Levadia Tallin rywalem Wisly

Data: 2009-06-23 14:27:10
Autor: tees
Levadia Tallin rywalem Wisly
Jako ciekawostkę podam, że na ostatnich derbach Tallina (Flora vs Levadia) na trybunach zgromadziła się oszałamiająca liczba 900 osób :)
To tylko pokazuje jak mocno stoi futbol w Estonii ;) W razie czego - wstyd będzie jeszcze większy ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-23 17:46:02
Autor: Pawel Grzeda
tees pisze:
Jako ciekawostkę podam, że na ostatnich derbach Tallina (Flora vs Levadia) na trybunach zgromadziła się oszałamiająca liczba 900 osób :)

Polonia - Legia 4000 ludzi. Warszawa 1 700 000, Talin 400 000 mieszkancow.

pozdr
PG

Data: 2009-06-23 18:32:33
Autor: tees
Pawel Grzeda pisze:

Polonia - Legia 4000 ludzi. Warszawa 1 700 000, Talin 400 000 mieszkancow.

Tyle że Levadia i Flora to ponoć dwie najlepsze ekipy w Estonii, więc nie wiem co miałeś na celu podając jako kontrprzykład Polonię?

Podaj przykład Lecha, Górnika czy Wisły i będziesz miał różnicę.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-23 20:12:52
Autor: AJK
23-06-2009  o godz. 18:32 tees napisał:

[...]

Tego Górnika, który spadł, ale nie tej Polonii, które zajęła czwarte
miejsce? Hmm... to ja pójdę po słownik, żeby sprawdzić, co znaczy "najlepszy".

--
AJK (bo "derby" to chyba wiem)

Data: 2009-06-23 20:25:26
Autor: tees
AJK pisze:

Tego Górnika, który spadł, ale nie tej Polonii, które zajęła czwarte
miejsce? Hmm... to ja pójdę po słownik, żeby sprawdzić, co znaczy "najlepszy".

Dobra - nie było tematu, bo z luźnej uwagi zacznie się doktoryzowanie nad każdym słowem. Jak ktoś chce, to przy odrobinie dobrej woli zrozumie o co mi chodziło ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-23 23:52:25
Autor: AJK
23-06-2009  o godz. 20:25 tees napisał:

[...]

Mięczak ;-)

--
AJK (i w dodatku nieprecyzyjny :-))

Data: 2009-06-24 08:43:06
Autor: tees
Levadia Tallin rywalem Wisly

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:80l0715u8kx0.dlgajk.cija...

Mięczak ;-)

Jak chcesz, to możemy pogadać o Bednarzu...

pzdrw
tees

ps. (tańcz kukiełko, tańcz :)

Data: 2009-06-24 09:22:39
Autor: AJK
24-06-2009  o godz. 8:43 tees napisał:

Mięczak ;-)

Jak chcesz, to możemy pogadać o Bednarzu...

O, właśnie - wszyscy się śmieją, że poszedł grać do Iranu, a ja sobie
myślę, że facet ma jaja, bo wyjazd w takie miejsce to z jednej strony
wielkie ryzyko (od sytuacji politycznej począwszy na "obyczajach"
kończąc), a le z drugiej - niesamowita przygoda. Gość z Radomiaka nie
trafia jak to dotychczas bywało do siodmej ligi niemieckiej czy trzeciej
cypryjskiej, tylko gdzieś daleko, niby do wicemistrza kraju, ale jednak w
kompletną egzotykę, w piłkarskie-dla-nas-nieznane itd...
Mam nadzieję, że mu się uda i że będzie miał co wnukom opowiadać.

http://www.90minut.pl/news/95/news950481-Andrzej-Bednarz-zagra-w-Iranie.html

:-P

--
AJK

Data: 2009-06-25 14:21:36
Autor: Jan Strybyszewski
tees pisze:
Pawel Grzeda pisze:

Polonia - Legia 4000 ludzi. Warszawa 1 700 000, Talin 400 000 mieszkancow.

Tyle że Levadia i Flora to ponoć dwie najlepsze ekipy w Estonii, więc nie wiem co miałeś na celu podając jako kontrprzykład Polonię?

2 i 3 druzyna w kraju faktycznie drobiazg :)

Data: 2009-06-25 17:47:59
Autor: Pawel Grzeda
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

"Dobrze wiesz, ze nie o to mi chodzilo" ;)

pozdr
PG

Data: 2009-06-25 18:26:32
Autor: tees
Jan Strybyszewski pisze:

2 i 3 druzyna w kraju faktycznie drobiazg :)

2 i 4 jeśli już.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-26 12:59:01
Autor: Jan Strybyszewski
tees pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

2 i 3 druzyna w kraju faktycznie drobiazg :)

2 i 4 jeśli już.

Lecha nie licze :)

Levadia Tallin rywalem Wisly