Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia

Data: 2012-09-21 13:40:06
Autor: W
Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia
Maciek wystukał, co następuje:

Czy pod Androida, konkretnie na Xperie, jest jakas godna polecenia
aplikacja zastepujaca systemowa wysylaczke do SMS-ow? Brakuje mi takich
rzeczy, jak podglad statusu wysylania i mozliwosc wymuszenia ponownego
wyslania w razie niepowodzenia (cos jak w Nokiach z Symbianem), ze o
wylaczeniu widoku tych francowatych watkow nie wspomne.

Cos tam znalazlem, ale opinii niewiele.

Podepnę się - używam od wieeków Go SMS Pro i sobie chwaliłem, ale ostatnio mają straszne parcie na swoją usługę wysyłania wiadomości przez sieć i co rusz pojawiają się powiadomienia w aplikacji + wstawianie nowych wiadomości promujących to rozwiązanie co mocno denerwuje >:
Poza tym - chętnie widziałbym możliwość wyłaczenia graficznych emotek.
Czyli:
- widget z nieprzeczytanymi wiadomościami;
- powiadomienia o nowej wiadomości + miganie na wybrany kolor diodą
- wątkowanie
- możliwość wyłączenia emotek graficznych,
tylko tyle i aż tyle ;)

Lepsza obsluga SMS - Android, Xperia