Leszek Cz.

Data: 2013-01-12 00:08:25
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Leszek Cz.
W dniu piątek, 11 stycznia 2013 21:32:51 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
http://samcik.blox.pl/2013/01/Polisy-inwestycyjne-i-ludzkie-tragedie-Historia.html
PS:
IMHO problem _znacznie_ powazniejszy niz AmberGold.

Nie wiem, czy jest _cokolwiek_ uczciwego w tym banku / grupie banków.
Mam dwie sprawy oddane do arbitra przeciwko getinowi:

1. o pobrana oplate za prowadzenie konta, mimo przelewu z zewnatrz (podobno wg regulaminu taki przelew zwalnia z oplaty za prowadzenie, ale nikt nie informuje, które banki sa 'zewnetrznymi' a które takimi nie sa)
2. od września 2012 czekam na 100pln nagrody z promocji 'polec klienta' - trzech konsultantow juz przyjelo reklamacje, oraz pracownik oddzialu, ale od konca listopada zadnego odzewu zadnej z tych osob.

Byc moze KNF pomoze mnie, ale watpie czy pomoze cokolwiek w wymiarze szerszym, ogolnym, czy poprawi to stosunek banku do klientow w ogole.

Majka

Leszek Cz.