Letni ON w baku

Data: 2010-12-02 07:24:13
Autor: Agent
Letni ON w baku

Użytkownik <tomasz1125@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2c01.00000022.4cf6ab47newsgate.onet.pl...
Mam zatankowane jeszcze 1/2 ON letniego lub jesiennego , efekt taki że
prawdopodobnie wytrąciła się parafina i auto zgasło po przejechaniu 300 metrów .
Wcześniej trudności z odpaleniem
Czy dolać bęzyny , nafty czy denaturatu  aby "uzdatnić" ON do jazdy w
temperaturach minusowych ? Auto a4 1.9 TDI b5 .

Teraz to już "po zawodach'. Samo wlanie dodatku (jakiegokolwiek) mało pomoże ale i tak dolej. Denaturat podobno wiąże wodę a benzyna i depresator obniża krzepnięcie. Ja wlewam depresator bo to wydaje mi się najodpowiedniejsze do nowych diesli choć benzyny tez raz probowałem i nic sie chyba nie stało. Wykręć filtr, weź go do domu, ogrzej i wylej wodę i całą jego zawartość lub kup nowy filtr. Potem zamontuj, podpompuj ręczną pompką lub przekręć kilka razy kluczyk jesli masz elektryczna niskociśnieniową. Jak to wszystko nie pomoże to zajrzyj do zbiornika i wyczyść smok i filterek (ta siateczkę).

Letni ON w baku