Letnie i zimowe sruby w Fordzie?

Data: 2009-04-16 13:12:27
Autor: Artur Miller
Letnie i zimowe sruby w Fordzie?

"Shadowchaser" <shadowchaserSPAM.NIET@o2.pl> wrote in message news:gs734t$1nn$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Znajomy oddal samochod do autoryzowanego serwisu Forda na zmiane opon (Fiesta, chyba poprzedni model). I tam mu powiedzieli, ze musza zmienic sruby, bo inne sa do zimowych, a inne do letnich. Brzmi to dla mnie troche niedorzecznie, jako ze felgi nie byly zmieniane, tylko gumy. Moze ktos kto ma Forda odpowie, czy rzeczywiscie tak jest, czy zwykle naciagactwo?

w zaleznosci od nastroju albo bym parsknal smiechem albo zwyzywal kolesia od pólglówków :)

@

Data: 2009-04-16 13:31:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Artur Miller" <armi@bezmaila.org> napisał w wiadomości news:gs72t8$7ca$1news.interia.pl...
[...]

No co ty - nie wiesz ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ? :-)

J.

Letnie i zimowe sruby w Fordzie?