Lewackie chamstwo pod krzyżem na forum

Data: 2010-08-07 12:49:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Lewackie chamstwo pod krzyżem na forum

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c5d355c$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
Jest coraz więcej doniesień o chamstwie w stosunku do ludzi modlących się
pod krzyżem.  Skąd się biorą ludzie zackiwujący się w tak chamski sposób?

Modlącym się pod krzyżem dedykuję te słowa:

Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na
rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę,
powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę. Ty zaś, gdy chcesz się modlić,
wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w
ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.

Data: 2010-08-07 12:54:24
Autor: abc
Lewackie chamstwo pod krzyżem na forum
Pan Jezus powiedział  (Mt 10:32-34):

"Do każdego więc, który się przyzna do Mnie przed ludźmi, przyznam się i Ja
przed moim Ojcem, który jest w niebie.

Lecz kto się Mnie zaprze przed ludźmi, tego zaprę się i Ja przed moim Ojcem,
który jest w niebie.

Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem
przynieść pokoju, ale miecz."

Lewackie chamstwo pod krzyżem na forum