Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych

Data: 2010-07-06 15:02:24
Autor: boukun
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
Procent Żydów w partiach politycznych PiS - 83%
PO - 35%
LPR - 17%
SLD - 8%
Samoobrona - 2%

Procent Żydów w mediach

Gazeta Polska - 90%
Radio Maryja - 73%
Rzeczpospolita - 70%
Tygodnik Powszechny - 45%
Gość Niedzielny - 29%
Gazeta Wyborcza - 20%
Angora - 8%
Nie! - 5% (tylko naczelny)

http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/file/tp_28-140-BIG.jpg

Data: 2010-07-06 10:19:22
Autor: J-23
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
On 6 Lip, 17:02, "boukun" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Procent yd w w partiach politycznych

PiS - 83%
PO - 35%
LPR - 17%
SLD - 8%
Samoobrona - 2%

Procent yd w w mediach

Gazeta Polska - 90%
Radio Maryja - 73%
Rzeczpospolita - 70%
Tygodnik Powszechny - 45%
Go Niedzielny - 29%
Gazeta Wyborcza - 20%
Angora - 8%
Nie! - 5% (tylko naczelny)

http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/file/tp_28-140-BIG...

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

pije czy nawachal sie ziolek?

J-...

Data: 2010-07-06 12:44:37
Autor: Old Speckled Hen

"boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i0vgi0$sg7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Buble to te odpady z tasmy produkcyjnej (boukuny i mkurwany dolaczaja) poszli wont - i wezcie ze soba lysego chuja - pleviastym go nazywaja...
zawsze wasz osh

Data: 2010-07-06 17:05:21
Autor: Neko
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Procent Żydów w partiach politycznych

Co za debil.

Data: 2010-07-06 21:06:52
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:i0vgo5$qmg$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Procent Żydów w partiach politycznych

Co za debil.

Ale dobrze poinformowany!

Data: 2010-07-07 03:17:42
Autor: J-23
On 6 Lip, 21:06, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "boukun" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

> Co za debil.

Ale dobrze poinformowany!

przez kogo poinformowany? chlopina bredzi bez wiekszego sensu.

Data: 2010-07-06 17:09:41
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 17:02, boukun wrote:
[...]

No, teraz naprawde jestescie partia narodowa!!
Tyle ze nie polska...
Tak grubymi nicmi szyja POwscy reklamiarze, majac polakow za przyglupow,
ale ze poszliscie w ich slady, to oznacza jedynie wspolne z platfusami
'korzenie'.. i kogo wy chcecie nabrac na te 'niekoszernosci' noieszczesne glupki!

Data: 2010-07-06 17:20:09
Autor: Jerzy Tabortowski
W dniu 2010-07-06 17:02, boukun pisze:
[...]

Niezły rachmistrz z tego żyda Bubla. Nie piernicz mi tylko o Abdanku.

Data: 2010-07-06 17:22:48
Autor: awe
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
Leszek bubel jest potrzebny GW jak powietrze. Ciekawe czy go sponsoruja
awe

Data: 2010-07-06 19:19:41
Autor: boukun
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Patrz adres i wystarczy...

boukun

Data: 2010-07-06 20:08:41
Autor: Tomy M.
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
Stary żydek i we łbie mu się pojebało.

Tomy M.

Data: 2010-07-06 20:10:06
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 20:08, Tomy M. pisze:
Stary żydek i we łbie mu się pojebało.

Tomy M.

Nie to co my, stare szkopy :)

Data: 2010-07-07 09:27:17
Autor: Tomy M.
Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c337180$0$2582$65785112news.neostrada.pl...

Nie to co my, stare szkopy :)

Teee ... posiądzanei mnie o sympatię do żydów
byłoby sporym nadużyciem. jestem pierwszy który
by ich wieszał na latarniach zaraz po komunistach.

A do szkopów to mi może blisko ale tylko geograficznie.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 09:42:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c342c58$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żydów czy tych, których uważasz za żydów?

Data: 2010-07-07 13:01:52
Autor: marek czaplicki
boukun napisał na pl.soc.polityka:

[...]

wg Bubla, w PiS jest 130,31 członka nielubianej społeczności, w PO 72,1 , w
LPR 4,93 w SLD 3,44 , w Samoobronie niecały bo 0,82 członka i teraz jak w
reklamie "statystyczny... nie istnieje" :-)

Leszek Bubel obliczył odsetek Żydów w partiach politycznych