Levadia Tallin rywalem Wisly

Data: 2009-06-22 12:51:09
Autor: PawelC
Levadia Tallin rywalem Wisly
Przemek Budzyński pisze:
Estonczycy. Powinno byc latwo i przyjemnie.

odpukać, kilka lat temu z jednymi traktorzystami też powinno być łatwo...

Data: 2009-06-22 12:01:50
Autor: Przemek Budzyński
PawelC <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:
> Estonczycy. Powinno byc latwo i przyjemnie.
> odpukać, kilka lat temu z jednymi traktorzystami też powinno być łatwo...

ty tez dales sobie wmowic Faktowi, ze Valerenga to amatorzy bez doswiadczenia i ogrania?

Data: 2009-06-22 14:10:58
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

ty tez dales sobie wmowic Faktowi, ze Valerenga to amatorzy bez doswiadczenia
i ogrania?

Ocho, zaczyna rosn±ć legenda nowej potegi futbolu europejskiego :-)

Data: 2009-06-22 14:25:31
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> ty tez dales sobie wmowic Faktowi, ze Valerenga to amatorzy bez > doswiadczenia
> i ogrania?

Ocho, zaczyna rosn±ć legenda nowej potegi futbolu europejskiego :-)

Kolega tak zawsze się odbija od bandy (amatorzy i słabizna) do bandy (potęgi)
bez ¶rodka? A to współczuję, biodra musz± kolegę boleć.

Data: 2009-06-22 16:37:40
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

Kolega tak zawsze się odbija od bandy (amatorzy i słabizna) do bandy (potęgi)
bez ¶rodka? A to współczuję, biodra musz± kolegę boleć.

No _OCZYWI¦CIE_, że nie widzisz ironii (znaczy pewnie widzisz, bo nikt nie jest aż tak głupi, żeby tak oczywistej nie zrozumieć, ale przecież to jedyny sposób na udawanie głupka: ironię potraktować poważnie i dyskutować nad ni± z kamienn± twarz±.)

Współczuję lotno¶ci.

Data: 2009-06-22 14:43:01
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
No _OCZYWI¦CIE_, że nie widzisz ironii

ironia musi mieć finezję. A Ty mylisz ironię z karykatur±.

Data: 2009-06-22 18:26:24
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

ironia musi mieć finezję. A Ty mylisz ironię z karykatur±.

Jestem pewny, że jako jedyny jej nie złapałe¶.

Data: 2009-06-22 19:01:19
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> ironia musi mieć finezję. A Ty mylisz ironię z karykatur±.

Jestem pewny, że jako jedyny jej nie złapałe¶.

a finezyjny sex to dla Ciebie tyrolskie spodenki?

Data: 2009-06-22 22:58:36
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

a finezyjny sex to dla Ciebie tyrolskie spodenki?

Głębokie...pewnie masz pełne kieszenie podobnych ripost, więc żeby ich więcej nie musieć czytać z góry jednak przytaknę twojej sugestii, że Valerenga to "zawodowcy z do¶wiadczeniem i ograniem".

Data: 2009-06-22 23:57:53
Autor: Smok Eustachy
Dnia Mon, 22 Jun 2009 22:58:36 +0200, maciej napisał(a):

Przemek Budzyński napisał:

a finezyjny sex to dla Ciebie tyrolskie spodenki?

Głębokie...pewnie masz pełne kieszenie podobnych ripost, więc żeby ich
więcej nie musieć czytać z góry jednak przytaknę twojej sugestii, że
Valerenga to "zawodowcy z doświadczeniem i ograniem".

A teraz Wisła się wzmocni:

http://sport.onet.pl/74331,1248675,1994801,wiadomosc.html

W obliczu poważnej kontuzji Rafała Boguskiego i wciąż niepewnej sytuacji transferowej Pawła Brożka, Wiśle potrzebny od zaraz jest także napastnik. Również na tę pozycję rozpatrywane są kandydatury, przede wszystkim zagraniczne. - Jeśli polskie kluby oczekują 2 mln euro za zawodnika, który nie jest nawet reprezentantem kraju, należy szukać kandydatów spoza naszej ligi - wyjaśnia krótko Skorża.

koniec cytata. Ech przegwizdane.

Data: 2009-06-23 07:33:23
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
 jednak przytaknę twojej sugestii, że Valerenga to "zawodowcy z do¶wiadczeniem i ograniem".

a jakie masz inne wyjscie? Klamac, ze to amatorzy podobni do tych z San Marino?

Data: 2009-06-23 13:31:54
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

Klamac, ze to amatorzy podobni do tych z San
Marino?

Przestań ćpać.

Data: 2009-06-23 12:20:41
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> Klamac, ze to amatorzy podobni do tych z San
> Marino?

