Leszek Górski

Data: 2011-06-13 08:11:51
Autor:
Leszek Górski
http://www.gorskihat.com/

Jakiś czas temu prowadziłem ze Sławomirem Paćko dyskusję kto był pierwszy techniczni czy profesjonalni.
S.Paćko reklamował Apeksa który jest w kieszeni Aqua Lung, ze swej strony pokazałem produkcję Leszka Górskiego, pokazałem przykłady tej drugiej mało krzykliwej formy nurkowania, która była wcześniej głębiej i dłużej.
Leszek posługuje się AO Poseidon.

Nie było zaskoczeniem informacja którą zobaczyłem dzisiaj że jest częścią Aqua Lung Military & Professional.
Teraz TP bez obrzydzenia może sprzedawać profesjonalne hełmy nurkowe z najlepszymi pod słońcem automatami Poseidon.

pozdrawiam rc
ps Sławomir zgadnij od kiedy wiem o takim rozwoju sytuacji na profesjonalnym rynku nurkowym ?

--

Leszek Górski