Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia

Data: 2012-09-19 22:47:13
Autor: ToMasz
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
W dniu 19.09.2012 18:14, Maciek pisze:

Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi takich
rzeczy, jak podglad statusu wysylania i mozliwosc wymuszenia ponownego
wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

Cos tam znalazlem, ale opinii niewiele.

może polski smsoid? Przede wszystkim jest do wysyłania smsów z bramek. używałem, chwaliłem sobie, ale w dobie prawie darmowych rozmów przestałem smsować. Spróbuj.

ToMasz
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił, który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

Data: 2012-09-20 04:52:02
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 19 Sep 2012 22:47:13 +0200, ToMasz wrote:
 Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,  który esmesował z garbatą dziewczyną,

Albo dostawal powiadomienia od Nagiosa? Nie wiem czy nagios jest garbaty tak BTW ;)

Watkowanie smsow to bardzo dobra rzecz IMO.

 i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey czeka na Ciebie

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-20 07:07:18
Autor: Wojciech Sura
W dniu 19.09.2012 o 22:47 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>  pisze:
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił,  który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł  smsowych z banku.

No i?... Jeśli szukam jakiegoś SMSa, to pamiętam raczej, do kogo była to  wiadomość niż że wysłałem ją dwa miesiące temu, we wtorek około 15:30.  Przeszukiwanie wiadomości jest o niebo wygodniejsze, a czasami - gdy pisze  się do kilku osób na raz - ułatwia odpowiedź zgodną z kontekstem ;)

A z tymi hasłami smsowymi z banku to co jest nie tak? Dostajesz, używasz,  wywalasz, a jak nie wywalasz to i tak przynajmniej nie zaśmiecają całej  skrzynki, tylko leżą w jednym wątku, który można hurtem usunąć. A hasła po  użyciu są bezużyteczne.

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-09-21 13:35:05
Autor: W
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia [ot]
ToMasz wystukał, co następuje:

ToMasz
Ps ale wątkowanie to niezłe dziadostwo. Jakiś pryszczes to wymyślił, który esmesował z garbatą dziewczyną, i nigdy nie dostawał haseł smsowych z banku.

ee? ale jaki Ty masz problem? wątkowanie jest imho super (w dobie nielimitowanych sms zupełnie jak chat na komputerze)... i jaki jest proble mz hasłami z banku? dostajesz-wpisujesz-usuwasz, a jak nie usuwasz to i tak masz wyświetlone jako ostatnią wiadomość. /wot/, oświec mnie jaki masz z tym problem bo jestem wyjątkowo zaciekawiony :D

Data: 2012-09-24 13:29:09
Autor: ToMasz
W dniu 21.09.2012 15:35, W pisze:
/wot/, oświec mnie jaki masz z tym problem bo jestem wyjątkowo zaciekawiony
:D
To co opisałeś jest problemem. Na starym telefonie miałem _tylko ostatni_ sms. Teraz mam np 4 i ten na górze albo ten na dole jest tym, na którego czekałem.
ToMasz

Data: 2012-09-24 11:51:46
Autor: W

W dniu 21.09.2012 15:35, W pisze:
[...]

Wciąż nie ogarniam - wybacz ;)
Domyślnie najnowsze wiadomości masz na samym dole (nie spotkałem się z możliwością odwrócenia sortowania, no ale jeżeli się da, to tez dla wszystkich wiadomości) więc jego położenie jest z góry do przewidzenia - "najnowsze na dole" więc łatwo można znaleźć.

Ew. zainstaluj sobie https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey&hl=en i już ;)

Data: 2012-09-24 11:53:33
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 24 Sep 2012 13:29:09 +0200, ToMasz wrote:
 To co opisałeś jest problemem. Na starym telefonie miałem _tylko  ostatni_ sms. Teraz mam np 4 i ten na górze albo ten na dole jest tym,  na którego czekałem.

1. Przeciez one są chronologicznie poukladane w watku.
2. Przeciez mozesz stare pokasowac
3. A SMS Key TM sobie nie postawie, bo jestem twardziel a nie jakis
pryszczers od garbatej?

Ech...

Data: 2012-09-24 22:19:27
Autor: ToMasz
W dniu 24.09.2012 13:53, Michal Tyrala pisze:
[...]

moment. Wątkowanie jest ekstra, jak się z paroma osobami smsuje, osoby odpisują -  jak na gadu gadu. Pozwala to przypomnieć poprzednie wiadomości, czyli... wątek! Ja smsuje sporadycznie i pisanie/czytanie smsa za każdym razem jest odkrywaniem nieużywanej funkcji telefonu. Daję radę, ale to w przypadku wielu wiadomości nie łączących się - jest niepotrzebną komplikacją.
dopiero w tym momencie pasuje moja uszczypliwa uwaga - tego się nieda wyłączyć! JAk to Waldek parę tygodni temu napisał: Co innego jeśli urządzenie funkcji niema i koniec, a co innego jak funkcja była, ale dystrybutor ją wyłączył. Od 20 lat smsy były nie-wątkowane i właśnie jakiś inżynier z klapkami na oczach, wyciął tą funkcjonalność.
OD paru dni mam smsy za free, może będę więcej pisał, może się nauczę.

Przy okazji pytanie: czy da się ukryć numer wysyłającego smsy?

ToMasz

Data: 2012-09-25 09:16:20
Autor: W
[...]

łojezu, po prostu jesteś /border case/... jakby developerzy chcieliby zrobić każdemu dobzre to by im życia nie starczylo ;)

[...]

https://play.google.com/store/apps/details?id=smsr.com.sc&hl=en ?

wot - uroki systemu z możliwością instalacji aplikacji i używania tego co pasuje -- masz program, którego jedną z zalet jest brak wątkowania, ta-da...
Tylko uprasza się o nie marudzenie, że omamo muszę instalować aplikację... :P

Przy okazji pytanie: czy da się ukryć numer wysyłającego smsy?

a to jaki miałoby zamysł? :>

Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia