Lewackie poczucie humoru

Data: 2016-03-18 12:34:52
Autor: Mark Woydak
Lewackie poczucie humoru

A to heca! Boni został Europosłem Roku za „badania i innowacje”. Szkoda, że
w Polsce nie był taki odkrywczy...

Chyba sam Michał Boni musi być w szoku! Europoseł Platformy, który w Polsce
jako minister prochu nie wymyślił, został Europosłem Roku. I to w kategorii
„Badania i innowacje”.

Jak informuje portal interia.pl, Boni otrzymał wyróżnienie „za wysiłki na
rzecz wspierania innowacyjnych technologii cyfrowych w Unii Europejskiej”.

    Kiedyś myślałem, że innowacyjni mogą być tylko niektórzy. Dzisiaj - w
erze cyfrowej - myślę, że wszyscy możemy być innowacyjni. Bo innowacyjność
to nastawienie. Bądźmy więc innowacyjni

— puszył się europoseł podczas ceremonii wręczenia nagród.

Dziwne tylko, że ta cudowna innowacyjność nie dawała o sobie znać, gdy Boni
był w rządzie Donalda Tuska. Jako minister bez teki opracował raport
„Polska 2030. Wyzwania Rozwojowe”, który próby czasu nie wytrzymał już po
czterech latach!

Trudno też znaleźć, poza rządową propagandą, jakikolwiek sukces Boniego
jako ministra administracji i cyfryzacji. Nawet Tusk nie poznał się na jego
„innowacyjności”, skoro pozbył się go ze swego rządu.  Za co to?

— zastanawia się jeden z użytkowników Twittera.

Jak to za co? Skoro dostał, to widocznie się należało. Może w Brukseli
pomylono innowacyjność z wymyślaniem niestworzonych rzeczy. W tym sensie
już w Polsce Boni, wraz ze swym mentorem Tuskiem, dużo wymyślał…

Data: 2016-03-18 18:47:23
Autor: Mark VVoydak
Lewackie poczucie humoru
Dnia Fri, 18 Mar 2016 12:34:52 -0500, Mark Woydak napisa(a):

A to heca! Boni zosta Europosem Roku za badania i innowacje. Szkoda, e
w Polsce nie by taki odkrywczy...

Wylaze z barogu PSYCHOLU PODSZYWACZU z eternal-september.org? Uwielbiasz si podszywa pod cudze nicki, rajcuje ci to co?
Onanizujesz si przy tym czy jeste rnity od tyu?
Takie gnidy jak ty s zaka tego wiata! Pfuuu!

--

Mark VVoydak

Lewackie poczucie humoru