Lewacki język miłości

Data: 2019-03-13 10:59:52
Autor: Budzik
Lewacki język miłości
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Dziś ci sami ludzie, którzy od lat stosują mowę nienawiści,
twierdzą, że chcą z nią walczyć i usiłują przekonać, że stosuje ją
PiS. Jawne nawoływanie do zbrodni, wciąż jest określane jako
„sztuka”. „Klątwa” nadal jest wystawiana przez Teatr Powszechny.
Tylko raz, zaraz po śmierci Pawła Adamowicza, aktorzy pominęli scenę
ze zbiórką pieniędzy na zabicie Jarosława Kaczyńskiego. A to znaczy,
że wiedzieli i wiedzą, co robią.

To troche tak jakby w Ameryce ktos krytykował filmowców ktorzy co chwile kreca filmy o probie zamachu na prezydenta etc.
Nie mylmy sztuki i fikcji z realem!
Ale zeby nie było - event pod tytułem "smierc polityczna" i do tego nekrolog tez mnie jakos specjalnie nie razi bo odczytuje to tylko jako gre słów i nawiązanie do funkcjonującego stwierdzenia które wcale nie oznacza zabójstwa a jedynie czyjs koniec w polityce.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2019-03-13 12:07:29
Autor: u2
Lewacki język miłości
W dniu 13.03.2019 o 11:59, Budzik pisze:
To troche tak jakby w Ameryce ktos krytykował filmowców ktorzy co chwile
kreca filmy o probie zamachu na prezydenta etc.
Nie mylmy sztuki i fikcji z realem!

to nie jest film fabularny o porwaniu Air Force One przez terrorystów z Harrisonem w roli głównej, to zbiórka podczas spektaklu na zabójstwo Kaczki, prymitywne i wulgarne przedstawienie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-13 04:44:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Lewacki język miłości
W dniu środa, 13 marca 2019 12:08:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

to nie jest film fabularny o porwaniu Air Force One przez terrorystów z Harrisonem w roli głównej, to zbiórka podczas spektaklu na zabójstwo Kaczki, prymitywne i wulgarne przedstawienie:)

Jutku racja że prymitywne i wulgarne, ale na szczęście tylko przedstawienie.
Mało to kiczu na scenie i na ekranie się wystawia?

W tym wypadku to jest bardzo czytelne, że chcieli podkreślić antyklerykalne
wątki w dramacie Wyspiańskiego i pojechać mocno po kościółku, Kaczce, księdzu
Rydzyku etc. pod odpowiadającą publikę, żeby przedstawienie było fajowe,
czaderskie, cool, jazzy, nowoczesne, progressive i w ogóle amerykańskie takie.

Problem w tym, że miało być fajnie, a wyszło... jak zawsze ;/
Tzn. może i hit finansowy, ale ewidentna klapa jeśli przyłożyć do tej marnej
tfoorczości kryteria wysokoartystyczne.

Data: 2019-03-13 16:21:11
Autor: u2
Lewacki język miłości
W dniu 13.03.2019 o 12:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tzn. może i hit finansowy, ale ewidentna klapa jeśli przyłożyć do tej marnej
tfoorczości kryteria wysokoartystyczne.

kolega był na Klątwie, ale nie skomentował co tam widział:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-13 17:13:40
Autor: Pajdak
PiS-owski język miłości
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czy wieszanie zdjęć europosłów na szybienicach i wystawianie aktów zgonów
prezydentom miast  to "prymitywne i wulgarne przedstawienie"? Kto sieje
wiatr, zbiera burzę.

http://wyborcza.biz/biznes/7,100791,24540177,panstwowe-spolki-pompuja-miliony-w-prawicowe-tygodniki-mimo.html?disableRedirects=true

--
Pajdak