Lepsze H7 - warto?

Data: 2014-01-03 12:37:56
Autor: K
Lepsze H7 - warto?
W dniu 03-01-2014 12:11, Franc pisze:
Witam grupę,

Posiadane C4 Picasso w moim odczuciu świeci gorzej niż np. C4. Naprawdę
zaczyna mi to przeszkadzac i zastanawiam co zrobić.

Na pewno nie wchodzą w grę przeróbki na chińskie xenony itp.

Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i
tyle) i teraz pytanie - czy warto?
Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

Warto kupować?

warto,
night braker,
general electric (nie pamietam modelu, ale w rozowym opakowaniu)
bosch (tez nie pamietam modelu)

GE swiecily prawie rok, po czym jedna sie przepalila, a kolejna swiecila 3mce.
bosch ok 6mcy i przepalily sie obie w przeciagu kilku dni.
night breakerow nie kupuje bo mi padaly od m-ca do 2-3 max.

Data: 2014-01-03 13:24:52
Autor: J.F.
Lepsze H7 - warto?
Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:37:56 +0100, K napisał(a):
[...]

Hm, kiedys wsadzilem, ale w inne auto ... i prawde mowiac trudno mi
bylo dostrzec to "wiecej swiatla".

A przypominam ze one nie moga dawac naprawde wiecej swiatla, bo sa
homologowane i norma dopuszcza +/-15%.

Producenci twierdza ze sa precyzyjniej robione i dzieki temu swieca
tam gdzie trzeba ... ale to IMO wymaga aby reflektor byl do tej
precyzji rownie precyzyjnie dostosowany.
No i na precyzje tez jest norma.

J.

Data: 2014-01-03 14:54:07
Autor: K
Lepsze H7 - warto?
W dniu 03-01-2014 13:24, J.F. pisze:
[...]

ja roznice widzialem, dlatego kupilem kolejne. teraz mam bosche i tez jest ok.

Lepsze H7 - warto?