Przestań ćpać.

zdaje sie, ze bedzie mi latwiej niz Tobie przestac lgac....:) :)

Data: 2009-06-22 14:27:22
Autor: Mane
maciej pisze:

Ocho, zaczyna rosn±ć legenda nowej potegi futbolu europejskiego :-)

To taka sama potega jak wszystkie polskie kluby, mamy dziwna manie ze kluby spoza wielkiej piatki, powinnismy ogrywac na stojaca.

Data: 2009-06-22 14:50:53
Autor: maciej
Mane napisał:

To taka sama potega jak wszystkie polskie kluby, mamy dziwna manie ze kluby spoza wielkiej piatki, powinnismy ogrywac na stojaca.

Tamta Wisła Valerengę powinna ograć i tyle, dorabianie teraz, że oni to byli "zawodowcy z ograniem i do¶wiadczeniem" jest tworzeniem legendy (nawet argumentowane tym, że wywalczyli wtedy mistrza Norwegii).

Data: 2009-06-22 14:56:55
Autor: tees
Levadia Tallin rywalem Wisly

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomo¶ci news:h1nva5$68g$1nemesis.news.neostrada.pl...

Tamta Wisła Valerengę powinna ograć i tyle, dorabianie teraz, że oni to byli "zawodowcy z ograniem i do¶wiadczeniem" jest tworzeniem legendy (nawet argumentowane tym, że wywalczyli wtedy mistrza Norwegii).

Wtedy to akurat z racji innego systemu rozgrywek oni się bronili przed spadkiem - i mało brakło aby spadli ze swojej I ligi ;)
Tak czy inaczej zdecydowanie Wisła była wtedy drużyn± potencjalnie silniejsz± - do tego była też zarówno w jednym jak i drugim meczu lepsza (słupki, poprzeczki i obrona Norwegów - z tego co pamiętam do¶ć rozpaczliwa).

Niestety mentalne podej¶cie w stylu - przecież jak się udało z Schalke i Parm± to nam jakie¶ dziwadła z Norwegii nie podskocz±... Rzecz do¶ć częsta za rz±dów Kasperczaka - mam nadzieję, że Skorża na co¶ takiego nie pozwoli.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-22 14:32:31
Autor: Przemek Budzyński
tees <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał(a):
Tak czy inaczej zdecydowanie Wisła była wtedy drużyn± potencjalnie silniejsz± - do tego była też zarówno w jednym jak i drugim meczu lepsza

oczywi¶cie, że tak. Przyznaję, że wypominanie akurat tego meczu wi¶lakom jako
megakompromitacji jest dla mnie gigantyczn± zagadk±. Futbol norweski podówczas
całkiem nieĽle stoj±cy, kluby norweskie dostarczaj±ce graczy drużynom
zachodnim w stopniu znacznie większym od nas.....drużyna z Norwegii zepchnięta
przez krakowian do totalnej defensywy, porażka karnymi przez brak koncentracji
i skuteczno¶ci. Ot, zdarza się, o wiele większ± kompromitacj± było Dynamo
Tbilisi. Ale Fakt napisał o Valerendze per "traktorzy¶ci" i tak się utarło - że to
weła¶ciwie nie byli Norwegowie, tylko chłopaki z Wysp Owczych, amatorzy
etc.....a przecież to brednia do sze¶cianu. --

Data: 2009-06-22 15:09:26
Autor: maciej
tees napisał:

Wtedy to akurat z racji innego systemu rozgrywek oni się bronili przed spadkiem - i mało brakło aby spadli ze swojej I ligi ;)

No tak, ale wielu pisząc o Valerendze wspomina, że wygrali mistrza w następnym sezonie, który się zaraz potem jakoś zaczynał (ostatni mecz o utrzymanie grali chyba niedługo po meczach z Wisłą).
Tak, czy siak wiele dobrego o nich napisać się nie da.

Data: 2009-06-22 14:24:18
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Tak, czy siak wiele dobrego o nich napisać się nie da.

nie, no jasne. Można o nich napisać że to to samo, co Estończycy. ROTFL. --

Data: 2009-06-22 16:34:44
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

nie, no jasne. Można o nich napisać że to to samo, co Estończycy.

3 od końca drużyna w Norwegii, tak, my¶lę, że jest porównywalna z 2 drużyn± Estonii.

ROTFL.

Tak, tak, oczywi¶cie, rotfl.

Data: 2009-06-22 14:42:09
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Przemek Budzyński napisał:

> nie, no jasne. Można o nich napisać że to to samo, co Estończycy.

3 od końca drużyna w Norwegii, tak, my¶lę, że jest porównywalna z 2 drużyn± Estonii.

to Ľle myslisz i lepiej tego nie rób, bo jeszcze Twój mózg Ci jak±¶ krzywdę zrobi.

