Lepsze H7 - warto?

Data: 2014-01-05 18:44:09
Autor: Wiwo
Lepsze H7 - warto?

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:9bogmv3mvvpv.1310yxk81bw2y$.dlg40tude.net...

Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i
tyle) i teraz pytanie - czy warto?
Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

Warto kupować?

Zakładając, że sprawdziłeś instalacje, a reflektory nie są brudne lub mają wypalone odbłyśniki, to warto.

Jak już pisali inni, wybieraj tylko markowe: np. Osram, Philips, Tungsram/GE. Chińczyki i marketowe wynalazki omijaj z daleka.

Jak już zauważyłeś, żywotność będzie krótsza, jeżeli spali się jedna, to w krótkim czasie spali się i druga.

Ja jeżdżę na Osramach NB, ostatnio kupiłem Tungsramy ML +120% i też są fajne, a sporo tańsze.

Wiwo

Lepsze H7 - warto?