Letni płyn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)

Data: 2009-12-23 22:26:16
Autor: michail
Letni płyn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)
Pacjent - FOCUS I 1.8 tdctditds ... diesel, ta wersja mocniejsza, coÅ›
105 albo 115 koniuf.
Sytuacja przed mrozem:

- Rafał, a ja mogę używać tego płynu letniego ?
- No, ale musisz go zużyć przed mrozami. Jeśli nie zdążysz to dolej pół
butelki denaturatu i po sprawie, potem wlejesz ziomowy.

Sytuacja zastana:

- Ale dlaczego do kur*y nędzy nie zużyłaś/dykty nie dolałaś ?
- Bo ja myślałam, że żartujesz...

Ten sam pacjent, te same objawy, na szczęście dolanie denaturatu+odwilż wystarczyły.

--
Michail

Letni płyn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)