Letni p³yn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)

Data: 2009-12-22 21:49:42
Autor: Marcin
Letni p³yn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)
Rozwi±zanie: podjechaæ do pewnego ASO w warszawie - je¶li kto¶ bêdzie ciekawy powiem jakie aso na priv.

Ty mi powiedz ile to kosztowa³o. To wtedy zadzia³a "rozmra¿aj±co" umys³ na niektóre niefrasobliwe osoby :-)

Data: 2009-12-23 14:23:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Letni płyn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)
W dniu 2009-12-22 21:49, Marcin pisze:

pewnego ASO w warszawie - jeśli ktoś będzie
>  ciekawy powiem jakie aso na priv.
Ty mi powiedz ile to kosztowało. To wtedy zadziała "rozmrażająco" umysł na
niektóre niefrasobliwe osoby:-)

Generalnie - usługa w ASO (z odwrotnym podpięciem przewodów) 80 PLN. Następnie za free po znajomości w warsztacie nieautoryzowanym - zdjęcie koła/nadkola/przełożenie przewodów od spryskiwaczy ... + koszt pompki 18 PLN (była upalona po próbach użycia w stanie zamarzniętym). Finalnie koszt operacji 98 PLN, z czego najbardziej wk*&^^ było to, że po wyjeździe z ASO i uszczupleniu portfela, problem nadal był nierozwiązany (kamasutra z spryskiwaniem) ... największa strata imho to czas poświęcony tematowi, finalnie skończyło się dniem urlopu dla poszkodowanej, ale przy okazji opędziło się trochę tematów typu choinka/zakupy/etc ... więc bilans zysków i strat tak pi razy drzwi 3:2 dla strat :)

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Letni p³yn w spryskiwaczu - czyli moje boje ;)