Levadia - Wisla 1:0 - skrót z ichniej TV

Data: 2009-07-22 22:47:14
Autor: AJK
Levadia - Wisla 1:0 - skrót z ichniej TV
22-07-2009  o godz. 19:57 bodyn napisał:

Jeśli ktoś się czuje na siłach:
http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

--
AJK

Data: 2009-07-22 23:11:11
Autor: Michal Jankowski
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

A podobno nie moglo byc transmisji w naszej tv, bo nikt sygnalu nie
produkowal.

  MJ

Data: 2009-07-23 06:31:03
Autor: bodyn
Michal Jankowski pisze:
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

A podobno nie moglo byc transmisji w naszej tv, bo nikt sygnalu nie
produkowal.
Co innego wyprodukowac sygnal a co innego postawic goscia z kamera i zrobic skrot

Data: 2009-07-22 23:15:40
Autor: Mane
AJK pisze:

Jeśli ktoś się czuje na siłach:
http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

Pawelek pokazal klase :)

Data: 2009-07-23 08:29:57
Autor: WOJSAL
Levadia - Wisla 1:0 - skrót z ichniej TV
Mane pisze:

Pawelek pokazal klase :)

A swoja szosa to dziwne ze Wisle nie stac na bramkarza.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-07-23 00:05:38
Autor: yamma
AJK wrote:
22-07-2009  o godz. 19:57 bodyn napisał:

Jeśli ktoś się czuje na siłach:
http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

No, 2 klarowne sytuacje, po których powinny paść bramki, gdyby napastnicy nie kopali się po czołach (reszta, to przypadkowe sytuacje, które skończyłyby się bramkami gdyby wiślacy mieli więcej szczęścia). No i Pawełek po raz kolejny pokazał "klasę".
yamma

Data: 2009-07-23 00:45:55
Autor: AJK
23-07-2009  o godz. 0:05 yamma napisał:

[...]

Pawełkowi już bym darował. Jest jaki jest, każdy widzi i zmienić się -
nie zmieni. Nie jest gorszy od Majdana, Sarnata, Hughesa czy kto tam
poprzednio w wiślackiej bramce stał, nawet jeśli wali klopsy częściej od
nich. Tamci bramkarze mogli sobie bronić w komfortowej sytuacji, bo
wiedzieli, że atak i tak nastrzela więcej niż przeciwnik, a publika po
wygranym meczu zapomni o wszystkich błędach bramkarza. Pawełek gra z
garbem, że atak nie nastrzela, a jemu będzie się pamiętać każdą wtopę i
się pali jak Dolha po powrocie do Krakowa z Lechem. A gra nie dlatego, że
się wepchał do bramki, przykuł kajdankami i grozi spaleniem, tylko
dlatego, że paru klubowych ciapciaków od dwóch lat nie potrafi
znaleźć/zdecydować się na następcę/konkurenta. Ciekawe, czy teraz będą potrafili.  --
AJK

Data: 2009-07-23 04:38:11
Autor: Przemek Budzyński
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
22-07-2009  o godz. 19:57 bodyn napisał:

Jeśli ktoś się czuje na siłach:
http://www.youtube.com/watch?v=g2iQv25sz38

czyli niech Skorża nie zgrywa Gustawa/Konrada cierpiącego za miliony i niech
nie bredzi o błędzie szkoleniowym, chyba że błąd szkoleniowy polega na
nienauczeniu doświadczonych ligowców jak wykorzystywać 100% sytuacje......

Data: 2009-07-23 10:22:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A ja go za to cenię.
Wie jaki błąd popełnił, umie się do niego przyznać i wziąć winę na siebie.
I wygląda że mówi prawdę, przegiął z siłą w okresie przygotowawczym, forma miała przyjść później, a to co jest miało na Levadię wystarczyć.
Ale na tym przejechał się już niejeden polski klub.

Z tą różnicą, że taki Smuda by nie wiedział jaki błąd zrobił, a nawet jakby to za chińskiego boga by się do niego nie przyznał.
twierdziłby np. że o co chodzi, przecież strzelili bramkę, więc występ to sukces (tak jak twierdzi do dziś o wiośnie w wykonaniu Lecha, palant jeden).

Data: 2009-07-23 14:20:22
Autor: maciej
Cavallino napisał:

[...]

Przede wszystkim z Levadią to by nie przerżnał :-)

Data: 2009-07-23 14:24:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h49kn8$qsh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

A niby czemu nie?
Źle przygotować zespół to nie taka duża sztuka.
Smuda już nie raz udowodnił, że tą umiejętność posiadł.
Ostatni raz kilka miesięcy temu.

Data: 2009-07-23 15:02:57
Autor: maciej
Cavallino napisał:

A niby czemu nie?
Źle przygotować zespół to nie taka duża sztuka.
Smuda już nie raz udowodnił, że tą umiejętność posiadł.
Ostatni raz kilka miesięcy temu.

Tak źle, że bliżej im było do przejścia Udinese (7 drużyna ligi włoskiej) niż WIśle do przejścia Levadii Talin (mocarzy z Estonii).

Data: 2009-07-23 15:05:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h49nlk$bd5$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

Prawda.
Tyle że to był jeden z ostatnich niezłych występów Lecha w całej rundzie (pierwszy, drugi, no może jeszcze ze dwa następne).
A dobre przygotowanie oznaczało przygotowanie na CAŁĄ rundę.

Data: 2009-07-23 20:12:56
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

Wie jaki błąd popełnił, umie się do niego przyznać i wziąć winę na siebie.
I wygląda że mówi prawdę, przegiął z siłą w okresie przygotowawczym,

to jest na pewno jakaś część prawdy, te ch...wie komu potrzebne eksperymetny z
nowym fizjologiem kiedy Bahr się sprawdzał......

Ale mimo wszystko wydaje mi się, że podstawową przyczyną porażki było
zlekceważenie rywala, które to lekceważenie było _____podsycane____ przez
politykę władz klubu.

Jeśli przystępuje się do rozgrywek bez ani jednego zdrowego prawego obrońcy, z
jednym klasowym napastnikiem i ciągle bez klasowego bramkarza, a na pytanie
odpowiada się " a tam, odp... się, na Estończyków spoko starczy " - to co,
k....a, coś takiego ma mobilizować i koncentrować tych zdrowych 13 graczy?!

Wisła wreszcie zapłaciła (i dobrze!) za koszmarną politykę kadrową w ostatnich
latach. Piszę ""wreszcie", bo lege artis powinna zapłacić już stratą tytułu,
tyle że rywale z W-wy i Poznania potykali się o swoje nogi.
Kiedy przez wiele sezonów nie znajduje się ( bo się ich na serio nie szuka!!)
groźnych konkurentów do miejsca w 11 dla takich graczy jak Zieńczuk,
Sobolewski, Baszczyński, Pawełek czy Brozek  - to prędzej czy później z jednej
strony wpoi się w nich przekonanie o wyjątkowości, a z drugiej strony
układanka bez jednego-dwu z nich rozsypie się jak domek z kart, a na ułożenie
jej od nowa (np z Kirmem) będzie trzeba wiele czasu. Takich graczy jak Kirm i Zieńczuk trzeba mieć w klasowym zespole RAZEM - żeby
____rywalizowali____ i podnosili poziom. --

Data: 2009-07-23 23:10:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4ag88$ffc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nowym fizjologiem kiedy Bahr się sprawdzał......

Ale mimo wszystko wydaje mi się, że podstawową przyczyną porażki było

Ale o tym właśnie mówię - nie przygotował zespołu na lipiec no i się grać nie dało.

Wisła wreszcie zapłaciła (i dobrze!) za koszmarną politykę kadrową w ostatnich
latach. Piszę ""wreszcie", bo lege artis powinna zapłacić już stratą tytułu,
tyle że rywale z W-wy i Poznania potykali się o swoje nogi.

Dokładnie tak.
Tytuł dostała w podarunku.

Levadia - Wisla 1:0 - skrót z ichniej TV