Leszek Cz.

Data: 2020-09-18 21:17:02
Autor: J.F.
Leszek Cz.
Bo chyba juz nie wypada po nazwisku, skoro

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-przelom-w-sledztwie-ws-afery-getback-prokuratura-chce-areszt,nId,4739318

"Przełom w śledztwie w sprawie afery GetBack. Prokuratura chce aresztowania Leszka Czarneckiego. Jak dowiedzieli się reporterzy śledczy RMF FM, w sądzie jest już wniosek Prokuratury Regionalnej w Warszawie w sprawie znanego biznesmena. Jego obrońca twierdzi, że zarzuty stawiane Leszkowi Czarneckiemu są absurdalne.

Śledczy prowadzący postępowanie dotyczące afery GetBack znaleźli powód, by postawić zarzuty w sprawie także byłemu właścicielowi GetBack, a także banków, które oferowały obligacje tej instytucji finansowej, Leszkowi Czarneckiemu. Jest już postanowienie o postawieniu mu zarzutów.
Zatrzymanie Leszka Czarneckiego, twórcy Getin Banku, nie jest jednak możliwe, bo biznesmen przebywa za granicą.

Jeśli jednak sąd zgodziłby się na tymczasowy areszt dla niego, byłaby możliwość wystawienia za biznesmenem listu gończego."

Ciekawe - przełom, dęte zarzuty, wojna w PiS, czy chec trzymania go z dala od kraju ?

Ostatnio sie zle wypowiadal o BFG w roli kuratora Idei ...

J.

Data: 2020-09-18 21:22:13
Autor: Kamil Jońca
Leszek Cz.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

Bo chyba juz nie wypada po nazwisku, skoro

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-przelom-w-sledztwie-ws-afery-getback-prokuratura-chce-areszt,nId,4739318

"Przełom w śledztwie w sprawie afery GetBack. Prokuratura chce
[...]

Ciekawe - przełom, dęte zarzuty, wojna w PiS, czy chec trzymania go z
dala od kraju ?

On miał chyba coś wspólnego z podsłuchem Chrzanowskiego(?)

* TwingyAFK is shopping for 17" flat panel
* aav sells TwingyAFK a piece of plywood

Data: 2020-09-18 22:10:26
Autor: Robert_DF
Leszek Cz.
W dniu 18.09.2020 o 21:22, Kamil Jońca pisze:

On miał chyba coś wspólnego z podsłuchem Chrzanowskiego(?)

a ten (za próbę korupcji) został jedynie odsunięty...czy postawiono mu jakieś zarzuty?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-09-18 22:47:07
Autor: radekp@konto.pl
Leszek Cz.
Fri, 18 Sep 2020 21:22:13 +0200, w <87sgbex53u.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> [...]

> dala od kraju ?

On miał chyba coś wspólnego z podsłuchem Chrzanowskiego(?)

Nagrał. A władza nie lubi, gdy ktoś przeszkadza jej kraść.

Data: 2020-09-19 03:11:12
Autor: Dawid Rutkowski
Leszek Cz.
W dniu piątek, 18 września 2020 22:47:26 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Fri, 18 Sep 2020 21:22:13 +0200, w <87sgbex53u.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> [...]

Nagrał. A władza nie lubi, gdy ktoś przeszkadza jej kraść.

A właśnie wraca sprawa banku (a nawet dwóch) za złotówkę...

Data: 2020-09-21 14:56:07
Autor: J.F.
Leszek Cz.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:29a80b86-6c14-4e04-9df6-2af2abf4c6e1o@googlegroups.com...
> [...]

Nagrał. A władza nie lubi, gdy ktoś przeszkadza jej kraść.

A właśnie wraca sprawa banku (a nawet dwóch) za złotówkę...

W jakim sensie wraca ?
Stosowna ustawa chyba juz jest, i nawet zlotowka sie nie nalezy - uzyto w przypadku PBS, ale tam spoldzielcy moze nie maja na unijne trybunaly, a prezesa mozna aresztem postraszyc ...
a, no wlasnie, mamy straszenie aresztem :-)

A Idei wystarczy przywalic sluszna kare z KNF i pojdzie do przymusowej restrukturyzacji :-)

Swoja droga - jak to obecnie z kapitalem jest - pieniedzy od ludzi nie chca, pozyczaja na wiborze czy w NBP ?
I jak to wplywa na wymogi kapitalowe, gdy Idea pozbedzie sie np polowy depozytow i zaciagnie pozyczke w NBP ?

Co prawda jej kapitaly to gdzies w okolicach zera - zrobia sie ujemne, to i pozyczki z NBP nie pomoga ... ale BFG tam przeciez kuruje, zeby bankructwa nie zglosic ... a moze w obecnej sytuacji to juz BFG nie przeszkadza - sam sie zapozyczy w NBP ?

J.

Data: 2020-09-22 06:19:28
Autor: japanizer
Leszek Cz.
On Monday, September 21, 2020 at 9:56:12 PM UTC+9, J.F. wrote:
> [...]
W dniu piątek, 18 września 2020 22:47:26 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

>A właśnie wraca sprawa banku (a nawet dwóch) za złotówkę...

No, i czekamy, aż aresztują prezesów innych banków sprzedających obligacje Getback:

- Bank Millennium S.A.
- Bank Handlowy S.A.
- PKO Bank Polski S.A.

Będzie się działo! Czy nie będzie?

Data: 2020-09-22 06:25:39
Autor: Dawid Rutkowski
Leszek Cz.
W dniu wtorek, 22 września 2020 15:19:30 UTC+2 użytkownik japanizer napisał:

[...]

