Data: 2009-04-16 15:15:33 | |
Autor: szwagier | |
Letnie i zimowe sruby w Fordzie? | |
Shadowchaser pisze:
Witam,Zadne naciagactwo. Co wiecej trzeba kupic jeszcze sezonowy kluz do kol, bo klucz letni moze sie zlamac pod wplywem niskiej temperatury w zimie a klucz letni powieksza sie pod wplywem temperatury i nie pasuje do srub. Wystarczy popatrzec na zaklady wulkanizacyjne - przeciez do kluczy pneumatycznych uzywaja w zimie powietrza zimowego a w lecie - letniego. szwagier |
|
Data: 2009-04-16 14:31:39 | |
Autor: kamil | |
Letnie i zimowe sruby w Fordzie? | |
"szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> wrote in message news:gs7b4p$nlo$1atlantis.news.neostrada.pl... Shadowchaser pisze: Zadne naciagactwo. Co wiecej trzeba kupic jeszcze sezonowy kluz do kol, bo klucz letni moze sie zlamac pod wplywem niskiej temperatury w zimie a klucz letni powieksza sie pod wplywem temperatury i nie pasuje do srub. Tu sie nie ma co smiac, w letnie upaly felgi tak mi sie rozszerzaja, ze licznik zaczyna przeklamywac o dobre 15km/h w dol, latwo wtedy mandat dostac nie wiedzac nawet ze lamie sie przepisy! Za to kobieta szczesliwa, bo latem z tylu wiecej miejsca sie robi. :D Pozdrawiam Kamil |
|