Data: 2009-06-22 18:25:11
Autor: maciej
Przemek Budzyński napisał:

to Ľle myslisz i lepiej tego nie rób, bo jeszcze Twój mózg Ci jak±¶ krzywdę zrobi.

Nie zanudzaj osobistymi przeżyciami.

Data: 2009-06-22 14:47:33
Autor: Przemek Budzyński
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
3 od końca drużyna w Norwegii, tak, my¶lę, że jest porównywalna z 2 drużyn± Estonii.

tu masz ranking UEFA. Norwegia jest 19. Estonia....nie mie¶ci się nawet na li¶cie.

Data: 2009-06-22 18:24:24
Autor: maciej
Levadia Tallin rywalem Wisly
Przemek Budzyński napisał

tu masz ranking UEFA. Norwegia jest 19. Estonia....nie mie¶ci się nawet na li¶cie.

A no tak, ranking wszystko wyja¶nia.

To nic, że 3 lub 4 lata temu Bodo Glimt (drużyna z miejsca pucharowego w lidze norweskiej, a nie prawie spadkowego) potrzebowała karnych, by wyeliminować Estończyków.
Ranking najważniejszy jest :D:D:D

Data: 2009-06-22 15:19:19
Autor: tees

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h1o0d0$7ue$1nemesis.news.neostrada.pl...

No tak, ale wielu pisząc o Valerendze wspomina, że wygrali mistrza w następnym sezonie, który się zaraz potem jakoś zaczynał (ostatni mecz o utrzymanie grali chyba niedługo po meczach z Wisłą).

Co jest bez sensu zupełnie - bo podczas meczy mieli raczej formę z sezonu w którym grali tragicznie. Zwykłe pocieszanie się na siłę.
Jedyną potęga jaką byli w tamtym okresie - to być może w sferze kibicowskiej (organizacja, ilość kibiców, popularność) jak brać pod uwagę Skandynawię.

Tak, czy siak wiele dobrego o nich napisać się nie da.

A to jasne - przeciętniaki z niższej półki jakich wiele w Europie.  Ale żeby było jasne - na drużyny z Polski to często wystarczało i będzie wystarczać nadal ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-22 18:29:46
Autor: UGI
Levadia Tallin rywalem Wisly

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości

Tak, czy siak wiele dobrego o nich napisać się nie da.

Ani Valarenga to dobra druzyna ani Levadia T. to poziom Valarengii. Ich trzeba tak poziom nizej ustawic. Moim zdaniem Wisla prawdziwy test miala rok temu z Beitarem (ktory okazal sie straszny tylko u siebie) a Estonczykow to tak 4, 5 :0 powinni pojechac.

Data: 2009-06-22 15:19:04
Autor: Mane
tees pisze:

[...]

Piłka nożna polega na strzelaniu goli, a skoro przeciwnik strzelił ich więcej to znaczy ze przeciwniki był lepszy.

Data: 2009-06-22 15:21:03
Autor: tees
Levadia Tallin rywalem Wisly

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1o0cb$bd5$1inews.gazeta.pl...

Piłka nożna polega na strzelaniu goli, a skoro przeciwnik strzelił ich więcej to znaczy ze przeciwniki był lepszy.

Przeciwnik strzelił ich tyle samo - to znaczy 0, przez obydwa mecze nie wychodz±c praktycznie ze swojej połowy. A karne to już loteria i nijak się ma do tego kto był lepszy / gorszy. Co najwyżej może pokazać, kto ma mocnijesze nerwy..

pzdrw
tees

Data: 2009-06-22 15:35:06
Autor: Mane
tees pisze:

[...]

Oko mój bł±d, nie pamietam meczy a nie chcialo mi sie sprawdza, ale poki co o ostatecznym rozstrzygnieciu decyduja karne a nie ilosc slupkow/poprzeczek/strzalow

Trzeba sie cieszyc ze nie trafilismy na kogos z Cypru :D
Lomot pewnie by byl, i jeczenie jak mozna przegrac z druzyna z Cypru, tylko ze nikt nie zauwaza ze wiekszosc tych egzotycznych do niedawna lig rowna w gore u nasnie niestety ma miejsce rownanie w dol.

Data: 2009-06-22 15:40:13
Autor: tees
Levadia Tallin rywalem Wisly

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1o1ad$g21$1inews.gazeta.pl...

Trzeba sie cieszyc ze nie trafilismy na kogos z Cypru :D

Chyba nie było takiej możliwo¶ci w tym losowaniu. Natomiast już w 3 rundzie LM - na Wisłę może wpa¶ć APOEL. I tego by¶my raczej nie chcieli ;)

pzdrw
tees

Levadia Tallin rywalem Wisly