Ale Leszka Cz. nie chcą aresztować za być prezesem Idei (bo i tak przecież nie był) tylko za bycie jej właścicielem - to taki nowy pomysł ziobrokatury.
Hmm, ale w sumie to nawet lepsze, szczególnie w kwestii PKO BP - kto tam jest formalnie właścicielem, czy nie "metropolita warszawski" vel. 70mln (Solidarność we Wrocławiu była lepsza, tam było 80mln ;)?
Bo właścicielom handlowego i milka to mogą skoczyć (co do milka to w sumie jużn nie jestem pewien, czy to jeszcze Portugalczycy czy już Chińczycy).

Data: 2020-09-23 14:09:51
Autor: J.F.
Leszek Cz.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8b870b7c-5f60-405b-a48e-e91ca17d9616o@googlegroups.com...
[...]

ale ... jesli prezes zeznal, ze uzgodnil dzialanie z glownym wlascicielem ?
Szczegolnie jak mu sie powie "posiedzisz poki sie nie przyznasz i nie wskazesz wspolnikow" :-)

A zalozmy taki scenariusz:
-Cz. zaklada Getback,
-GB kupuje drogo portfele zlych dlugow z bankow Cz.
-GB placi zakupione dlugi pieniedzmi z obligacji publicznych,
-GB sie chwali cennymi portfelami wierzytelnosci poki mleko sie nie rozleje ...

W efekcie banki stracily mniej, a doplacili obligaratiusze.
Niewiarygodny scenariusz ?

P.S.
https://gospodarka.dziennik.pl/finanse/artykuly/583649,akcjonariusze-getback-oszustwo-pieniadze-sad.html
No ale tu akurat Cz. nie jest wymieniony - pokazane tylko manipulacje prezesa/zarzadu.

J.

Data: 2020-10-03 16:12:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Leszek Cz.

"J.F." 5f6b3b12$0$503$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Cóż za oszczędność!! -- GB to GetBack czy GetinBank?...
Tu jeszcze wiadomo, ale niezbyt rzadko Twa oszczędność
jedynie wydłuża czas czytania ze zrozumieniem...

Co to znaczy 'płaci zakupione długi'?...
Spłaca te długi?... 'Płaci za te długi', czyli 'kupuje te długi'?...

-=-

BTW -- dlaczego aresztować tylko głównego/większościowego?
Dlaczego nie każdego, kto ma akcje/udziały?... ;)
Przykładowo -- aresztować JFa... ;)
Precz z qłakami!!!

-=-

Tak w ogóle -- Getin padł czy nie?
Idea padła czy nadal żyje?
Połączyły się czy coś innego uczyniły?...

Pieniądz ma jeszcze jakąś wartość czy traci ją
zupełnie? -- w dobie lejącego się szmalu kolejnych
numrów tarczowych...

-=-

40 lat temu kabarety (choćby wrocławskie S202) śmiały się
z Karola Marksa, ale teraz chyba KKM staje się obowiązkową biblią...
    https://allegro.pl/listing?string=Karol%20Marks%20-%20Kapita%C5%82
Ciekawe, kiedy UE będzie refundowała pielgrzymki do mauzoleum WIULenina... ;)

Wraca nowe... ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-09-27 17:48:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Leszek Cz.

"J.F." 5f68a2e9$0$537$65785112@news.neostrada.pl

pieniedzy od ludzi nie chca

Idea jakby chce... ;)

pozyczaja na wiborze czy w NBP ?

Obowiązkowe rezerwy cząstkowe chyba zmalały,
ale i coś trzeba było zarezerwować na CoViD...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-09-28 12:50:37
Autor: J.F.
Leszek Cz.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f70b4a6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F." 5f68a2e9$0$537$65785112@news.neostrada.pl
pieniedzy od ludzi nie chca

Idea jakby chce... ;)

A inne nie chca, i to jest ciekawe.
W Idei juz 2.2%

pozyczaja na wiborze czy w NBP ?

Obowiązkowe rezerwy cząstkowe chyba zmalały,

Teraz IMO banki trzyma obowiazkowy % kapitalow wlasnych, tzn to juz od dawna trzyma.

ale i coś trzeba było zarezerwować na CoViD...

NBP ma rezerwy nieograniczone, i nawet drukarni uruchamiac nie musi.
Choc jak to sie skonczy - wiadomo.

J.

Data: 2020-09-28 23:25:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Leszek Cz.

"J.F." 5f71bffd$0$523$65785112@news.neostrada.pl

ale i coś trzeba było zarezerwować na CoViD...

NBP ma rezerwy nieograniczone, i nawet drukarni uruchamiac nie musi. Choc jak to sie skonczy - wiadomo.

Banki coś musiały wygospodarować na CVD19 -- LCZ chyba 90 mln...
    https://alebank.pl/banki-zawiazaly-ok-1-mld-zl-rezerw-na-covid-19-w-i-kwartale-2020-roku-i-beda-kolejne/
    https://www.parkiet.com/Banki/308279801-Dodatkowe-rezerwy-Getin-Noble-Banku.html

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.

Data: 2020-10-18 15:42:19
Autor: ąćęłńóśźż
Leszek Cz.
Przecież się umówili "my nie okradamy Waszych, Wy nie okradacie naszych".
Ale w każdym stadzie się jakaś parszywa owca znajdzie ;-)

-- -- -
władza nie lubi, gdy ktoś przeszkadza jej kraść.

Data: 2020-09-28 12:54:24
Autor: ąćęłńóśźż
Leszek Cz.
Kto to jest Chrzanowski?

-- -- -
coś wspólnego z podsłuchem Chrzanowskiego

Data: 2020-09-28 23:27:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Leszek Cz.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Marek_Chrzanowski_(ekonomista)