Leśne dziadki nie będą urządzać nam naszej Polski!

Data: 2017-07-15 07:44:18
Autor: Bene Natus
Leśne dziadki nie będą urządzać nam naszej Polski!
Zauważcie, kto rządzi dziś Polską? Urodzeni w PRL! Ci których właściciel kota tak potępia! Z wikipedii wynika, że właściel kota ma ponad 68 lat więc urodził się i dorastał w czasach PRL. Z "pryncypiów" PZPR czerpał swoją wiedzę o świecie. Nie o rodzinie bo takiej nie ma. Prace magisterska czy nawet doktorską pisał w duchu komunizmu - "Egzaminy doktorskie zdał z teorii państwa i prawa oraz filozofii marksistowskiej (oba na "bardzo dobrze") oraz - "Praca liczy 265 stron, z których 36 zajmują przypisy, bibliografia (121 pozycji, wśród nich nawet artykuł Jerzego Urbana "Feudałowie i wasale" z "Polityki"). Przyjrzyjmy się innym leśnym dziadkom. M.Kuchciński (62) - ogrodnik z wykształcenia, hippis z zamiłowania. R.Terlecki (68), St.Karczewski (62), K.Pawłowicz (65) oraz "młodzież" B.Szydło (54), B.Kempa (51), J.Gowin (56). To oni maja nam budować naszą przyszłość? Komuniści pieprzeni!

CL

Data: 2017-07-15 07:15:12
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Bene Natus napisał:
[...]

Masz pajdaku młodych wykształconych z dużych miast, to ci od Rysia i Bronka.
Same młode  z latosiej hodowli:
https://pbs.twimg.com/media/CZ_fnTDXEAAv0z1.jpg

Jak chcesz nowocześniejszych franków, albo nowocześniejszych emerytur
głosuj na Nowoczesnego Rysia. Masz próbkę obietnic:
https://youtu.be/wIDX8wIk2XY
I masz skutek:
Nowo przyznawane świadczenia z ZUS są o 40 proc. niższe niż wyliczane na starych zasadach.
http://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-coraz-nizsze.html

Z frankami sam se znajdziesz:) Chyba w 2013 o ile dobrze pamiętam banki notowały rekordowe zyski, to wtedy kiedy ludki od franków
bardzo stękali:)

Data: 2017-07-15 08:30:43
Autor: LeoTar Gnostyk
Leśne dziadki nie będą urządzać nQ1|AŠ§jĚތú%˛H
Bene Natus pisze:

[...]

A ty rasistowski złamasie ile masz lat i co przeżyłeś że koniecznie
chcesz zdeprecjonować ich wiedzę i doświadczenie? Co sam jesteś w stanie
zaoferować POwski pachołku?

--
LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:Sunrise Services;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-00;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
title:Founder/Owner
tel;work:+48797692475
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48728919244
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2017-07-15 10:09:48
Autor: Bene Natus
ZBOCZEK "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości
Bene Natus pisze:

[...]

Wal się rasistowski oszołomnie i PiS-owski pachołku. Twój obłęd na temat
kobiet jest znany więc nie jesteś mi tu partnerem do "rozmów". Taki
sflaczały leśny dziadek nie będzie mi mówic jak zyć. Jaką wiedzę? Jakie
dokonania? Czy to oni zbudowali PRL? Wg w/w zbudowali ja komuniści, a ci jak
twierdzi właściel kota są źli i trzeba wywalić ich na zbity pysk. Czy to
właściciel kota zbudował Polskę? Wychował się w komunie, przesiąkł ją. Dziś
usiłuje wybielić się i kreowac na wielkiego wojownika! Przypomnij sobie,
kiedy dziadzia w okularach ogłosił stan wojenny nasz bohater z opornikiem w
kieszeni piżamy zgłosił się na komisariat milicii. Jako kto? Opozycjonista,
obalacz systemu? Nie! Pierdział ze strachu kiedy inni w tym czasie byli
pałowani i zamykani w kryminale. Pytam się - w jakiej Polsce w/w zdobywali
wykształcenie? W PRL-u! Tak w PRL-u! Dziś "deprecjonują" takich samych jak
oni komuchów kreując się na "wyzwolicieli spod komuny!". Opluwają człowieka
który nastawiał karku nazywając go agentem "bolkiem". Tak pachołku
PRL-owski. Wałęsa zadrą wam w dupie bo zrobił was w konia. Dziś negujecie
dokonania tych którzy walczyli z wami komuchami. Juz wam Frasyniuk
przeszkadza. Grozicie mu i jego rodzinie. Jakie pomysły ma ogrodnik
Kuchciński by tylko ludzie nie usłyszeli prawdy o waszych knowaniach? Kogo
chcecie oszukać? Naszego pokolenia nie nabierzecie na swoje brednie i
partyzanckie ZBoWiD-owskie bajania o swoim bohaterstwie jak komuch Stacho
Piotrowicz w swoich opowieściach o obalaniu komuny.Byliście tchórzami. Dzis
dorwaliście się do koryta z woli 19% motłochu i drzecie mordy: "Teraz K..wa
My!!!". Nie będziecie nam urządzać Polski przesiąkniętej waszą nienawiścią.
Obłudą i katolickim fałszem. Nie będzie taki zboczeniec jak ty mówił mi jak
żyć. Powiem ci wprost: PIERDOL się komuchu! UDŁAW SIĘ SWOJĄ NIENAWIŚCIĄ!!

CL

Data: 2017-07-15 12:05:13
Autor: LeoTar Gnostyk
Bene Natus pisze:
> [...]

> będzie taki zboczeniec jak ty mówił mi jak żyć. Powiem ci wprost:
> PIERDOL się komuchu! UDŁAW SIĘ SWOJĄ NIENAWIŚCIĄ!!

