Let me in - Let me out...

Data: 2010-11-01 12:42:30
Autor: Łukasz K.
Let me in - Let me out...
Tak - byłem i widziałem.

Ale gniot. Długi i nudny. Przewidywalny, mało zaskakujący.

Akcji tyle co w Majce. Chciałem wyjść w połowie ale byłem zbyt senny i mi sie niechciało tyłka ruszać.

Omijać szerokim łukiem.

Ł.

Data: 2010-11-02 09:00:21
Autor: Joanna Czaplińska
Let me in - Let me out...
Użytkownik Łukasz K. napisał:
[...]

A oryginał szwedzki widziałeś? Dla mnie był najprawdę odświeżającym "wampirowym" filmem na tle całej zmierzchopodobnej produkcji ostatnich lat.
Joanna

Ł.

Data: 2010-11-02 11:11:56
Autor: Łukasz K.
Let me in - Let me out...
A oryginał szwedzki widziałeś? Dla mnie był najprawdę odświeżającym "wampirowym" filmem na tle całej zmierzchopodobnej produkcji ostatnich lat.
Joanna

No jeszcze nie - jak mi przejdzie to sobie obejże :)

Ł.

Data: 2010-11-08 14:23:38
Autor: sonn
Let me in - Let me out...
Użytkownik "Łukasz K." <info@leart.pl> napisał w wiadomości news:iaoo5a$u0$1news.dialog.net.pl...
[...]

Domniemywam, że "obejżę" bo się wymienia na "oglądnę", prawda?
Chociaż ja tam nie wiem, jak teraz uczą ortografii, ale za moich czasów pisano "obejrzeć", ale ja już stary jestem...

--
Sonn

Data: 2010-11-08 15:07:01
Autor: Łukasz K.
Let me in - Let me out...
 Domniemywam, że "obejżę" bo się wymienia na "oglądnę", prawda?
Chociaż ja tam nie wiem, jak teraz uczą ortografii, ale za moich czasów pisano "obejrzeć", ale ja już stary jestem...

-- Sonn

Czasy się zmieniają ;)

Dzięki za poprawkę.

Łukasz

Data: 2010-11-02 12:13:22
Autor: grzessiek
Let me in - Let me out...
W dniu 02.11.2010 09:00, Joanna Czaplińska pisze:

A oryginał szwedzki widziałeś? Dla mnie był najprawdę odświeżającym
"wampirowym" filmem na tle całej zmierzchopodobnej produkcji ostatnich lat.

potwierdzam, kto nie widzial moze obejrzec za darmo na iplex
http://www.iplex.pl/vod/p684-pozwol_mi_wejsc_let_me_in.html

naprawde warto.

g.

Data: 2010-11-02 05:34:43
Autor: piotrek walczak
Let me in - Let me out...
On Nov 2, 11:13 am, grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl> wrote:
> A oryginał szwedzki widziałeś? Dla mnie był najprawdę odświeżającym
> "wampirowym" filmem na tle całej zmierzchopodobnej produkcji ostatnich lat.
> [...]

Dołączam się.

Pozdr.
PW

Data: 2010-11-02 22:59:15
Autor: rs
Let me in - Let me out...
On Tue, 02 Nov 2010 12:13:22 +0100, grzessiek
<grzessssiek@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

"let the righ one in" jesli juz - faktycznie niezly, orginalny, a
remake tez mi sie podobal. <rs>

Let me in - Let me out...