Letnie w zime? Zakup

Data: 2011-11-08 19:50:06
Autor: megrims
Letnie w zime? Zakup
W dniu 2011-11-08 17:41, Dysiek pisze:
Witam

Czy cenowo bardziej oplaca sie kupic opony letnie w zimie? Ile % taniej to
wychodzi? Np. na opony.com? Bo nie wiem czy kupowac jednoroczne czy moze
jednak wstrzymac sie do wiosny. Sa Dunlopy z konca zeszlego roku za 208 zl
(normalnie 325 zl)

Pozdrawiam
Dysiek

http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=155668&rodzaj=1

ja si臋 chyba skusz臋: 32%.

BTW: Dobra ta opona?

Data: 2011-11-08 20:07:15
Autor: .Peeter
Letnie w zime? Zakup
"megrims" wrote:
http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=155668&rodzaj=1
ja si臋 chyba skusz臋: 32%.
BTW: Dobra ta opona?

Nie wiem jak si臋 ma wersja 225/45/17 z indeksem Y do podanego
przez Ciebie rozmiaru i Twoje auto do tego, kt贸re katowa艂o
takie Yokohamy pod moj膮 nog膮, ale ja by艂em zadowolony.

Testowane w Seacie Toledo II, 185KM/400Nm, nap臋d jak hiena,
czyli na przednie 艂apy. Zimne Advany = troch臋 s艂abo, ale po
rozgrzaniu jak przyklejone. Mia艂em wra偶enie, 偶e pr臋dzej mnie
wypierdzieli przez boczn膮 szyb臋 razem z fotelem, ni偶 te opony
puszcz膮 na zakr臋cie.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-11-08 21:12:03
Autor: megrims
Letnie w zime? Zakup
W dniu 2011-11-08 20:07, .Peeter pisze:
"megrims" wrote:
(ciach)

Pozdrawiam
.Peeter

R贸wnie偶 s艂ysza艂em wiele dobrego o tych oponach.
Na ty艂 275/35-20, a na prz贸d 255/35-20.
I chyba te Yokohamy kupie i przez zim臋 przetrzymam.

Data: 2011-11-08 21:53:19
Autor: .Peeter
Letnie w zime? Zakup
"megrims" wrote:
R贸wnie偶 s艂ysza艂em wiele dobrego o tych oponach.

Bo klej膮 nieziemsko. :-) Michelin pod dieslem skwiercza艂 i kwicza艂
z b贸lu jeszcze na 3 biegu, a Yoko nawet pozwala艂o na normaln膮 trakcj臋
na dw贸jce. ;-) Przed zakupem sprawd藕 tylko dat臋 produkcji - to nie
jest nowy model, 偶eby艣 na jakie艣 le偶aki magazynowe nie trafi艂.

A, jeszcze jedno - to nie s膮 komfortowe opony... :D

Pozdrawiam
..Peeter

Letnie w zime? Zakup