Nie odpowiedziałeś na postawione przeze mnie pytanie: Co sam jesteś w
stanie zaoferować PO-wski pachołku?

To po pierwsze. A po drugie to nie podniecaj się za bardzo bo ci żyłka
pęknie i staraj się nie popełniać literówek bym zbyt wiele nie musiał po
tobie poprawiać, PO-wski, młodociany tłuku niedouku.

Data: 2017-07-15 12:19:38
Autor: Bene Natus
Leśne dziadki nie będą urządzać nam naszej Polski!
Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:okcpct$4hk$1portraits.wsisiz.edu.pl...
PO-wski pachołku?

To po pierwsze. A po drugie to nie podniecaj się za bardzo bo ci żyłka
pęknie i staraj się nie popełniać literówek bym zbyt wiele nie musiał po
tobie poprawiać, PO-wski, młodociany tłuku niedouku.

Sądzisz komusza łajzo, że jak wyślesz 2 razy to cos zmieni? Byłeś i pozostaniesz psycholem. Na takich jak ty to tylko kij! Jak na wściekłego psa! Do budy stary kundlu! Nie masz argumentów więc spadaj na ryj! Jasne ćwoku?

CL

Data: 2017-07-15 13:04:13
Autor: Wiesiaczek
W dniu 15.07.2017 o 12:19, Bene Natus pisze:
[...]

Zaraz zaraz...
Miałeś kutasie odpowiedzieć na zadane pytanie a tylko jakieś bluzgi z siebie wyrzucasz. Nic nie masz w sobie więcej, co mogłoby choćby w małym stopniu zamanifestować jakąkolwiek nutę własnych przemyśleń?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-15 14:21:15
Autor: LeoTar Gnostyk
Bene Natus pisze:
[...]

Sądzisz komusza łajzo, że jak wyślesz 2 razy to coś zmieni?

Czuję twe zainteresowanie tym co piszę, bo czytasz wszystko. Pamiętaj,
nie pomijaj niczego gdyż wszystko jest super-ważne.

Byłeś i pozostaniesz psycholem.

Psychol by się denerwował a ja jestem spokojny. Wygląda raczej na to, że
psycholem jesteś ty. :-)

Na takich jak ty to tylko kij!

Zaczynasz wzywać posiłki? Naprawdę zamierzasz użyć swej rachitycznej
siły przeciwko, - jak rzekłeś - staremu dziadowi? Czyż ci nie wstyd?

Jak na wściekłego psa!

Na wściekłego to wyglądasz raczej ty; ja się do ciebie cały czas
uśmiecham. :-)

Do budy stary kundlu!

Zaczynasz mi rozkazywać co mam robić? Chcesz mnie pozbawić wolności
wyboru? I jeszcze podnosisz głos młokosie. Cóż za cham z ciebie wylazł.

Nie masz argumentów więc spadaj na ryj!

Póki co to ja cały czas przytaczam argumenty a ty rzucasz tylko
inwektywami w moją stronę. Podaj powód dla którego to robisz, jeden
chociażby argument, który nie byłby chamski i obelżywy.

Jasne ćwoku?

Nie, nie jasne. Nie rozumiem języka szamba i latryny. :-)

Data: 2017-07-15 12:17:30
Autor: Bene Natus
psychol "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:okcnoq$39j$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Nie odpowiedziałeś na postawione przeze mnie pytanie: Co sam jesteś w
stanie zaoferować PO-wski pachołku?

Pachołków to ty psycholu szukaj u siebie w rodzinie. Popatrz w lustro - zobaczysz pachołka nr1.

To po pierwsze. A po drugie to nie podniecaj się za bardzo bo ci żyłka
pęknie i staraj się nie popełniać literówek bym zbyt wiele nie musiał po
tobie poprawiać, PO-wski, młodociany pachołku.

Tyle masz do powiedzenia łajzo!? Jesteś starym dziadem i twój czas minął. Tacy psychole jak ty nie będą urządzać nam życia! Czy to jasne ty komusza świnio? Chciałem być grzeczny ale z motłochem trzeba rozmawiać za pomoca kija!

CL

Data: 2017-07-15 12:50:26
Autor: LeoTar Gnostyk
Bene Natus pisze:
[...]

Pachołka nie stać byłoby na taką samodzielność w myśleniu, umysłowy leniu.

To po pierwsze. A po drugie to nie podniecaj się za bardzo bo ci
żyłka pęknie i staraj się nie popełniać literówek bym zbyt wiele
nie musiał po tobie poprawiać, PO-wski, młodociany pachołku.

Tyle masz do powiedzenia łajzo!?

To ja zadałem pytanie na które ty do tej pory nie odpowiedziałeś. Może
mam ci je przypomnieć?

Jesteś starym dziadem i twój czas minął.

Czuję w powietrzu zapach faszysty wydzielany przez ciebie.

Tacy psychole jak ty nie będą urządzać nam życia!

Ktoś to musi za was zrobić gdyż sami stajecie się degeneratami.

Czy to jasne ty komusza świnio?

Och, cóż za chlew z pomyjami z jaśniepańskiej buźki się wylał...

Chciałem być grzeczny ale z motłochem trzeba rozmawiać za pomocą
kija!

Tak przypuszczałem, żeś ty karbowym u Brąka być musiałeś. Widać to po
specyficznym, bądź co bądź, stylu. I te same wykrzykniki... Po co?

Data: 2017-07-15 15:55:33
Autor: boukun
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Zauważcie, kto rządzi dziś Polską? Urodzeni w PRL!

No a kto ma rządzić? Dzieci, czy ich ojcowie?

boukun

Leśne dziadki nie będą urządzać nam naszej Polski!