Leszku, Leszeczku!

Data: 2010-05-01 15:00:53
Autor: boukun
Leszku, Leszeczku!
.... gdzie jesteś?
Czy nie widzieli państwo mojego Leszeczka, 10 kwietnia wyszedł z domu i do tej pory nie wrócił...

Data: 2010-05-01 06:24:10
Autor: Pistacjusz
Leszku, Leszeczku!
On 1 Maj, 15:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
... gdzie jesteś?
Czy nie widzieli państwo mojego Leszeczka, 10 kwietnia wyszedł z domu i do tej
pory nie wrócił...

Widzę, że co sobie poprowokujesz to twoje.

Data: 2010-05-01 15:05:53
Autor: azot
Leszku, Leszeczku!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrh8ov$6sg$1mx1.internetia.pl...
... gdzie jesteś?
Czy nie widzieli państwo mojego Leszeczka, 10 kwietnia wyszedł z domu i do tej pory nie wrócił...

Jednak jesteś kretynem. Wcześniej miałem wątpliwości

azot

Data: 2010-05-01 15:07:45
Autor: boukun
Leszku, Leszeczku!

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrh8vh$adk$1news.task.gda.pl...

[...]

Z tym zasobem słownictwa u ciebie, to tak jak u Stefana...
Małe pytanie, lubisz wariatów i szaleńcze eskapady?

boukun

Data: 2010-05-01 15:53:41
Autor: cirrus
Leszku, Leszeczku!
[...]

Przyganiał kocioł garnkowi, przeciez to równoważny z toba poziom umyslowy.

--
stevep

Data: 2010-05-01 15:55:13
Autor: boukun
Leszku, Leszeczku!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hrh8s8$v34$1news.vectranet.pl...
[...]

Szastasz lekką ręką Stefan tymi "wyjatkowo zaszczytnymi" tutułami...

boukun

Data: 2010-05-01 16:44:13
Autor: Polok_prawdziwy
Leszku, Leszeczku!
boukun wrote:

... gdzie jesteś?
Czy nie widzieli państwo mojego Leszeczka, 10 kwietnia wyszedł z domu

Wyfrunoł i jus wrucił...

- ino wkawołkach....

Data: 2010-05-01 17:43:12
Autor: u2
Leszku, Leszeczku!
W dniu 2010-05-01 15:00, boukun pisze:
... gdzie jesteś?
Czy nie widzieli państwo mojego Leszeczka, 10 kwietnia wyszedł z domu i
do tej pory nie wrócił...

Nie bujaj, twój nazywa Dawidek :)

Leszku, Leszeczku!