Lewactwo odkrywa Amerykę

Data: 2010-02-18 10:01:54
Autor: Hans Kloss
Lewactwo odkrywa Amerykę
... po raz kolejny. Nie tak dawno temu czytałem z rozbawieniem wyznania
pewnego pełowca że przyczyna wzrostu bezrobocia jest jego zdaniem taka:
ludziom płaci się za nie pracowanie (zasiłek) a karze za pracę (podatek
dochodowy). Sam to wymyślił na własny użytek, za co mu chwała, a ja czekam na
następnego pełokomucha który  odkryje np. twierdzenie Pitagorasa ;).
Tymczasem jednak nasze rodzime lewactwo zadowala się odkryciami mniejszego
kalibru, ot takimi na przykład:
www.newsweek.pl/kobieta/artykuly/psychologia/dzis-edukacja-faworyzuje-dziewczynki,39011,1
Wielce z siebie zadowolona autorka odkrywa Amerykę "edukacyjną", używając jako
argumentów tych samych banalnych i oczywistych spostrzeżeń,którymi
czarnosecinna prawica usiłowała 60 lat temu bronić  tradycyjnego systemu
nauczania dzieci i młodzieży.
A ja w całym Wrocławiu nie byłem w stanie znaleźć dla swoich synów ANI JEDNEJ
szkoły gdzie nauczano by chłopców, choćby w ramach "eksperymentu" (LOL,
eksperyment  mający za sobą tradycję kilku tysięcy lat), w klasach
jednopłciowych. Jest tylko żeńskie liceum prowadzone przez siostry zakonne
urszulanki.
Więcej o szkodliwości koedukacji tu:
lukasz.sadowski.salon24.pl/157911,koedukacja-w-szkolach-szkodzi-chlopcom-i-dziewczynkom
J-23 --

Data: 2010-02-18 12:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Lewactwo odkrywa Amerykę
On Thu, 18 Feb 2010 10:01:54 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

 gdyby cie dopadla amnezja puszens to przypomne, ze prezio brat
 prezesa jest specjalista od prawa pracy. jakbys sie dobrze  rozejrzal to kolesi "na zasilku" jest coraz wiecej.  "za 2 tys nie bede pracowal!". a podatki placisz ty...

Sam to wymyślił na własny użytek, za co mu chwała, a ja czekam na
następnego pełokomucha który  odkryje np. twierdzenie Pitagorasa ;).

 twoj prezes na pewno odkryje karte bankomatowa ;oO))

[...]

 czyzbys byl za szkolami rycerskimi ?

[...]

no to zaloz taka szkole, w czym problem ?

Więcej o szkodliwości koedukacji tu:
lukasz.sadowski.salon24.pl/157911,koedukacja-w-szkolach-szkodzi-chlopcom-i-dziewczynkom

 jedna jaskolka nie czyni 21 marca...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 13:50:04
Autor: awe
Lewactwo odkrywa Amerykę
Hesk ty to sobie lubisz tak popierdolic bez sensu i za to cie lubie, bo tak poza tym to raczej daj sobie spokoj.

awe

Lewactwo odkrywa Amerykę