Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!

Data: 2016-05-14 10:06:57
Autor: Lord Donald
Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!
Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!

Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz przez lata otrzymywał ,,darowizny" na dzieci, których nie uwzględniał w swoich zeznaniach podatkowych. Gotówkę - ponad 400 tys. zł - wpłacali rzekomo dziadkowie jego żony. Urząd skarbowy wykazał, że nie mieli oni jednak pokrycia na tak znaczne kwoty w posiadanym majątku - czytamy w najnowszej Warszawskiej Gazecie.

http://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3789-lewa-kasa-prezydenta-gdanska-pawel-adamowicz-otrzymal-na-konto-400-tys-zlotych

Data: 2016-05-14 02:17:58
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 14 maja 2016 10:07:03 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

=============
Głupiś jak link. Stać cię tylko na ctrl+c/ctrl+v. A skoro tak, to masz tu pisiorowy matole parę linków do przeczytania:

wpisz se w googlarce "porozumienie centrum długi"

Nawet nie pytam, czy chcesz o tym podyskutować. Przecież to nie twoje zadanie. A zresztą zbyt trudne w kontekście tego co wypluje googlarka z tym co zapodałem wcześniej.

Data: 2016-05-14 02:35:30
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Nawet nie pytam, czy chcesz o tym podyskutować. Przecież to nie twoje zadanie. A zresztą zbyt trudne w kontekście tego co wypluje googlarka z tym co zapodałem wcześniej.

Na dole masz odpowiedź kaczora:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,4928204.html

Data: 2016-05-14 02:43:21
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!
cyt z jednego miejsca:
Zdaniem szefa klubu LiD Wojciecha Olejniczaka, były minister skarbu Wojciech Jasiński (PiS) podjął "skandaliczną decyzję"

Cyt z innego miejsca:
PiS zachował się tak jak wcześniej SLD, który umorzył długi swojej poprzedniczki SdRP - mówi Grażyna Kopińska z Fundacji Batorego.

A ten Olejniczak przed LiD był chyba w SLD, czy nie?

Data: 2016-05-15 15:00:11
Autor: Budzik
Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Głupiś jak link. Stać cię tylko na ctrl+c/ctrl+v. A skoro tak, to masz
tu pisiorowy matole parę linków do przeczytania: wpisz se w googlarce "porozumienie centrum długi"

Czy to ze jedni kradli, w jakikolwiek sposób umniejsza kradzieze kogos innego?

Data: 2016-05-14 02:29:31
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
[...]

Zwykły szarak jak kupi mieszkanie za gotówkę,to go skarbówka
trzepie aż wszystko wyśpiewa, a tu?

Data: 2016-05-14 02:50:57
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 14 maja 2016 11:29:32 UTC+2 użytkownik koszmar z ulicy czerskiej napisał:
> [...]
> Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. > złotych!

Zwykły szarak jak kupi mieszkanie za gotówkę,to go skarbówka

Problem polega na tym, że głupi naród (tak, tak.. zupełnie na serio) dał się wpierdolić w świat cyfrowy - zerojedynkowy. Jak nie jesteś za pisiorami, to jesteś pełowcem, albo na odwrót. I tak się dają w trąbę robić Lordy Donaldy, wyznawcy Macierewicza i ine kmioty zachwycające się Makrelą i Szulcem. Boszsz...

Data: 2016-05-14 03:00:08
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
[...]

Skąd wiesz, może jest jakiś kreator polityki który dąży do takiego
właśnie podziału wzorowanym na systemie USA?
ine kmioty zachwycające się Makrelą i Szulcem.

ta pani jak powiedział Wolniewicz jest żona rabina:
https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=7m40s

Ten film powstał wcześniej niz nawałnica imigrantów w niemczech,
powstaje pytanie, przypadek? Czy ktos jednak wykreował ten napływ..

Data: 2016-05-15 03:40:35
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 12:00 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

[...]

Na ten przykład straszny dziadunio?

--
stevep

Data: 2016-05-15 03:39:16
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 11:29 koszmar z ulicy czerskiej  <koszmar.z.ulicy.czerskiej@gmail.com> pisze:

[...]

To nie wiesz, że "co wolno wojewodzie ...".

--
stevep

Data: 2016-05-14 14:13:21
Autor: Ciemny Lód
posrany "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:nh6mb0$cfv$1gioia.aioe.org...
[...]

No i co z tym zrobisz POsrany lordzie?

CL

Lewa kasa prezydenta Gdańska. Paweł Adamowicz otrzymał na konto 400 tys. złotych!