"Leszek na wielu wystąpieniach był podpity"

Data: 2012-05-13 21:14:00
Autor: Przemysław W
"Leszek na wielu wystąpieniach był podpity"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fafdeb8$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
- Kiedy jeszcze żył Lech, uznawało się, że z dwojga braci, to Jarosław jest tym twardym, a wręcz stalowym politykiem. Lech był ciapowaty, wiecznie podpity i wykłócający się o samolot. Mało kto pamięta, że awantury samolotowe były już wcześniej - stwierdził w rozmowie z Onetem Maciej Maleńczuk. Wcześniej oceniając, że zmarły prezydent "narobił obciachu". Dlatego muzyk bezpardonowo krytykuje jego pochówek obok najbardziej zasłużonych Polaków na Wawelu. - Szlag mnie mały trafił, kiedy Lecha pochowali na Wawelu. Myślałem, że trzeba zginać w boju, a nie w zwyczajnym wypadku, żeby sobie na taki pochówek zasłużyć. Najbardziej mnie wkurza coroczny najazd pisiorów na Wawel. Ale pamiętam, że kiedyś jeden i drugi był wkurzający. Obaj przeginali pałę i wkurzali ludzi - mówi słynący z kontrowersji muzyk, legendarny frontman zespołu Püdelsi, a później Homo Twist.

I nie byłoby w jego opinii nic nowego, gdyby nie poszedł jeszcze o krok dalej. - A Leszek był cały czas na bani - stwierdził. Podkreślając, że jeżeli chodzi o odurzanie się, to akurat on jest w tym temacie specjalistą.

więcej: http://natemat.pl/14223,leszek-na-wielu-wystapieniach-byl-podpity-maciej-malenczuk-specjalista-od-polityki-i-uzywek

I co wy na to?

To wyjaśnia zakup 500 małpek przez kancelarię Lecha Kaczyńskiego.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

"Leszek na wielu wystąpieniach był podpity"