazji pytanie: czy da się ukryć numer wysyłającego smsy?

a to jaki miałoby zamysł? :>

Data: 2012-09-21 13:40:06
Autor: W
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
Maciek wystukał, co następuje:

[...]

Podepnę się - używam od wieeków Go SMS Pro i sobie chwaliłem, ale ostatnio mają straszne parcie na swoją usługę wysyłania wiadomości przez sieć i co rusz pojawiają się powiadomienia w aplikacji + wstawianie nowych wiadomości promujących to rozwiązanie co mocno denerwuje >:
Poza tym - chętnie widziałbym możliwość wyłaczenia graficznych emotek.
Czyli:
- widget z nieprzeczytanymi wiadomościami;
- powiadomienia o nowej wiadomości + miganie na wybrany kolor diodą
- wątkowanie
- możliwość wyłączenia emotek graficznych,
tylko tyle i aż tyle ;)

Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia