Lewactwo grozi pani prof. Paw³owicz

Data: 2013-02-08 11:44:14
Autor: abc
Lewactwo grozi pani prof. Paw³owicz
- Jacy¶ furiaci dzwoni± do mojego biura poselskiego krzycz±c g³osem pe³nym
agresji, ¿e przyjd± do biura i wygarn± mi wszystko prosto w oczy - dodaje
Paw³owicz. - Czujê siê w pewien sposób zagro¿ona, a list 40-stu naukowców
oskar¿aj±cych mnie bezpodstawnie traktujê jako wezwanie do nienawi¶ci i
agresji wobec mojej osoby - stwierdza.

Wpisy z gro¼bami karalnymi pod adresem prof. Paw³owicz pojawi³y siê w
Internecie na wielu portalach. Wed³ug czê¶ci pos³ów PiS, agresywne telefony
do biura poselskiego od zwolenników "partii mi³o¶ci" przywo³uj± obraz
tragicznej ¶mierci zwi±zanego z PiS Marka Rosiaka, który w biurze poselskim
zosta³ zamordowany przez by³ego cz³onka Platformy Obywatelskiej.

Wed³ug czê¶ci komentatorów ataki na cz³onków PiS (gro¼by, obelgi,
oczernianie) to wynik mowy nienawi¶ci serwowanej przez polityków partii
rz±dz±cej i sprzyjaj±cych jej ¶rodowisk.

Wiêcej http://www.fronda.pl/a/groza-prof-pawlowicz,26030.html

http://www.youtube.com/watch?v=3l_x6wYRmow

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2013-02-08 11:50:35
Autor: Grzegorz Z.
Lewactwo grozi profesorowi Paw³owicz
abc napisa³:

- Jacy¶ furiaci dzwoni± do mojego biura poselskiego krzycz±c g³osem pe³nym
agresji, ¿e przyjd± do biura i wygarn± mi wszystko prosto w oczy

Marzy jej siê zostaæ na stare lata drug± Cugier-Kotk±? Tamta te¿ uwielbia³a
dostawaæ pogró¿ki.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-08 03:57:02
Autor: glob
Lewactwo grozi profesorowi Paw³owicz
On 8 Lut, 11:50, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
abc napisa :

> - Jacy furiaci dzwoni do mojego biura poselskiego krzycz c g osem pe nym
> agresji, e przyjd do biura i wygarn mi wszystko prosto w oczy

Marzy jej si zosta na stare lata drug Cugier-Kotk ? Tamta te uwielbia a
dostawa pogr ki.

--
"We are controlling the transmission"

Jak narazie to Paw³owicz z klerem ma ryja pe³nego nienawi¶ci, a ludzie
siê broni± przed tym fanatyzmem, kurestwo ju¿ z automatu ob³udne, to
ju¿ komuna tak zak³amana nie by³a.

Data: 2013-02-08 14:24:05
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:9e2c8dec-914a-4222-995c-a16304f77073fv9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Jak narazie to Paw³owicz z klerem ma ryja pe³nego nienawi¶ci, a ludzie
siê broni± przed tym fanatyzmem, kurestwo ju¿ z automatu ob³udne, to

A co siê zmieni³o, z t± komun±?

Data: 2013-02-08 05:32:29
Autor: glob
On 8 Lut, 14:24, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:9e2c8dec-914a-4222-995c-a16304f77073fv9g2000vbb.googlegroups.com...

> Jak narazie to Paw³owicz z klerem ma ryja pe³nego nienawi¶ci, a ludzie
> siê broni± przed tym fanatyzmem, kurestwo ju¿ z automatu ob³udne, to
> ju¿ komuna tak zak³amana nie by³a.

A co siê zmieni³o, z t± komun±?

Prze kler nic.

Data: 2013-02-08 14:42:26
Autor: No pasaran
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:cbf2d522-84b4-4bca-ba44-8034f6d94d10g8g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

> Jak narazie to Paw³owicz z klerem ma ryja pe³nego nienawi¶ci, a ludzie
> siê broni± przed tym fanatyzmem, kurestwo ju¿ z automatu ob³udne, to

Nie tylko kler ograbi³ Polskê i Polaków przy okr±g³ym ¿³obie... To wszystko to dzieci UBeków..., przeszkolonych przez NKWD...

Data: 2013-02-08 06:23:20
Autor: glob
On 8 Lut, 14:42, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:cbf2d522-84b4-4bca-ba44-8034f6d94d10g8g2000vbf.googlegroups.com...

> Prze kler nic.

Nie tylko kler ograbi³ Polskê i Polaków przy okr±g³ym ¿³obie... To wszystko
to dzieci UBeków..., przeszkolonych przez NKWD...

Zarówno chrze¶cijañstwo, jaki i komunizm s± totalitarnymi sposobami
 my¶lenia o ¶wiecie. Pragn± one kontrolowaæ wszystkie aspekty
ludzkiego
 ¿ycia od narodzin (czy wrêcz od poczêcia) po grób. Nie zadawalaj±
siê
 wymuszeniem pos³uszeñstwa fizycznego, chc± te¿ panowaæ nad my¶lami.
 Chrze¶cijañskie grzeszenie my¶l± to odpowiednik znanej z kart
powie¶ci
 Orwella my¶lozbrodni, a wszechmog±cy, wszechwiedz±cy i karz±cy Pan
Bóg
 to przecie¿ nikt inny jak religijny Wielki Brat. W religii mania
 kontrolowania cz³owieka wydaje siê nawet bardziej nasilona.

 Ambitny plan zapanowania nad ludzkimi my¶lami i zachowaniami wymaga
 stosowania terroru fizycznego i psychicznego. Zawsze istnieje grupa
 ludzi krn±brnych, niedaj±cych siê zwie¶æ pustym has³om i ob³udnym
 minom. Gdyby nawet ich zabrak³o, terror stosowano by prewencyjnie
dla
 podtrzymania strachu, a tym samym pos³uszeñstwa. O masowym terrorze
 komunistycznym, zw³aszcza w czasach stalinowskich nie ma siê co
 rozpisywaæ. Ponura s³awa Czeki, NKWD czy Urzêdu Bezpieczeñstwa ma
swe
 pe³ne uzasadnienie. Ale i chrze¶cijañstwo mia³o swój aparat terroru,
 przede wszystkim os³awion± ¦wiêt± Inkwizycjê. Ta instytucja powo³ana
 do ¶cigania wszelkie przejawów nieprawomy¶lno¶ci wydaje siê wrêcz
 prekursorska wobec policji ideologiczno-politycznych czasów
 pó¼niejszych.

 Wyj±tkowo odra¿aj±c± form± terroru by³o stosowanie tortur. Po ten
 barbarzyñski ¶rodek siêgali tak komuni¶ci, jak i chrze¶cijanie. Ci
 drudzy, sw± inwencj± i brakiem hamulców, zdobyli prym w tej
 dziedzinie. "Nie jest okrucieñstwem, co siê czyni przed Bogiem z
 pobo¿no¶ci serca" -- dowodzi³ ¶w. Hieronim ze Strydonu. Natchniona
 pobo¿no¶ci± wymy¶lno¶æ tortur stosowanych przez chrze¶cijañskich
 oprawców zdumiewa do dzi¶ [ 3 ]. Miêdzy komunizmem a
chrze¶cijañstwem
 istnia³o te¿ podobieñstwo motywów siêgania po tortury. O ile na
 przyk³ad nazi¶ci stosowali tortury przede wszystkim w celu wydobycia
 informacji, to kaci spod sztandarów chrze¶cijañstwa i komunizmu
d±¿yli
 g³ównie do uzyskania przyznania siê oskar¿onego do urojonych win.
Przy
 czym w obu przypadkach wychodzono z za³o¿enia, ¿e nie ma ludzi
 niewinnych, s± tylko ¼le przes³uchani.

 Powszechne zastraszanie by³oby niemo¿liwe bez masowego szpiegostwa i
 donosicielstwa. Nawet najbardziej rozbudowany aparat terroru nie
by³by
 w stanie skontrolowaæ wszystkich. Mo¿na by³o jednak doprowadziæ do
 tego, by s±siad pilnowa³ s±siada, m±¿ ¿onê, dzieci rodziców. W ten
 perfidny sposób rozci±gano kontrolê na ca³e spo³eczeñstwo, niszcz±c
 jednocze¶nie wiêzi miêdzyludzkie i wprowadzaj±c tak
charakterystyczn±
 dla totalitaryzmu atmosferê strachu i paranoi. System
donosicielstwa,
 z jego sztandarow± postaci± Pawk± Morozowem -- denuncjatorem
w³asnych
 rodziców, rozbudowany by³ nie tylko w stalinowskim Zwi±zku
Radzieckim.
 Znany by³ on równie¿ w chrze¶cijañstwie, zw³aszcza na terenach
 dzia³ania inkwizycji czy te¿ w okresach polowañ na czarownice. Donos
 bardzo czêsto wystarcza³, by dla niewinnej osoby rozpocz±³ siê
koszmar
 inkwizycyjnego ¶ledztwa. Bernardo Gui, XIV-wieczny inkwizytor w
swojej
 "Ksiêdze inkwizycji" (Practica inquisitionis haeretice pravitatis)
 zaleca³ m.in. by dzieci denuncjowa³y rodziców i rodzeñstwo;
 donosicielstwo popiera³ s³ynny M³ot na czarownice z koñca XV w.
Gro¼b±
 donosu czêsto te¿ szanta¿owano i zmuszano ludzi do pos³uszeñstwa..

Data: 2013-02-09 11:21:05
Autor: No pasaran
[...]

Tylko jak nazwaæ to totalitarne kurestwo jakie panuje obecnie w Polsce i jak
z tym ¿yæ?
Takiego bandytyzmu i bezho³owia to w socjali¼mie nie by³o...

Data: 2013-02-08 16:21:14
Autor: mkarwan
Lewactwo grozi profesorowi Paw³owicz
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:kf2l9p$q7h$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl

Data: 2013-02-08 15:53:17
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 08 luty 2013 11:44:

[...]

Nie rozumiem. Perspektywa spotkania twarz± w twarz z wyborcami powoduje stan zagro¿enia? Otoczyæ murem i dobrze pilnowaæ. :)

Data: 2013-02-08 17:26:19
Autor: Przemys³aw M.
Lewactwo grozi pani prof. Paw³owicz
Dnia Fri, 8 Feb 2013 11:44:14 +0100, abc napisa³(a):

[...]

No zobacz. Na psp nie raz gro¿ono mi "wyrwaniem nóg z dupy" i jako¶ ¿adna
cholera z PiS mn± siê nie martwi. --
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Lewactwo grozi pani prof. Paw³owicz